Idag, 00:11
Medlem
ALLT NEDAN ÄR DOKUMENTERAT MED FOTO/VIDEO!

Två parkeringsvakter antagligen mellanöstern bötfäller bilar för att de inte betalat avgift
De kör sedan 30 meter och ställer sig där det är parkeringsförbud. Ett grövre brott än att inte ha betalat sin avgift.
De går båda in till en delikatessbutik stannar där i 15 minuter och sedan kommer de ut med 2 matkassar, uppenbart för privat konsumtion.
Jag konfronterar dem: "vad fan gör ni ni bötfäller en bil och sen ställer ni er själva ännu värre???!"
På klassiskt mellanösternmaner blir de aggressiva, de går hotfullt mot mig, tar kort på min bil med regplåt, hotar mig med att de nu har mitt regnr och jag ska passa mig. De uppträder aggresssivt och försöker få mig att slå dem osv.

Allt detta är dokumenterat via foton, video osv!!!! typ ALLT!

Jag ringer polis de vägrar ta upp min anmälan! Jag upprepar att jag faktiskt vill göra en anmälan och att det är ett rätt allvarligt brott när personer med myndighetsutövning hotar med reprissalier! Men NEJ de kommer inte ta upp min anmälan säger hon! (??!?) Det kommer behandlas som "tips" ? alltså vad fan!?

Lite senare ringer jag polisen igen och säger att jag vill anmäla de som mottager anmälningar för tjänstefel. Då får jag vänta 20 min sen blir jag bortkopplad!!!

Sverige ska inte vara såhär. Vad ska jag göra? Posta alla bevis/foton/filmer här? Göra en youtubefilm?
Senast redigerad av jvlap Idag kl. 00:25.
Citera
Idag, 00:15
Medlem
Låter förjävligt. Varför kände du att du behövde jiddra med dom? Lappade dom din bil?
Citera
Idag, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Låter förjävligt. Varför kände du att du behövde jiddra med dom? Lappade dom din bil?

Du tycker deras beteende är okej?
Citera
Idag, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jvlap
Du tycker deras beteende är okej?
Jag kan inte uttala mig om deras beteende. Jag var inte där.

Hur var ditt beteende tycker du?
Citera
Idag, 00:20
Medlem
Citat:
Jag kan inte uttala mig om deras beteende. Jag var inte där.

Hur var ditt beteende tycker du?

Ibland måste vi få män som är kvar stå upp för vad som är rätt.

Du är uppenbarligen en karaktärslös fjolla.
Citera
Idag, 00:22
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Ja ladda upp videos och foton på youtube, om du verkligen har sådant.
Citera
Idag, 00:25
Medlem
Citat:

Nej de lappade inte min bil och endast en själlös tönt som du skulle fråga om det. Det spelar nämligen ingen roll!

Jag har moral, jag vet vad som är rätt eller fel. Och det är viktigt att stå upp för det som är rätt även om man gör det på egen bekostnad.
Citera
Idag, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma

Pm:ar du mig kan jag maila dig bevis och sedan bekräftar du mig i denna tråd ok?
Citera
Idag, 00:29
Medlem
Citat:
ALLT NEDAN ÄR DOKUMENTERAT MED FOTO/VIDEO!

Två parkeringsvakter antagligen mellanöstern bötfäller bilar för att de inte betalat avgift
De kör sedan 30 meter och ställer sig där det är parkeringsförbud. Ett grövre brott än att inte ha betalat sin avgift.
De går båda in till en delikatessbutik stannar där i 15 minuter och sedan kommer de ut med 2 matkassar, uppenbart för privat konsumtion.
Jag konfronterar dem: "vad fan gör ni ni bötfäller en bil och sen ställer ni er själva ännu värre???!"
På klassiskt mellanösternmaner blir de aggressiva, de går hotfullt mot mig, tar kort på min bil med regplåt, hotar mig med att de nu har mitt regnr och jag ska passa mig. De uppträder aggresssivt och försöker få mig att slå dem osv.

Allt detta är dokumenterat via foton, video osv!!!! typ ALLT!

Jag ringer polis de vägrar ta upp min anmälan! Jag upprepar att jag faktiskt vill göra en anmälan och att det är ett rätt allvarligt brott när personer med myndighetsutövning hotar med reprissalier! Men NEJ de kommer inte ta upp min anmälan säger hon! (??!?) Det kommer behandlas som "tips" ? alltså vad fan!?

Lite senare ringer jag polisen igen och säger att jag vill anmäla de som mottager anmälningar för tjänstefel. Då får jag vänta 20 min sen blir jag bortkopplad!!!

Sverige ska inte vara såhär. Vad ska jag göra? Posta alla bevis/foton/filmer här? Göra en youtubefilm?

Så här gör du - du gör skriftlig anmälan - mot alla som du gjort - åker till polisstation med vittne o har två ex av anmälan - polisen ska kvittera mottangadet på din kopia - sen eller innan mailar du infon till åklagarmyndigheten - motiv här eftersom polisen utreder polisen
Citera
Idag, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma

Som sagt det kan jag gladeligen göra men jag undrar lite vad som ger mest effekt! Ladda upp här eller kontakta mainstream-media osv ? Kanske Riks?
Citera
Idag, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Så här gör du - du gör skriftlig anmälan - mot alla som du gjort - åker till polisstation med vittne o har två ex av anmälan - polisen ska kvittera mottangadet på din kopia - sen eller innan mailar du infon till åklagarmyndigheten - motiv här eftersom polisen utreder polisen

Okej! Det låter bra. Jag känner mig så dåligt behandlad i detta ärende att jag kommer göra som du säger.

jag gjorde en anmälan till JO för typ 20 min sedan, vad säger du om det?
Citera
Idag, 00:34
Medlem
Citat:
Okej! Det låter bra. Jag känner mig så dåligt behandlad i detta ärende att jag kommer göra som du säger.

jag gjorde en anmälan till JO för typ 20 min sedan, vad säger du om det?

Kör mitt system - o vägrar de ta upp anmälan - nummer o namn o du har vittne med dig.

Gjorde själv en liknande grej o då hade mitt vittne handbojor mot mig - satte på dom
i en butik i närområdet som jag kände o lämnade nyckeln där
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in