2026-08-07, 12:25
Medlem
Vikingar fryser inte vid plusgrader..

Sen är det väl ingen som tvingar dig att titta.
Senast redigerad av marageo 2026-08-07 kl. 12:27.
Citera
2026-08-07, 12:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

Allt över 10 grader berättigar shorts, i synnerhet sommar/vår.

Personligen har jag ofta det. Mest för att det är skönt. Jag blir lätt varm och svettig..
Citera
2026-08-07, 12:34
Medlem
Olika människor hanterar temperatur olika (oavsett hudfärg), end of thread.
Citera
2026-08-07, 12:35
Avstängd
Citat:
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

Sen tycker jag att du ska tacka den vita mannen som gjort det möjligt för dug att använda internet, telefon, tv osv. Utan den vita mannen skulle du leva som sandnegrerna i Afrika.
Citera
2026-08-07, 12:41
Medlem
sommarlovs avatar
Alla raser är olika.
Vita klarar kyla och mörker.
Andra fungerar i gassande sol ont ont om vatten!
Citera
2026-08-07, 12:45
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
I Sverige på sommaren så bär man T-shirt och shorts. Det är sen gammalt.

Inte alls ovanligt att klä sig efter kalendern och inte termometern.

Citat:
... Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet...

17 grader är ändå varmt. Vid 17 fryser man t ex mindre med bara ben i sneakers än med långbyxor och sandaler. Vid 17, vind och mulet klär man sig efter hur länge man ska va ute.
Citera
2026-08-07, 12:45
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Tack! Detta har jag stört mig på länge, eller rättare sagt hatat!

Precis som du säger handlar det inte om värme eftersom dessa troglodyter drar på sig shortsen så fort snön smält bort, vissa har shorts året runt även i norrland!

Såg att någon halvapa kommenterade att "man inte fryser om benen"!
Då kan jag kontra med att man inte svettas om benen!

Det handlar nog om någon slags utvecklingsstörning att vilja visa sig offentligt i shorts. Sannolikt kopplat till pedofili.
Citera
2026-08-07, 12:46
Medlem
Vuxna män som överhuvudtaget äger shorts är ofta samma typ som glatt sitter kvar hemma när frugan har tjejmiddag.
Citera
2026-08-07, 12:48
Medlem
fjollciggs avatar
Jag bär shorts från maj till november och går alltid commando, så har man tur kan man skymta min ståtliga pung när jag sitter på bänkarna i centrum och manspreadar. TS reaktion gör mig bara mer motiverad att fortsätta. Nästa år blir det muskort.
Citera
2026-08-07, 12:49
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
För att det är gött.
Jag funderar på att skaffa en kilt.
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigfot
Är det smala seniga fina ben att titta på så får gärna fler sådana ben gå i korta shorts 😛 men andra ben kan ha långbyxor 😒
Se där. Alltid gör man någon glad.
Citera
2026-08-07, 12:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Vita är uppvuxna med kyla. Vi får sova ute när det är minus 17. Så plus 17 är rena högsommaren.

Om svarta klagar fattar jag inte varför de inte åker hem till Afrika istället.
Citera
2026-08-07, 12:52
Avstängd
Citat:

En relevantare fråga är varför asylanter springer runt med höst/vinterkläder när det är 25-30 grader. Blir det inte jävligt svettigt och äckligt?

Och ännu värre... Parfym för att dölja svettlukt. Man spyr. Kombon parfym och svett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in