Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Det behöver inte vara ett annat land. Det var bara ett exempel. Men ta Sverige som exempel. Om du träffar en riktigt snygg och attraktiv 20 år gammal kvinna hade du gjort vad som helst för att gifta dig med henne om du kunnat göra detta, om möjligheten fanns. För du är själv medveten att 20 år gamla kvinnor är mycket snyggare och attraktivare än gamla kvinnor.
Men du använder dig av denna försvarsmekanismen där du vill få dig själv att tro att detta inte är fallet utan du är "nöjd" med gamla kvinnor. Därför pratar du om åldern på dina barn här. Vem bryr sig? Vem bryr sig om hur gamla dina barn är? Vad har detta med en 20 år gammal kvinna att göra? Du försöker bara skapa en försvarsmekanism här.
Jag vet inte om du trollar eller om du faktiskt är helt djävla puckad.
Nej, jag föredrar inte "gamla kvinnor" i allmänhet, utan min kvinna, min fru, min kärlek, mina barns mamma.
Jo, vi har ett väldigt bra sexliv.
Nej, jag vill inte ha en "ung och fertil" kvinna, och nej, jag vill inte ha fler barn.
Ja, du upprepar en del ord om och om igen, men det är fortfarande fel.
Nej, du har fortfarande inte berättat hur många barn du själv har med någon "ung och fertil" kvinna.
Ja, jag hoppas att du, med din attityd, inte bildar familj och skaffar barn, för det lär inte sluta lyckligt.