Hej, finns det någon sms lån som godtar skuldsanering som avslutas i slutet på Denna månaden. skulle behöva ett lån på 500kr, Då det har blivit många olika besök hos sjukvården o olika mediciner innan i år o nu kom dessa räkningar i fatt mig o eftersom jag är livrädd för ytterligare skulder hos kronofogden så betalade jag in denna skuld för 3 månader. så nu är det tomt på kontot o Får inte nya pengar förens den 26e
Mvh
Magnus
Förslag: sälj någonting för 500 kr? Alternativt flera föremål.
Hej, finns det någon sms lån som godtar skuldsanering som avslutas i slutet på Denna månaden. skulle behöva ett lån på 500kr, Då det har blivit många olika besök hos sjukvården o olika mediciner innan i år o nu kom dessa räkningar i fatt mig o eftersom jag är livrädd för ytterligare skulder hos kronofogden så betalade jag in denna skuld för 3 månader. så nu är det tomt på kontot o Får inte nya pengar förens den 26e
Mvh
Magnus
Ansök istället om anstånd (uppskov) eller delbetalning på din räkningar för sjukvården.
Nej, sjukvård är inte gratis i Sverige. Vi har något som heter patientavgift, läggs du in på sjukhus har du en dygnsavgift. Kraftigt subventionerat, men gratis är det inte.
Sjukvård i Sverige är i praktiken gratis och alla har råd med den.
Ett troll som hoppas på swish från någon lättlurad...
Hade du bemödat dig med att läsa hela tråden så kanske du hade förstått att jag inte hoppades på att nån lättlurad skulle swicha o bara ge mig pengar. Jag frågade om ett lån
Då hade du kunnat skippa iaf de senaste två inbetalningarna.
Man får ha 3-4 obetalda månader totalt under saneringstiden utan att det blir några påföljder.