Igår, 21:50
Medlem
Mamman gråter alltså ut i Expressen över de nakna älvorna med perfekt byst. Sedan har hon mage att skicka en nakenbild på sig själv till artikeln. Dubbelmoral så det dånar om det. Är det ett skämt kanske? Vad FAN är det för fel på folk??

Från Expressen:

När Fanny Enström, 34, åkte kärlekstunneln på Gröna Lund med sin dotter fick hon en chock. Precis i färdens början möttes hon av bystiga älvor utan en tråd på kroppen.

Kvinnorna var liksom nakna och hade i princip stereotypiskt perfekta kroppar, medan mansdockorna var betydligt mer påklädda. De såg mer ut som vanliga män med kläder på, säger Fanny Enström.

Hon oroar sig över hur barn kan påverkas av skeva kroppsideal och föreslår en åldergräns eller ett plakat som uppmärksammar inslagen.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kritiken-mot-karlekstunneln-perfekta-kroppar/
Citera
Igår, 21:54
Medlem
J.Doessons avatar
Haha hon hade lite otur när hon tänkte som vi brukar säga vars jag kommer ifrån 😅

Skulle inte förvåna om hon var och kikade på Pride med sina/sitt barn där många av deltagarna inte har så mycket kläder heller..
Citera
Igår, 22:00
Medlem
Hahahhahaha vilket jävla klappmongo.

Skickar en topless bild till Expressen där hon gråter ut att älvorna i Kärlekstunneln är nakna.

Snyggt fångat!
Citera
Igår, 22:03
Medlem
Merwinnas avatar
Ja, det där var en människa helt utan självinsikt. Hon lär alltså varje dag med sin egen uppenbarelse sin stackars lilla dotter att:

- En kvinna måste visa bröstet, bysten och axlarna - och det är särskilt viktigt när man ska framträda i media; nakenhet är kvinnans sätt att få uppmärksamhet

- En kvinna måste göra sig vacker (efter bästa förstånd, som inte är så stort i det här fallet) genom att blondera håret i slingor, spruta in silikon i läpparna, använda massor med smink, tatuera och pierca sig

Något säger mig att de där älvorna var mer diskreta och förnuftiga - fast de var gjorda av trä...
Citera
Igår, 22:04
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Haha hon hade lite otur när hon tänkte som vi brukar säga vars jag kommer ifrån 😅

Skulle inte förvåna om hon var och kikade på Pride med sina/sitt barn där många av deltagarna inte har så mycket kläder heller..

Håller med, hon verkar vara just den sorten som skulle dra sitt stackars oskyldiga barn till Shamefestivalen...
Citera
Igår, 22:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Gratis reklam för sin egen Instagram och eventuella Onlyfans?
Citera
Igår, 22:07
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Här är en bild på Älvan som byst-moggade Fanny i kärlekstunneln.

https://imgur.com/a/5fWvqUR
Citera
Igår, 22:09
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Håller med, hon verkar vara just den sorten som skulle dra sitt stackars oskyldiga barn till Shamefestivalen...
Ja hon verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Bra synpunkter i din tidigare post angående henne.
Citera
Igår, 22:17
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Har för mig att figurerna i kärlekstunneln ser förjävligt B ut. Någon form av gips från 70-talet.

Någon som åkt på senare tid och kan informera?
Citera
Igår, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Mamman gråter alltså ut i Expressen över de nakna älvorna med perfekt byst.
Näe, hon har lyckats få Expressen att ge henne gratisreklam. Smart tjej! Och vem åker kärlekstunneln med sitt barn?
Citera
Igår, 22:18
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Här är en bild på Älvan som byst-moggade Fanny i kärlekstunneln.

https://imgur.com/a/5fWvqUR

Ganska oskyldig jämfört med hennes egen uppenbarelse kan jag tycka.
Citera
Igår, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Mamman gråter alltså ut i Expressen över de nakna älvorna med perfekt byst. Sedan har hon mage att skicka en nakenbild på sig själv till artikeln. Dubbelmoral så det dånar om det. Är det ett skämt kanske? Vad FAN är det för fel på folk??

Från Expressen:

När Fanny Enström, 34, åkte kärlekstunneln på Gröna Lund med sin dotter fick hon en chock. Precis i färdens början möttes hon av bystiga älvor utan en tråd på kroppen.

Kvinnorna var liksom nakna och hade i princip stereotypiskt perfekta kroppar, medan mansdockorna var betydligt mer påklädda. De såg mer ut som vanliga män med kläder på, säger Fanny Enström.

Hon oroar sig över hur barn kan påverkas av skeva kroppsideal och föreslår en åldergräns eller ett plakat som uppmärksammar inslagen.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kritiken-mot-karlekstunneln-perfekta-kroppar/
Du kunde väl varnat först.
Nu fick jag se en kroppsmålad kvinna från hamnkvarteren.
Vill sticka ut mina ögon med en gaffel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in