Citat:
Jag har tidigare vid ett tillfälle sett en flicka som jag uppfattade som möjligtvis intelligensmässigt funktionsnedsatt utanför mannens port varpå hon försökt få mig att släppa in henne då hon skulle ha glömt sin mobil hos någon och jag reagerade på det då jag vet att dessa män har en agenda av att utnyttja för sexuella ändamål vad jag fått uppfattning om. Jag försökte fråga henne hos vem hon varit och varför varpå hon påstod sig bo i en lägenhet längst upp men jag hade aldrig sett henne tidigare. Det innebär inte att hon inte hade kunnat bo i porten då jag sällan har en aning om vilka grannarna är omkring mig.
En annan kvinna som tidigare bott granne här tog mannen även kontakt med och sökte kvinnligt sällskap eller frågade efter om hon hade kvinnliga vänner. Jag minns inte riktigt men den personen var i ett aktivt missbruk och saknade förmågan att uppfatta hans beteenden som avvikanden medan jag hört att andra kvinnor istället reagerat negativt på honom och upplevt honom som påträngande bara i hur han ska ha tittat på dem, dvs stirrat påträngande på vis de ska ha upplevt som obehagligt. Efter det med flickorna som blivit ofredade av honom gjorde jag en ny anmälan till socialtjänsten som dock ville anmäla flickorna också vilket är sanslöst. Barn som utsätts för att de leker på en lekplats ska inte anmälas för att de är brottsoffer som vågar be en förbipasserande om hjälp när de blivit kvar själva på en plats.
Jag vägrade givetvis både att anmäla som lämna några som helst uppgifter kring flickorna. I Sverige är det som så att barn ska kunna leka utan ständig övervakning precis som kvinnor ska kunna röra sig fritt utan manligt sällskap, utan att män ger sig på dem. Brottsoffer ska dessutom inte straffas för att de berättat om något som skett. Då polisen aldrig utreder något är mitt minne kring de olika händelserna inte färskt och jag för inte dagbok över alla avvikande män som jag möter på genom livet eller allt som sker. Det är inte min skyldighet att bedriva egna brottsutredningar och samla bevis för att det ska behaga passa de myndigheter det inte passar, att agera.
Jag försökte dock göra en anmälan till socialtjänsten barn och ungdom efter att jag kommit ut någon gång här under sommaren och sett mannen fixa med ett barns cykel. Jag har misstänkt att något är fel på någon eller några föräldrar i lekparken då alla inte kan var så blinda och mannen hela tiden tas emot väl trots tydligt avvikande beteenden. Jag har även sett små barn komma ut från hans uteplats och tror att det var barn boende i porten bredvid honom och mittemot min port men är något osäker.
Dock misstänkte jag att mannen har tillgång till barn i sin bostad och efter att ha sett honom ute i lekplatsen med en man och mannens son så försökte jag göra en anmälan muntligt efter att ha sett pojken och fadern uppe i en av balkongerna ovanför honom. Man bad mig då istället göra en skriftlig anmälan och jag orkade helt enkelt inte sätta mig ner och skriva då det är ett överarbete för mig att hela tiden försöka få myndigheter att ingripa i olika allvarliga frågor och jag själv har ADD utan medicinering. Textlängden har kan förklara varför det är svårt för mig att arbeta administrativt utan medicinering. I alla fall så kom jag gåendes i torsdags kväll och såg att han återigen tagit sig ut och satt och häckade mot lekplatsen i sällskap med sina avvikande bekanta där en av dem har barn och blev rasande över att jag hela tiden måste jaga bort honom för att han hela tiden sedan släpas ut igen och höjde rösten åt honom om att han inte ska vara omkring barn som dessutom antastat barn i lekparken och filmade mannen med barn där jag meddelade att han skulle anmälas till socialtjänsten.
