Citat:
Ursprungligen postat av
strutfena
Du förstår ju fortfarande inte, det du beskriver är ju bara symtom på det de ”onda rasisterna” har påtalat i årtionden.
Svenskar är ett utdöende folk som håller på att förlora sitt land. Att Sverige skulle vara ditt land är knappast sant längre, speciellt som kvinna. Snart lever vi alla på nåder av män från främmande regioner som det kuvade folk vi är.
Jag har fortfarande varit nätaktivist i väldigt många år. Och jo, Sverige är mitt land före män som ger sig på kvinnor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skattebrott
Den enda lösningen jag ser på detta är en skolskjutning.
Nä, nu var jag sarkastisk. Seriöst då. Känner du till hur andra människor uppfattar dina långa och många inlägg? Vi kan börja där.
#autism
Nej problemet är inte "autism" utan din oförmåga att läsa och jag, vi som klarar av att läsa böcker klarar av att läsa långa texter.
Du saknar utbildning va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Adolf.Shitler
Det kanske är dags att ta dina mediciner och logga ut från flashback ett par dagar och sen kan du logga in igen när medicinerna tatt sin verkan.
Vad sägs om att du lyssnar på dittt eget råd och slutar skriva om du inte kommer med något vettigt eller står du bakom invandrarmän som ger sig på kvinnor och barn menar du? Att de kan medicineras bort?
Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Är det någon som orkat läsa allt och kan sammanfatta i ett par meningar?
Tack på förhand.
Nej det kan vi inte göra för dig. Antingen löser du och tragglar dig igenom för att få en innebörd, eller så hoppar du över det
Citat:
Ursprungligen postat av
CarlosEstevez
Hur kommer det sig att du har så mycket fritid? Låt mig gissa, du är sjukskriven?
Ja det har jag berättat i andra trådar. Jag är sjukskriven just pga att jag lever under kriniskt eftervåld baserat på att man skadar mig för att jag sökt hjälp vid utsatthet. Jag nekas adhd-medicinering och medicinering mot sömnproblem för att jag inte ska kunna utbilda mig som exempel.
Jag kommer att påbörja studier på halvtid därför inom en kortare tid då högern ändrat reglerna för att kunna studera halvtid för sjukskrivna. Jag studerade heltid innan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dagdrommaren
Du skriver välformulerat och bra om ett väldigt viktigt och stort socialt problem som har drabbat hela landet. Tack för att du väljer att inte blunda för verkligheten så som den ser ut. Allt gott till dig.
Tack för att du som läskunnig istället för påhopp väljer att läsa och se vad jag säger till skillnad från ovanstående troll.
Det är människor som dig jag skriver för, inte trollen som inte har en annan existens än försöka skapa konflikter. Även om de tror att jag är här för dem.