2026-08-05, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Då är du sannolikt bara avundsjuk på den uppmärksamhet hon får, men som du själv aldrig fått.

Du är ju helt slut i huvudet. Vill man ha uppmärksamhet för en sådan här sak? Att göra bort sig inför öppen ridå är nog något vi flesta normala människor klarar oss utan.
Citera
2026-08-05, 09:16
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Mamman gråter alltså ut i Expressen över de nakna älvorna med perfekt byst. Sedan har hon mage att skicka en nakenbild på sig själv till artikeln. Dubbelmoral så det dånar om det. Är det ett skämt kanske? Vad FAN är det för fel på folk??

Från Expressen:

När Fanny Enström, 34, åkte kärlekstunneln på Gröna Lund med sin dotter fick hon en chock. Precis i färdens början möttes hon av bystiga älvor utan en tråd på kroppen.

Kvinnorna var liksom nakna och hade i princip stereotypiskt perfekta kroppar, medan mansdockorna var betydligt mer påklädda. De såg mer ut som vanliga män med kläder på, säger Fanny Enström.

Hon oroar sig över hur barn kan påverkas av skeva kroppsideal och föreslår en åldergräns eller ett plakat som uppmärksammar inslagen.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kritiken-mot-karlekstunneln-perfekta-kroppar/

Hon ville komma på bild i tidningen för att få visa upp sitt klotter och de överjästa ankläpparna
Citera
2026-08-05, 09:20
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Fy fan va fånig hon ser ut, jag hoppas verkligen inte att hon är urskandinav. Hon har fördärvat sig med ful frisyr, avslöjande klädsel, fula tatueringar och en ful personlighet. Skäms på dig tokjänta! Sänk skatterna pojkar så dessa horor inte lägger beslag på era pengar.

Tror knappast det. Lutar mera åt slaviskt säkerligen polsk judinna
En sak som är väldigt besynnerligt är att på facebook heter jäntan "Janny Avril" och inte enström?
Senast redigerad av swedenistani 2026-08-05 kl. 09:22.
Citera
2026-08-05, 09:23
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Du stavade "OF-brud" fel. Fast ibland är de hybrider.

Vadå stavade fel?
Nu får du lägga näven i bordet och förklarar dig!
Citera
2026-08-05, 09:24
Medlem
Komiskt! Jag trodde det var älvan som var på bild i expressen😅 tyckte den såg lite modern ut😆
Citera
2026-08-05, 09:38
Medlem
Glödskals avatar
* Tatuera bla serotoninmolekyl på kroppen
* Fillers
* Pierceing
* Slingor
* Ensamstående
* Egen firma med SNI-kod 96220 - Skönhetsvård och andra skönhetsbehandlingar.
* Måste uttala sig i slaskpress

Inga varningsflaggor alls.
Citera
2026-08-05, 09:39
Avstängd
Fantens avatar
Hey, hör ni.. Det går faktiskt att skymta ett tuuunt axelband på ena axeln.
Citera
2026-08-05, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Varför hittar jag inget i Expressen att mamman skickat in bild på sig själv?
Ja var ser man bilden på kärringen
Citera
2026-08-05, 10:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krascha
Var ser du några kläder på henne i bilden som Expressen publicerar?
Titta noga på bilden, på vänster sida i bilden, hennes högra axel och patte, så kan man skymta ett axelband från en topp genom håret. På hennes vänstra axel, till höger i bilden, kan du tydligt se axelbandet till hennes topp, vilket indikerar att hon faktiskt är påklädd. Så bara för att hon har en urringning eller vad det ska föreställa, så är hon inte naken. Använd ögonen för fan innan du påstår saker.
Citera
2026-08-05, 10:08
Medlem
Pepsinudels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Ja var ser man bilden på kärringen

Scrolla åt höger på solnedgångsbilden över grönan
Citera
2026-08-05, 10:10
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Då är du sannolikt bara avundsjuk på den uppmärksamhet hon får, men som du själv aldrig fått.
Nu projicerar du igen.

Edit: Nu är detta onödig info för dig men jag har varit med i tidningen jag oxå. Skillnaden mellan hon som tråden handlar om och mig, är att jag framstår som rätt skarp kniv i lådan och hon gör inte det. Jag är även vacker utan spackel säger dom och hon har fillers och spacklat sig som fan. Nu kanske hon gjorde det för att vara med i media och kanske ser mer naturlig ut annars. Så nej, som jag skrev i min förra post så är hon inget att vara avundsjuk på.
Senast redigerad av J.Doesson 2026-08-05 kl. 11:01.
Citera
2026-08-05, 10:44
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Hon måste ju trolla Expressen för views.

Vill man uppvisa bra kroppsideal för sina barn så kanske man ska fundera på att minska mängden fillers i läpparna också.
Det är väl någon sorts symbios-trollning som hänt. Det är allmänt känt att Grönan är ett kulturhistoriskt landmärke. Och därmed snudd på något slags museum på sätt och vis. Det är en ickefråga att det förekommer historiska (nåja) skulpturer och illustrationer i parken.

Om valfri tomte ringer Expressen om nakna skulpturer på Grönan har det lika lite nyhetsvärde som att Carl Larsson-museet har målningar av nakna småflickor eller att storkyrkan har medeltida illustrationer av liemannen.

Men här har Expressen tydligen tyckt att det blev skitkul att ändå göra en notis på det. Vafan, närmast garanterat exakt bara för humorn i att en naken porrmamma gnäller om skeva ideal. Hade Konrad, 62 år från Flen kontaktat dem hade de lagt på luren i örat på honom.

Porrmamman vill å sin sida bara ha gratisreklam. Så, dubbeltrollning av både Expressen och porrmamman.

Hyfsat roligt tilltag ändå. Lite komedi mellan spalterna om kriget i Iran och migrantkriser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in