Jag la ner telefonen och fortsatte att med mycket stark röstvolym skrika åt honom att avvikande män inte har något i en lekpark att göra och att han antastat barn i den, inte skulle vistas kring barn och att Sverige är mitt hemland och här förföljer vi inte ensamma barn och kvinnor. Jag trodde då att han var från Irak och skrek åt honom att jag struntar fullkomligt i hur män tillåts agera där och att 9 åriga flickor och barn här har full rätt att röra sig fritt utan att antastas av män. Något sådant. Jag är mycket röststark och har som sagt ingripit även i mitt eget hem som tonåring mot våld mot barn och backar inte en millimeter för att våga göra det som vuxen även om jag inte går omkring och är särskilt aggressiv normalt.
En annan kvinna som tidigare bott granne här tog mannen även kontakt med och sökte kvinnligt sällskap eller frågade efter om hon hade kvinnliga vänner. Jag minns inte riktigt men den personen var i ett aktivt missbruk och saknade förmågan att uppfatta hans beteenden som avvikanden medan jag hört att andra kvinnor istället reagerat negativt på honom och upplevt honom som påträngande bara i hur han ska ha tittat på dem, dvs stirrat påträngande på vis de ska ha upplevt som obehagligt. Efter det med flickorna som blivit ofredade av honom gjorde jag en ny anmälan till socialtjänsten som dock ville anmäla flickorna också vilket är sanslöst. Barn som utsätts för att de leker på en lekplats ska inte anmälas för att de är brottsoffer som vågar be en förbipasserande om hjälp när de blivit kvar själva på en plats.
Jag vägrade givetvis både att anmäla som lämna några som helst uppgifter kring flickorna. I Sverige är det som så att barn ska kunna leka utan ständig övervakning precis som kvinnor ska kunna röra sig fritt utan manligt sällskap, utan att män ger sig på dem. Brottsoffer ska dessutom inte straffas för att de berättat om något som skett. Då polisen aldrig utreder något är mitt minne kring de olika händelserna inte färskt och jag för inte dagbok över alla avvikande män som jag möter på genom livet eller allt som sker. Det är inte min skyldighet att bedriva egna brottsutredningar och samla bevis för att det ska behaga passa de myndigheter det inte passar, att agera.
Jag försökte dock göra en anmälan till socialtjänsten barn och ungdom efter att jag kommit ut någon gång här under sommaren och sett mannen fixa med ett barns cykel. Jag har misstänkt att något är fel på någon eller några föräldrar i lekparken då alla inte kan var så blinda och mannen hela tiden tas emot väl trots tydligt avvikande beteenden. Jag har även sett små barn komma ut från hans uteplats och tror att det var barn boende i porten bredvid honom och mittemot min port men är något osäker.
Dock misstänkte jag att mannen har tillgång till barn i sin bostad och efter att ha sett honom ute i lekplatsen med en man och mannens son så försökte jag göra en anmälan muntligt efter att ha sett pojken och fadern uppe i en av balkongerna ovanför honom. Man bad mig då istället göra en skriftlig anmälan och jag orkade helt enkelt inte sätta mig ner och skriva då det är ett överarbete för mig att hela tiden försöka få myndigheter att ingripa i olika allvarliga frågor och jag själv har ADD utan medicinering. Textlängden har kan förklara varför det är svårt för mig att arbeta administrativt utan medicinering. I alla fall så kom jag gåendes i torsdags kväll och såg att han återigen tagit sig ut och satt och häckade mot lekplatsen i sällskap med sina avvikande bekanta där en av dem har barn och blev rasande över att jag hela tiden måste jaga bort honom för att han hela tiden sedan släpas ut igen och höjde rösten åt honom om att han inte ska vara omkring barn som dessutom antastat barn i lekparken och filmade mannen med barn där jag meddelade att han skulle anmälas till socialtjänsten.
Jag la ner telefonen och fortsatte att med mycket stark röstvolym skrika åt honom att avvikande män inte har något i en lekpark att göra och att han antastat barn i den, inte skulle vistas kring barn och att Sverige är mitt hemland och här förföljer vi inte ensamma barn och kvinnor. Jag trodde då att han var från Irak och skrek åt honom att jag struntar fullkomligt i hur män tillåts agera där och att 9 åriga flickor och barn här har full rätt att röra sig fritt utan att antastas av män. Något sådant. Jag är mycket röststark och har som sagt ingripit även i mitt eget hem som tonåring mot våld mot barn och backar inte en millimeter för att våga göra det som vuxen även om jag inte går omkring och är särskilt aggressiv normalt.
