2026-08-02, 16:11
Medlem
Vad är det för idioter som ställer upp på ”Bauer Invitation”? Enligt CB så är det 144 st anmälda.Tror folk att det gynnar dem att bli ihopblandade med honom? Obegripligt!!!
Citera
2026-08-02, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Par som lägger ut mängder av bilder/filmer på sociala medier är ofta de som inte har det så bra tillsammans. Lyckliga par behöver inte den bekräftelsen, dom vet att de har det bra.

Precis! Och det roliga är att Pernilla sagt exakt samma sak i podden
Citera
2026-08-02, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Absolut! Man kan ju hoppas. Nu har ju PW vid flera tillfällen basunerat ut att dom inte legat på minst 1 år så bra om dom kommit ur celibatet.
Lite ovanligt att 60+ håller handen med varandra under bilkörning ( och dessutom filmar det) + min älskade man, älskar att resa med dig Bauer, lägger ut fågelkvitter mm. Nja PW , tycker nog att dit kärleksdravlande börjar bli patetiskt nu.....tagga ner! Vi fattar poängen men måste kontra med att du känns lite "lost in space" som ena stunden älskar så och i nästa stund inte har så stort behov av egentid med honom....Det vet hela Sverige nu!
Hur ska du ha det? Kräver han dig på kärleksbetygelser?... tell me more.... Just nu känns det mest som att du försöker övertyga dig själv...tragiskt!

Håller med! OM det skulle vara perfekt mellan dem, fine, men varför detta behov av att visa upp det för alla? Är de inte själva trygga i sin kärlek till varann??
Nä, hon tycker att han är fruktansvärt krävande och needy och gör allt för att jobba förebyggande. Hon kommer nog inte orka så länge till. Snart är han vaken igen, surgubben
Citera
2026-08-02, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Vad är det för idioter som ställer upp på ”Bauer Invitation”? Enligt CB så är det 144 st anmälda.Tror folk att det gynnar dem att bli ihopblandade med honom? Obegripligt!!!

Håller med dig!
Citera
2026-08-02, 19:35
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Håller med dig!
OM nu 144 är sant?! Vem vet ? Hade jag bott närmare så gade jag fan åkt ut och kollat...
Citera
2026-08-02, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Förstår verkligen inte vad han har på henne. Har han hotat med att gå ut med intima detaljer offentligt? Varför kastar hon inte ut honom??? Jag kan verkligen inte förstå varför hon fortfarande är i det här förhållandet! Han är en idiot!!

ALLT med honom är äckligt! Hans mamma som han hyllar, en kvinna som lämnade honom som barn för att hans pappa inte klarade av hans syskon. (Något han själv sa i pappapodden.) Nu är hon årets mamma?!?! ALLT han gör är JAG, JAG, JAG. De senaste bilderna med Jessica och hennes man – han är superkänd men vet hur man ska bete sig. Ler fint på bilder, men inte hysteriskt påklädd som Bauer. Förstår verkligen inte att Pernilla fortfarande är med honom, det lilla vi har sett – hon har sett 100 gånger mer

Han är obehaglig! Såg ett ihopklipp på YT med deras "bråk". Började läsa kommentarerna och var säker på att alla skulle säga "spring kvinna innan det är försent! Spring innan karln helt brutit ned dig!". Istället var det mest hyllningar till Bauer. Jag förstår faktiskt inte varför inte fler ser det helt uppenbara. Han är giftig som fan!
Citera
2026-08-02, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Han är obehaglig! Såg ett ihopklipp på YT med deras "bråk". Började läsa kommentarerna och var säker på att alla skulle säga "spring kvinna innan det är försent! Spring innan karln helt brutit ned dig!". Istället var det mest hyllningar till Bauer. Jag förstår faktiskt inte varför inte fler ser det helt uppenbara. Han är giftig som fan!

Ja man blir förundrad över hur naiva och blinda många är…
Citera
2026-08-03, 09:02
Medlem
Ja, hennes förändring är så tydlig, lyser ju påhittad och falsk. Någonstans måste även PW skämmas. Han tror jag skiter I det, bara det visas upp i storformat. Blir lite "löjliga familjen av det hela " när vi får se hennes vänner med respektive.
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Precis! Och det roliga är att Pernilla sagt exakt samma sak i podden
Citera
2026-08-03, 09:16
Medlem
Det har hon säkert, alla dar i veckan!
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Förstår verkligen inte vad han har på henne. Har han hotat med att gå ut med intima detaljer offentligt? Varför kastar hon inte ut honom??? Jag kan verkligen inte förstå varför hon fortfarande är i det här förhållandet! Han är en idiot!!

ALLT med honom är äckligt! Hans mamma som han hyllar, en kvinna som lämnade honom som barn för att hans pappa inte klarade av hans syskon. (Något han själv sa i pappapodden.) Nu är hon årets mamma?!?! ALLT han gör är JAG, JAG, JAG. De senaste bilderna med Jessica och hennes man – han är superkänd men vet hur man ska bete sig. Ler fint på bilder, men inte hysteriskt påklädd som Bauer. Förstår verkligen inte att Pernilla fortfarande är med honom, det lilla vi har sett – hon har sett 100 gånger mer
Citera
2026-08-03, 09:18
Medlem
Läste någonstans att han visst inte ska vara med så mycket i kommande avsnitt. De börjar nog förstå vad han går för. Ja han är verkligen giftig!
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Citera
2026-08-03, 13:37
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Läste någonstans att han visst inte ska vara med så mycket i kommande avsnitt. De börjar nog förstå vad han går för. Ja han är verkligen giftig!
Ja han drar inte upp tittarsiffrorna direkt‼️🤣 mer underhållande att se färg torka.
Konstigt ändå att det aldrig kliver fram någon till hans försvar Ingen verkar ha behov av att skriva hur bra han är...ingen ‼️😳
Sätter 10000 på att han och PW samt vänner och bekanta är inne här och läser dagligen. När det gäller Bauer så märks det rätt tydligt.
Citera
2026-08-03, 14:33
Medlem
Nej och det säger en hel del. Finns väl en och annan som stångar sig blodiga med motsatsen. Ja alla gånger han är inne och läser. Var det inte han som sa vid något tillfälle till PW att hon eller de, inte skulle vara här inne på FB och läsa. Behövs ingen Einstein för att fatta att han var rädd för vad hon skulle få se. "Mer underhållande att se färg torka" 😂😂 Bäst idag!
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Ja han drar inte upp tittarsiffrorna direkt‼️🤣 mer underhållande att se färg torka.
Konstigt ändå att det aldrig kliver fram någon till hans försvar Ingen verkar ha behov av att skriva hur bra han är...ingen ‼️😳
Sätter 10000 på att han och PW samt vänner och bekanta är inne här och läser dagligen. När det gäller Bauer så märks det rätt tydligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in