2026-08-05, 08:18
Medlem
knarkhitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tur att hon bara höll sig till Grönan då, och inte även begav sig till Waldemarsudde för då hade förmodligen hela proppskåpet brunnit. För där finns det riktigt nasty statyer, t.ex. Näckrosen (en naken kvinna, som dessutom öppnar låren).

Bör man för övrigt inte byta ut namnet "kärlekstunneln" då det kan associera till det kvinnliga könsorganet?
Det är dags att det blir mer jämnställt för hbqtyxz-folket. Kanske Ferrero Rocher kan sponsra och få namnge tunneln efter sin mest populära produkt ?

Välkommen till Nutella-tunneln, där alla sexiga älvor är ersatta med läderklädda pervon som tänjer ut rövhålet som goatse och feta flator med lila hår.
Citera
2026-08-05, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Mamman gråter alltså ut i Expressen över de nakna älvorna med perfekt byst. Sedan har hon mage att skicka en nakenbild på sig själv till artikeln. Dubbelmoral så det dånar om det. Är det ett skämt kanske? Vad FAN är det för fel på folk??

Från Expressen:

När Fanny Enström, 34, åkte kärlekstunneln på Gröna Lund med sin dotter fick hon en chock. Precis i färdens början möttes hon av bystiga älvor utan en tråd på kroppen.

Kvinnorna var liksom nakna och hade i princip stereotypiskt perfekta kroppar, medan mansdockorna var betydligt mer påklädda. De såg mer ut som vanliga män med kläder på, säger Fanny Enström.

Hon oroar sig över hur barn kan påverkas av skeva kroppsideal och föreslår en åldergräns eller ett plakat som uppmärksammar inslagen.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kritiken-mot-karlekstunneln-perfekta-kroppar/

hahahaha.

döp om kärlekstunneln till "sedsamhetstunneln", Fanny behöver lära sig att skyla sig....
Citera
2026-08-05, 08:37
Medlem
Så här är kvinnor överlag. De saknar självinsikt och verklighetsförankring.

De tror alltid att de skall få som de vill om de skriker högst, precis som ett barn gör.

Inget nytt under solen här eller ens märkligt beteende från denna kärring.

Och dessa idioter har rösträtt. Så vi riskerar hela tiden ren ondska politiskt för de röstat på vad vänner eller Aftonbladet säger är ”rätt”.
Citera
2026-08-05, 08:46
Medlem
Varför hittar jag inget i Expressen att mamman skickat in bild på sig själv?
Citera
2026-08-05, 08:47
Medlem
kanske är hon ett geni som outar hur pissig media är

Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Hahahhahaha vilket jävla klappmongo.

Skickar en topless bild till Expressen där hon gråter ut att älvorna i Kärlekstunneln är nakna.

Snyggt fångat!
Citera
2026-08-05, 08:49
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ett försök att få reklam till sin pod...
https://castro.fm/podcast/fd5eaf30-3c3e-4788-be13-64712385a5f5

Det där är väl en helt otatuerad Fanny, dvs inte samma person?
Citera
2026-08-05, 08:52
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Jag tror inte att hon är naken på bilden, utan har en rosa tröja. På hö sida kan man se ärmen på tröjan.

Inte rosa tröja men svart top. Hela bilden finns på IG.
Citera
2026-08-05, 09:00
Medlem
Förvånande att kvinnan inte även fick Expressen att länka till hennes instagram eller only fans konto. Detta är ju ett försök för henne att få följare.
Citera
2026-08-05, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Inte rosa tröja men svart top. Hela bilden finns på IG.

Vad är hennes @?
Citera
2026-08-05, 09:12
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Vad är hennes @?

Den kan du leta fram själv.
Citera
2026-08-05, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Nej, jag är kvinna och sugen på henne är det sista jag är för jag är inte lagd åt det hållet. Jag är ej heller avundsjuk så det kan du ej heller påtala.

Jag blir upprörd för att hon är en hycklare och framstår som svagbegåvad. Hon verkar även ha dålig självkänsla. Så nej, du är och cyklar med din post. Kanske snarare du som är sugen på henne eftersom du kände att du behövde försvara henne på nåt vis. Du har ju ingen aning om vad karlarnas kärringar ser ut som. Men här lyfter du upp den korkade människan och påstår att karlarnas kärringar ser ut som skräp. Så projicering från din sida var det definitivt.
Då är du sannolikt bara avundsjuk på den uppmärksamhet hon får, men som du själv aldrig fått.
Citera
2026-08-05, 09:14
Medlem
Refunds avatar
Borde hon inte låsa sin instagram profil för att inte sprida skeva ideal till unga tjejer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in