2026-02-23, 02:54
Medlem
FruKrokodils avatar
Hanna får alltså 700 :- per dumskalle som signar upp sig till djävulen Factor meals via sin länk?
För det kan inte vara annat än bluff när Hanna tycker att 77-100:- per måltid är årets deal, typ samma deal som man får vid en enkel googling.
Om Hanna inte suger av broccolin bättre där (finns en publik för matporr också) så kommer enbart svärmor köpa via Hannas länk, för nu börjar Hanna närma sig en twist-shake nivå på samarbetspartners.
Citera
2026-02-23, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
"ÖVERleeeva"....jag förstår verkligen inte heller varför hon så ofta får det att låta som att livet är så tufft och kämpigt med ETT barn. Och inget jobb med tider att passa.
Hon är verkligen inte relaterbar för fem öre. Hon lever ju i en fantasivärld och ETT barn är ju för fan ingen match. Vad håller hon på med?!
Hon har ju kämpat så för att få detta barn, varför ska hon få allt till att jämt vara så jobbigt och kämpigt. Livet är inte hemskt, kämpigt, tufft och svårt hela tiden. Inte pga av att man har ett barn, så Hanna borde rannsaka sig själv och söka hjälp.

Vad jag liiite hade önskat att H skulle få testa och leva mitt liv bara för en dag, visst nu har jag med förvisso också bara 1 barn, men mitt barn har flerfunktionsnedsättningar. Så vi har kontinuerlig kontakt med neurolog, Habiliteringen etc, flera mediciner som ska ges en viss tid på dygnet, hantering av PEG och mycket mera. Så vi har vabb året runt mer eller mindre, men trots detta så både jag och min sambo heltidsjobb ( barnet har resurser på förskolan) och jag hinner både laga mat och duscha vid behov. Så det jag tror lite skor klämmer är vad man själv väljer och prioritera, var det inte någon som skrev att dem hade sett H på Astrid Lindgrens värld med telefonen i ansiktet hela tiden och även när hon skriver att hon lägger bort telefonen för och umgås med familjen så har folk sett att hon har varit online🤷‍♀️
Citera
2026-02-23, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
"ÖVERleeeva"....jag förstår verkligen inte heller varför hon så ofta får det att låta som att livet är så tufft och kämpigt med ETT barn. Och inget jobb med tider att passa.
Hon är verkligen inte relaterbar för fem öre. Hon lever ju i en fantasivärld och ETT barn är ju för fan ingen match. Vad håller hon på med?!
Hon har ju kämpat så för att få detta barn, varför ska hon få allt till att jämt vara så jobbigt och kämpigt. Livet är inte hemskt, kämpigt, tufft och svårt hela tiden. Inte pga av att man har ett barn, så Hanna borde rannsaka sig själv och söka hjälp.

Sjukt orättvist mot Lars att få vara den enda anledningen till att mamma går runt i smutsiga kläder, inte kan laga mat eller duscha, bara fokus på överlevnad! Pga LARS!!!

Snälla Hanna tänk på hur du framställer dig och din familj!!!!! För att tjäna pengar!?!?
Citera
2026-02-23, 09:04
Medlem
Lång lista idag med en del jobb….. undrar om Lars är på förskolan då idag
Citera
2026-02-23, 09:06
Medlem
"Smutsiga kläder" -de har tvättmaskin och hon shoppar kläder stup i ett. Tror nog det finns rena plagg att ha på sig....
Citera
2026-02-23, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Sjukt orättvist mot Lars att få vara den enda anledningen till att mamma går runt i smutsiga kläder, inte kan laga mat eller duscha, bara fokus på överlevnad! Pga LARS!!!

Snälla Hanna tänk på hur du framställer dig och din familj!!!!! För att tjäna pengar!?!?

Ljuger och överdriver som fan. Hon bor ju i duschen. Hur många content som helst på "jag tog en dusch..."
Citera
2026-02-23, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miinui
Hon har väl inte haft något stort samarbete på en stund nu? Kan det vara så att företagen kollar upp henne och då ser att hon har så stor och aktiv tråd här på fb att dom väljer att ta avstånd? Eller har dom sett hur hennes tidigare samarbeten har varit så kassa? Hade jag haft ett företag så hade jag ALDRIG låtit Hanna vara ett ansikte för det!
Varför lägger hon inte bara ner sig "karriär" och skaffar sig ett vanligt jobb?

Förstår att inget större seriöst företag vill samarbeta med henne med tanke på hur extremt lite effort hon lägger på sina samarbeten… Hela hennes aura skriker lathet och dålig karaktär.
Citera
2026-02-23, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

Ja det är hemskt och borde vara extremt provocerande för den målgrupp som började följa henne pga ofrivillig barnlöshet och förlust av barn.
Citera
2026-02-23, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Ja det är hemskt och borde vara extremt provocerande för den målgrupp som började följa henne pga ofrivillig barnlöshet och förlust av barn.

Undrar också vilket företag som inte ville betala henne?
Citera
2026-02-23, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Undrar också vilket företag som inte ville betala henne?

Kanske blomstertavlorna eftersom hon ramade in och hängde upp en trasig/smutsig poster?
Citera
2026-02-23, 11:18
Medlem
Factor verkar nöjda och repostar HTs stories 🙃
Citera
2026-02-23, 11:22
Medlem
Ett paket kommer lastat med ännu mer kläder till Lars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in