2026-08-01, 02:21
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Den här sommaren blir nog dödsstöten😂🤣😂...hur tråkigt kan man ha på riktigt???
Kompisarna har skitkul och där sitter du med en öl i handen och ser gråtfärdig ut...😳
Nej den här sommaren blir inte dödsstöten. De kommer inte att separera.
Citera
2026-08-01, 10:34
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Nej den här sommaren blir inte dödsstöten. De kommer inte att separera.
Nej det verkar ju hur bra som helst! Just nu.
Bauer är "in heaven" när han äter hotellfrukost med PW och tittar ut över hustak.
Han bantar helt klart, ryvita och melon....🤣
Skönt med enkla behov!
Citera
2026-08-01, 10:57
Medlem
Citat:
Nej det verkar ju hur bra som helst! Just nu.
Bauer är "in heaven" när han äter hotellfrukost med PW och tittar ut över hustak.
Han bantar helt klart, ryvita och melon....🤣
Skönt med enkla behov!

”I’m in heaven” över lite frukost. Ja då har man verkligen enkla behov.
Citera
2026-08-01, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
CS? Jag fattar inte vem du menar.🤔
Mvh/En simpel bonnatönt🚜

Christina Schollin 😆
Citera
2026-08-02, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Han är så sjukt otrevlig och nedsättande mot Pernilla. Jag förstår inte varför fler inte reagerar. Hennes vänner, familj, tv-tittare, kamerateam? Varför i hela friden står hon ut med honom? Han är inte en sund person.

Förstår verkligen inte vad han har på henne. Har han hotat med att gå ut med intima detaljer offentligt? Varför kastar hon inte ut honom??? Jag kan verkligen inte förstå varför hon fortfarande är i det här förhållandet! Han är en idiot!!

ALLT med honom är äckligt! Hans mamma som han hyllar, en kvinna som lämnade honom som barn för att hans pappa inte klarade av hans syskon. (Något han själv sa i pappapodden.) Nu är hon årets mamma?!?! ALLT han gör är JAG, JAG, JAG. De senaste bilderna med Jessica och hennes man – han är superkänd men vet hur man ska bete sig. Ler fint på bilder, men inte hysteriskt påklädd som Bauer. Förstår verkligen inte att Pernilla fortfarande är med honom, det lilla vi har sett – hon har sett 100 gånger mer
Citera
2026-08-02, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Förstår verkligen inte vad han har på henne. Har han hotat med att gå ut med intima detaljer offentligt? Varför kastar hon inte ut honom??? Jag kan verkligen inte förstå varför hon fortfarande är i det här förhållandet! Han är en idiot!!

ALLT med honom är äckligt! Hans mamma som han hyllar, en kvinna som lämnade honom som barn för att hans pappa inte klarade av hans syskon. (Något han själv sa i pappapodden.) Nu är hon årets mamma?!?! ALLT han gör är JAG, JAG, JAG. De senaste bilderna med Jessica och hennes man – han är superkänd men vet hur man ska bete sig. Ler fint på bilder, men inte hysteriskt påklädd som Bauer. Förstår verkligen inte att Pernilla fortfarande är med honom, det lilla vi har sett – hon har sett 100 gånger mer

Exakt. Vi ser bara en bråkdel av honom och vi är många som reagerar på hur äckligt han beter sig. Undra hur han är när de är ensamma. Han är nog jättecharmig (i hennes ögon) så länge hon uppmärksammar honom och ger honom närhet. Men så fort hon tappar fokus blir han en diktator. Tänker också på Magnus Norman och Magnus Wistam, de finns på bilder men är ödmjuka och tar inte över på nåt sätt. Bauer gör ju allt nu för att bli nån sorts influenser. Hemsk människa!
Citera
2026-08-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
”I’m in heaven” över lite frukost. Ja då har man verkligen enkla behov.

Man kan ju ha haft en fantastisk natt o då känner man sig så på morgonen..
Citera
2026-08-02, 13:56
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Man kan ju ha haft en fantastisk natt o då känner man sig så på morgonen..
Absolut! Man kan ju hoppas. Nu har ju PW vid flera tillfällen basunerat ut att dom inte legat på minst 1 år så bra om dom kommit ur celibatet.
Lite ovanligt att 60+ håller handen med varandra under bilkörning ( och dessutom filmar det) + min älskade man, älskar att resa med dig Bauer, lägger ut fågelkvitter mm. Nja PW , tycker nog att dit kärleksdravlande börjar bli patetiskt nu.....tagga ner! Vi fattar poängen men måste kontra med att du känns lite "lost in space" som ena stunden älskar så och i nästa stund inte har så stort behov av egentid med honom....Det vet hela Sverige nu!
Hur ska du ha det? Kräver han dig på kärleksbetygelser?... tell me more.... Just nu känns det mest som att du försöker övertyga dig själv...tragiskt!
Senast redigerad av SCHMACKOS 2026-08-02 kl. 14:01.
Citera
2026-08-02, 14:09
Medlem
Citat:
Absolut! Man kan ju hoppas. Nu har ju PW vid flera tillfällen basunerat ut att dom inte legat på minst 1 år så bra om dom kommit ur celibatet.
Lite ovanligt att 60+ håller handen med varandra under bilkörning ( och dessutom filmar det) + min älskade man, älskar att resa med dig Bauer, lägger ut fågelkvitter mm. Nja PW , tycker nog att dit kärleksdravlande börjar bli patetiskt nu.....tagga ner! Vi fattar poängen men måste kontra med att du känns lite "lost in space" som ena stunden älskar så och i nästa stund inte har så stort behov av egentid med honom....Det vet hela Sverige nu!
Hur ska du ha det? Kräver han dig på kärleksbetygelser?... tell me more.... Just nu känns det mest som att du försöker övertyga dig själv...tragiskt!

Par som lägger ut mängder av bilder/filmer på sociala medier är ofta de som inte har det så bra tillsammans. Lyckliga par behöver inte den bekräftelsen, dom vet att de har det bra.
Citera
2026-08-02, 14:26
Medlem
Är väl det hon gör mest hela tiden nu, försöker intala/ övertala sig själv att hon älskar honom samtidigt som han, med stor sannolikhet, oavbrutet mässar om vad, när och hur hon ska tänka.
Citat:
Citera
2026-08-02, 15:15
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Par som lägger ut mängder av bilder/filmer på sociala medier är ofta de som inte har det så bra tillsammans. Lyckliga par behöver inte den bekräftelsen, dom vet att de har det bra.
Exakt så ‼️👍
Citera
2026-08-02, 15:53
Medlem
Citat:

Instavänligt förmodar jag el så är relationen lite upp o ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in