Citat:
Ursprungligen postat av
Ivak84
"ÖVERleeeva"....jag förstår verkligen inte heller varför hon så ofta får det att låta som att livet är så tufft och kämpigt med ETT barn. Och inget jobb med tider att passa.
Hon är verkligen inte relaterbar för fem öre. Hon lever ju i en fantasivärld och ETT barn är ju för fan ingen match. Vad håller hon på med?!
Hon har ju kämpat så för att få detta barn, varför ska hon få allt till att jämt vara så jobbigt och kämpigt. Livet är inte hemskt, kämpigt, tufft och svårt hela tiden. Inte pga av att man har ett barn, så Hanna borde rannsaka sig själv och söka hjälp.
Vad jag liiite hade önskat att H skulle få testa och leva mitt liv bara för en dag, visst nu har jag med förvisso också bara 1 barn, men mitt barn har flerfunktionsnedsättningar. Så vi har kontinuerlig kontakt med neurolog, Habiliteringen etc, flera mediciner som ska ges en viss tid på dygnet, hantering av PEG och mycket mera. Så vi har vabb året runt mer eller mindre, men trots detta så både jag och min sambo heltidsjobb ( barnet har resurser på förskolan) och jag hinner både laga mat och duscha vid behov. Så det jag
tror lite skor klämmer är vad man själv väljer och prioritera, var det inte någon som skrev att dem hade sett H på Astrid Lindgrens värld med telefonen i ansiktet hela tiden och även när hon skriver att hon lägger bort telefonen för och umgås med familjen så har folk sett att hon har varit online🤷♀️