2026-08-06, 15:11
Medlem
Vad mycket man får gjort i livet om man slutar göra saker för det regnar lite.
Citera
2026-08-06, 15:15
Medlem
Fyfan vilket innehållsrikt hon har när hon tjatar om en lekstuga i alla evighet. Verkligen inget liv. Mitt barn hade en men lekte knapot i sen sen skänkte vi bort den. Men i hennes värld är projektet det största som hänt sen blodprovena
Citera
2026-08-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Fyfan vilket innehållsrikt hon har när hon tjatar om en lekstuga i alla evighet. Verkligen inget liv. Mitt barn hade en men lekte knapot i sen sen skänkte vi bort den. Men i hennes värld är projektet det största som hänt sen blodprovena

Skulle inte förvåna mig om lekstugan är ett samarbete egentligen.
Citera
2026-08-06, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Skulle inte förvåna mig om lekstugan är ett samarbete egentligen.
Garanterat ett samarbete eftersom hon fortfarande inte visat någon bild på hur den ska se ut.
Citera
2026-08-06, 16:35
Medlem
picklegirls avatar
Polhus har en lekstuga som är som villa villerkulla och som kommer omålat! Säkert därför hon inte visar vad det är för stuga, hon ska ha någon stor reveal sen! Pippi i trädgården, nyp mig!
Citera
2026-08-06, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picklegirl
Polhus har en lekstuga som är som villa villerkulla och som kommer omålat! Säkert därför hon inte visar vad det är för stuga, hon ska ha någon stor reveal sen! Pippi i trädgården, nyp mig!

Skulle ju med förklara den illgula färgen som köptes. Men vem vet, kan ju fortfarande vara ett samarbete 🤔
Citera
2026-08-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picklegirl
Nyp mä!! 😄
Citera
2026-08-06, 17:17
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
https://imgur.com/a/lnNgSTB. Bild från google earth.

Där ser man exakt placering. Trodde det skulle vara ett annat hörn men det hamnar ju under trädet
Oj så liten trädgården ser ut där. Verkar vara mest allmänning/gemensamma ytor på bilden!
Citera
2026-08-06, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Oj så liten trädgården ser ut där. Verkar vara mest allmänning/gemensamma ytor på bilden!
Tänk då att de köpte en robotklippare för inte så längesen
Citera
2026-08-06, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Haha ja en modell för stor trädgård också.
Citera
2026-08-06, 18:04
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Det verkar vara genomgående det där att tänka fel i deras familj 😂😂😂😂
Citera
2026-08-06, 18:36
Medlem
Citat:
Varför ser gräsmattan förfärlig ut. De är inte klipp på gräset och sen är den ju helt uttorkad

Fast det har varit en torr sommar och man inte klippa en torr gräsmatta helst. Och man brukar uppmanas att vara sparsam med vatten, ibland vattningsförbud. Så torr gräsmatta efter den här sommaren är väl ändå inget att förundras över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in