2026-08-03, 21:45
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Ja han drar inte upp tittarsiffrorna direkt‼️🤣 mer underhållande att se färg torka.
Konstigt ändå att det aldrig kliver fram någon till hans försvar Ingen verkar ha behov av att skriva hur bra han är...ingen ‼️😳
Sätter 10000 på att han och PW samt vänner och bekanta är inne här och läser dagligen. När det gäller Bauer så märks det rätt tydligt.
Klart CB kollar här. Märks väl i hans otroligt aktiva IG flöde. Är det inte i någon podd han var med i där han nämnde att de hade koll på Flashback?
Citera
2026-08-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Läste någonstans att han visst inte ska vara med så mycket i kommande avsnitt. De börjar nog förstå vad han går för. Ja han är verkligen giftig!

Han blir väl kränkt och ledsen av vad som skrivs om honom efter varje avsnitt. Bättre att hålla sig undan. Men linslusen i honom vinner säkerligen, så får han bestämma är han nog tillbaka i rutan rätt snart igen.
Citera
2026-08-03, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Klart CB kollar här. Märks väl i hans otroligt aktiva IG flöde. Är det inte i någon podd han var med i där han nämnde att de hade koll på Flashback?

Hans vänner kanske inte är här o läser om kommenterar
Citera
2026-08-03, 22:08
Medlem
Citat:
Ja han drar inte upp tittarsiffrorna direkt‼️🤣 mer underhållande att se färg torka.
Konstigt ändå att det aldrig kliver fram någon till hans försvar Ingen verkar ha behov av att skriva hur bra han är...ingen ‼️😳
Sätter 10000 på att han och PW samt vänner och bekanta är inne här och läser dagligen. När det gäller Bauer så märks det rätt tydligt.

Lider över att behöva se honom i WV. Men han har ju blivit ett ont måste i programmet. Förstå mig rätt när jag skriver att jag skulle sakna honom om han försvann 😅
Citera
2026-08-04, 13:48
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Lider över att behöva se honom i WV. Men han har ju blivit ett ont måste i programmet. Förstå mig rätt när jag skriver att jag skulle sakna honom om han försvann 😅
Ja fan ,han fortsätter hänga bakom scenen på Allsångsrepen osv. Har puckot verkligen inga egna kompisar eller intressen . Hänga frugan i kjolarna dygnet runt verkar vara nya specialintresset.
Vakterna borde slänga ut honom och be han åka och jobba själv istället Jiiiiisus vilken psyko‼️🤯😱 Han både flinar och svettas floder😬... mer än jag klarar av🤢. Har han fått sparken som aldrig jobbar numera???? Livslång semester? Pension?
Citera
2026-08-04, 15:16
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ja fan ,han fortsätter hänga bakom scenen på Allsångsrepen osv. Har puckot verkligen inga egna kompisar eller intressen . Hänga frugan i kjolarna dygnet runt verkar vara nya specialintresset.
Vakterna borde slänga ut honom och be han åka och jobba själv istället Jiiiiisus vilken psyko‼️🤯😱 Han både flinar och svettas floder😬... mer än jag klarar av🤢. Har han fått sparken som aldrig jobbar numera???? Livslång semester? Pension?
Har vi otur blir han Pernillas Runar. Killen hon egentligen ville skiljas från redan under bröllopsresan. Fast Bauer är väl normalbegåvad ändå? han har ju ett ansvarsfullt arbete. Det är väl att han är en narcissist. Runar lyckades ju med konststycket att bli portad på Carols turnéer. Det krävs en speciell sorts skicklighet för det.
Citera
2026-08-04, 16:05
Medlem
Tvivlar på att den vill jobba, han vill bara kana runt i gräddfilen. Och att han ideligen hänger PW i kjolstyget är väl för han ska tvinga in ett par tår i kändisskapet kretsar. Eller är han rädd för att Emilio dyker upp för att kolla in sin ex-fru 😁. Han är väl lite hetare än Bauern iaf.
Citat:
Citera
2026-08-04, 16:08
Medlem
Fattar vad du menar 😁!
Citat:
Citera
2026-08-04, 18:27
Medlem
Citat:

Ja, vad fan gör han där? Har ju svårt att tänka mig att Magnus Norman står och flåsar Jessica i nacken samtidigt som hon sminkar folk till höger o vänster. Man undrar verkligen hur Pernilla känner inför att han inkräktar på hennes arbetsplats.
Citera
2026-08-04, 21:36
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ja, vad fan gör han där? Har ju svårt att tänka mig att Magnus Norman står och flåsar Jessica i nacken samtidigt som hon sminkar folk till höger o vänster. Man undrar verkligen hur Pernilla känner inför att han inkräktar på hennes arbetsplats.
Han har varit där flera gånger. Ja alla undrar samma som du. Vad fan gör han där? Tidigare sa hon stopp men nu verkar hon ha lagt sig även i den saken. Idioten glider runt som han äger stället och kallar henne Fru Bauer. Sjuk på riktigt !
Citera
2026-08-04, 22:58
Medlem
Citat:
Han har varit där flera gånger. Ja alla undrar samma som du. Vad fan gör han där? Tidigare sa hon stopp men nu verkar hon ha lagt sig även i den saken. Idioten glider runt som han äger stället och kallar henne Fru Bauer. Sjuk på riktigt !
Hon är ju Fru Bauer, hon heter till och med Bauer men ändå fånigt att springa runt och tjata om det.
Citera
2026-08-05, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Hans vänner kanske inte är här o läser om kommenterar

Tro mig, har man en vän eller någon i ens bekantskapskrets som har en egen tråd på FB, DÅ läser man!. Noga! Även om det gäller partner till någon i ens umgängeskrets. Eller i ens yttersta krets.

Så nyfikna är vi människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in