2026-08-06, 05:59
Medlem
Hon är ju inte alls topless på bilden i Expressen. Hon bär ett linne eller dylikt, ena axelbandet syns.
Citera
2026-08-06, 08:09
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Sen bilden på henne. Söndersprängda läppar som en babianröv, halvnaken, filter galore. Ironin.

Serotonin äre.

Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Hon är ju inte alls topless på bilden i Expressen. Hon bär ett linne eller dylikt, ena axelbandet syns.
Ja det är sant, efter timmar av granskande med förstoringsglas kan jag konstatera att hon är fullt påklädd vanlig kvinna som dansar i string på strippstongar på sin instagram. Mycket sundare än dessa skeva trädockor.
Citera
2026-08-06, 09:06
Medlem
Carpedijems avatar
Patetiskt vad folk blir kränkta för idag, och att de måste ringa tidningen och berätta om sin hemska upplevelse. Blir hon lika chockad när hon går till badhuset?

Det är hon som har en stereotyp uppfattning om vad en stereotyp är.

Alla människor klassas in i olika stereotypa grupper isf. Men så fort någon är perfekt är det kränkande.
Citera
2026-08-06, 09:08
Medlem
2n00b4Us avatar
Orkar inte med dessa människor, vad vill hon få ut av detta egentligen.
Citera
2026-08-06, 09:52
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Vad tycker hon om pride? och vad tycker hon om att hon kör poledance i string och BH?

Hon är bara en efterbliven slyna som saknar IQ
Citera
2026-08-06, 09:53
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Eller så är du autist/har svårt att tolka folks ansiktsuttryck. Inte svårare än så.
FP.
Senast redigerad av MagisterBister 2026-08-06 kl. 10:12.
Citera
2026-08-06, 09:58
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Eller så är du autist och kan inte tolka folks ansiktsuttryck/kroppsspråk. Inte svårare än så.
Vad hoppar du på mig för?
Citera
2026-08-06, 10:04
Medlem
Hur resonerar en nyhetsredaktion - i detta fallet Expressen - på någon som ”tipsar” eller reagerar på hjärnröta som det här?

Förvisso en kvällstidning med allt vad det innebär, men det borde ändå ta emot att publicera.
Förstår den ekonomiska aspekten - det driver trafik till Expressen - men att då ha mage att sitta på sina höga hästar i andra sammanhang …

Någon som har insyn? Hur ser journalister själva på det här möget till publicering?
Citera
2026-08-06, 10:10
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Mamman gråter alltså ut i Expressen över de nakna älvorna med perfekt byst. Sedan har hon mage att skicka en nakenbild på sig själv till artikeln. Dubbelmoral så det dånar om det. Är det ett skämt kanske? Vad FAN är det för fel på folk??

Från Expressen:

När Fanny Enström, 34, åkte kärlekstunneln på Gröna Lund med sin dotter fick hon en chock. Precis i färdens början möttes hon av bystiga älvor utan en tråd på kroppen.

Kvinnorna var liksom nakna och hade i princip stereotypiskt perfekta kroppar, medan mansdockorna var betydligt mer påklädda. De såg mer ut som vanliga män med kläder på, säger Fanny Enström.

Hon oroar sig över hur barn kan påverkas av skeva kroppsideal och föreslår en åldergräns eller ett plakat som uppmärksammar inslagen.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kritiken-mot-karlekstunneln-perfekta-kroppar/
Hon fick en chock? Vad hade hon väntat sig i en kärlekstunnel? Nu har jag aldrig åkt kärlekstunneln på Gröna Lund, men om jag åkt den hade jag nog förväntat mig betydligt mer erotiska inslag än några Barbiedocksliknande statyetter.

För länge sedan åkte jag kärlekstunneln på Köpenhamns Tivoli, och en sak jag minns är att där åkte man igenom en massa svängdörrar, typ saloondörrar, där varje dörr hade en bild av en helnaken kvinna. Tur att det inte var där Fanny åkte, för då hade hon väl fått hjärtstillestånd.

Men det finns fler platser Fanny måste undvika. Visste ni att det finns svenska kyrkor som innehåller skulpturer på barbröstade kvinnor? Jag vet iallafall två sådan exempel.

Hon bör också undvika Vigelands skulpturpark i Oslo. Där är det nakna kvinnor i hundratal. Nakna män och nakna barn med, för den delen. Överhuvudtaget bör hon undvika Oslo. Norrmännen är väldigt förtjusta i magnifika skulpturer av nakna kvinnor.
Citera
2026-08-06, 10:11
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vad hoppar du på mig för?
Ursäkta, jag tolkade ditt inlägg tvärt om. Fel av mig. Jag tog bort inlägget.
Citera
2026-08-06, 10:44
Moderator
Sun Rulers avatar
Hon sammanfattar vår samtid såväl:

- Lättkränkt offermentalitet
- Uppmärksamhetstörstande
- Hycklande

Hoppas hon är nöjd med sin lilla tid i rampljuset.
Citera
2026-08-06, 11:04
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Ursäkta, jag tolkade ditt inlägg tvärt om. Fel av mig. Jag tog bort inlägget.
Menar väl det. Jag sa ju att vi förmodligen inte har problem att tolka ansiktsuttryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in