Citat:
Ja i det citerade ovan så är jag mycket tydlig med att man inte anmäler offer och stt jag vägrat anmäla att de två flickor som blev kvar i lekparken efter klockan sex på kvällen.Att jag berättar öppet om tidigare utsatthet är vad man motiverar anmälningen mot mig med "man vill bara hjälpa mig". Man vill alltså jaga mig som inte lever i utsatthet idag, före män som utsätter kvinnor och barn.
Jag har krävt ut alla handlingar kring det här och kommer anmäla det eftersom de ljuger. Socialtjänsten flåsade mig i nacken under hela min uppväxt utan att hjälpa mig överhuvudtaget. Tvärtom så skrek de åt mig att sluta ljuga när jag beröttade om utsatthet i en placering då de såg en oerson med bättre ekonomiska tillgångar som mer pålitlig i sitt ord när den pekade ut mig som var ett barn än tvärtom. Dessutom hade jag t.ex haft en annan placering med mitt syskon i en etta och personen åkte på LOB medan jag var barnvakt åt syskonet och dess grannbarn, uran att Socialtjänsten reagerade. För 10 år sedan var jag själv jourhem och blev genast av med placeringen under en falsk utredning främst baserat på att jag försökt få hjälp gällande oro kring vad barnet sa. Som tur var, var det från ett skevt barnprogram då tv:n lämnades på en morgon när det åkt till förskolan och jag därmed såg episoden med egna ögon. Men det var såpass explicit att jag försökt larma kring det då jag var tvungen att agera av risknför att något annat barn kunde vara utsatt. Nu visade det sig komma från ett osmakligt barnprogram men det vet knappast socialtjänsten då de istället omedelbart såg till så att jag inte godkändes att ha barnet istället.
Jag är vänster själv ursprungligen som sagt. Men ja, jag tolererar inte att människor ger sig på andra. Hade en svensk man strukit omkring barn hade jag också reagerat. Problemet är invandrares immunitet.
De kan känna sig nöjda på Socialtjänsten att jag valt att hänga ut samtliga istället somnrespons. För jagar man mig baserat på "oro" för att jag berättar omnallt jag utsatts för idag, medan de har skrattat mig rakt upp i ansiktet på mötet när jag vädjade om att flyttas från staden för att slippa utsatthet så ska jag skratta dem i ansiktet genom att anmäla dem.
Accepterar tamejfan inte att de börjar ge sig på mig för att jag berättar saker utan omsvep idag för de har haft 40 år på sig att "hjälpa".
Dessutom är det en exakt likadan lapp som den här mannen bör ha fått när jag anmält honom. Det ör ett tydligt budskap emot mig.
Resurserna lägger man på dem som behöver det. Man ger sig inte på medelålders människor som vågar berätta utan att tystna för att man påstår att man sja ge dem hjälp. De har förstört mitt liv. Otroligt märkligt att de arbetat intensivt med mig redan för 40 år sedan, 30 år sedan och mitt liv är totalt förstört. Medan man satsat alla resurser på manliga förbrytare. Givetvis vägrar jag gå och sätta mig med ett enda akademiskt as, i samtal en gång till.
Vad har alla dessa hundratals efter hundratals samtal i 40 års tid inte kostat skattebetalarna redan? Vad har de gjort som förbättrat mitt liv? Ingenting. Sökte senast förra året försörjningsstöd en månad, när jag stod utan inkomst för andra gången på ett år utan att de bemödade sig att svara mig.
Jag har berättat omigen i väldigt många år och man ska ge fan i mig när jag börjar kräva upprättelse och resultat. När de inte längre kommer undan, någon av dem som begår systematiska fel. Oavsett om de sitter påen myndighet eller står ute på gatan. Står jag utan inkomst och behöver hyrespengar en månad så kan de börja där istället.
Det står i min text kag skickade till Socialtjänsten, svart på vitt att jag inte tolererar att man anmäler offer för att de berättar om utsatthet. Jag menade varenda jävla rad.
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-08-07 kl. 12:52.
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-08-07 kl. 12:52.