Citat:
Ursprungligen postat av
Nyreggadjude
Vet du om han har några särskilda politiska sympatier idag?
Minns hur denne halvfigur ansågs som oerhört betydelsefull och eftertraktad av nationalister när det begav sig, efter en tid av donationer och rampljus försvann han och de som suktade efter honom vill inte erkänna att så var fallet.
Tyvärr så vet jag inte mycket mer än så. Jag kan tänka mig att han har samma politiska sympatier som innan men att han inte har någon större lust att engagera sig i den dysfunktionella nationella oppositionen igen med domänhajar, narcissister och andra galningar.
Personligen så tyckte jag om Conrad. Han hade en trevlig persona och var en gemytlig radioröst - han hade talang för radio och podcasts som en naturlig snackare. Inte så kunnig alltid, men alltid ett trevligt inslag i den alternativa poddscenen bland dissidenter. Ingrid Carlqvist, den galna narcissistkärringen, trodde naturligtvis att det var hon själv som var storheten i Ingrid & Conrad, men det var precis helt tvärtom. Den skånska kossan brydde sig väldigt få om. Vilket bevisats nu efteråt när hon sänder Ingrid & Maria som ingen vill lyssna på eller prata om.
Jag tror att Conrad skulle kunna göra en comeback i nationella poddsammanhang om han vill det. Men det måste vara hans eget projekt så han kan styra hur han vill ha det till 100% och hålla domänhajar på ett betydande avstånd.