Så du menar att det är Albin som varit med om det hemska olyckan på Tjörn?
Ja så går ryktet. Går man in på sociala medier och kollar hans inlägg så är det massa hjärtemojis bland kommentarerna. Likaså på hans frus instagram som är privat sedan några timmar tillbaka.
Senast redigerad av skraeckodla 2026-07-30 kl. 22:00.
Ja så går ryktet. Går man in på sociala medier och kollar hans inlägg så är det massa hjärtemojis bland kommentarerna. Likaså på hans frus instagram som är privat sedan några timmar tillbaka.
Japp, och nyss kom ett VMA från podden som är så nära ett bekräftande som man kan komma
Sommarkakor 1, 2024.
Albins inledande raljerande känns betungande i dag. En kort prata om att varje sommars stora nyhetssnackis är en tragisk historia om hur en liten flicka avlider. Hjärtat slog dubbelslag när jag av en slump råkade lyssna på det avsnittet nästan samtidigt som de tragiska nyheterna nådde mig.
Albin, du är grym. Jag tänker på dig och alla andra inblandade.
Det är så oerhört sorgligt och hjärtat slits itu om uppgifterna stämmer. Man känner med Albin, Eb*e och familjen, men också med öborna och alla andra rutin omkring.
En så bottenlös tragik. En podd är ingenting i sammanhanget, men vänskapen mellan Nisse, Johanna och Albin är allt.