2026-08-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Det är markägaren som bestämmer - se till att dom förlorar det feeetaaa kontraktet - de får förmodligen
EN peng av markägaren PLUSS 100% AV LAPPNINGSPENGARNA

Polisen har nog en poäng - den här lappningen är ju inte myndighetsutövning i motsats till gatumark

det är en kommunal gata, när har jag sagt att det inte var det?

Citera
2026-08-02, 22:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jvlap
Jag blev hänvisad till 112 av 114 14. Duger det för dig? Varför tror du de gjorde det?

Du kan göra en anmälan på polisen hemsida
Citera
2026-08-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Du kan göra en anmälan på polisen hemsida

Jag kommer inte göra det. Har tappat tilltron till dem. Jag väljer alternativa vägar.
Citera
2026-08-02, 22:53
Medlem
tråden är ju full av personer som aldrig haft ett jobb, aldrig betalat skatt, inte har en bil, låg intelligens missuppfattar konstant osv. Samhällets bottenskrap.

Jag tänker inte ägna tid åt er, jag har andra som jag kommer prata med
Citera
2026-08-02, 23:16
Avstängd
Citat:
Jag kommer inte göra det. Har tappat tilltron till dem. Jag väljer alternativa vägar.

Lycka till
Citera
2026-08-02, 23:51
Medlem
israelisinnocents avatar
Dom kommer hit tar våra jobb och missköter det!!!
Citera
2026-08-03, 14:09
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Att skrika och bråka som en idiot för att någon parkerar dåligt låter dock inte manligt
Jag tycker det är manligare än att vara skraj för att säga ifrån.
Citera
2026-08-03, 14:09
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Nånting får mig att tro att du är en rssist som bara hittat på allt
Inget som helst fel med att vara rasist.
Citera
2026-08-03, 14:12
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Ditt beteende är inte ett dugg bättre. Polisen har viktigare saker att göra än att engagera sig i sådana petitesser.

De lappade bilar som inte betalat, vilket är deras jobb. Helt korrekt.

De parkerade där det är p-förbud. Det får man ofta göra i några minuter för kortare ärenden inom några minuter. Inte fel det heller eller kriminellt eller ett brott som du påstår.
När man läser ditt inlägg är det lätt att förstå varför blattarna gör precis som de vill och tycker att svenskar är ultramesiga.
Citera
2026-08-03, 15:31
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
När man läser ditt inlägg är det lätt att förstå varför blattarna gör precis som de vill och tycker att svenskar är ultramesiga.

Det verkar som "blattarna" gör fel vad de än gör. Om de gör sitt jobb och lappar bilar som inte betalat så gör de fel. Om de inte jobbar och går på bidrag så gör de fel. Och om de parkerar i några minuter på p-förbud för att köpa fika/lunch så gör de fel.

Det här inlägget hade sannolikt inte kommit till om det hade gällt svenska p-vakter, utan grejen var att de var just "blattar". Eller hur?

Är det ett rimligt beteende att anmäla detta som "tjänstefel"? Det fattar ju vem som helst att det kommer att läggas ner på en gång. Rena rama dagisfasonerna och onödigt belastande av polisens resurser som har viktiga saker för sig.
Citera
2026-08-03, 19:48
Medlem
Citat:
Brukar du alltid vara en idiot?

Misstänker att du trollar, om inte så känns det som att du polisanmäler till höger och vänster med tanke på hur du agerar i detta fall. Varför skulle du ens leka parkeringsvakt och konfrontera dom? Dokumentera deras felparkering och meddela bolaget i fråga istället.

Uppenbarligen förstår polisen att du är en idiot och rättshaverist och således ignorerar dig, polisen har viktigare saker att utreda.
Citera
2026-08-03, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57

Fast TS är ju ultramesig som springer till polisen direkt han får lite mothugg när han är ute och leker parkeringsvakt. Skulle han inte vara det hade han väl satt dom på plats istället, om han nu ska vara så tuff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in