2026-08-21, 06:19
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
De är tillbaka men omtalar Albin som bara Albin Olsson. Varför inte Zorman, har han tagit bort det?

Lyssnar nu och de sa absolut zorman. 17 sekunder in. Fan vad glad jag blir att de sa att han ska komma tillbaka!!! Bästa nyheten sen det hemska hände.
Citera
2026-08-21, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
De är tillbaka men omtalar Albin som bara Albin Olsson. Varför inte Zorman, har han tagit bort det?
De säger ju Zorman Olsson?

Dock är han känd och etablerad som Albin Olsson eftersom han gifte sig för bara något år sedan, men hans kollegor har uppenbarligen lärt sig hela ”nya” namnet.
Citera
2026-08-21, 08:04
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker

Dock är han känd och etablerad som Albin Olsson eftersom han gifte sig för bara något år sedan, men hans kollegor har uppenbarligen lärt sig hela ”nya” namnet.
Hehe. Ja, för några år sedan var det ju ”komikern och rasisten” Albin Olsson till och med.
Citera
2026-08-21, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmotherrocker

Han gifte sig för sex år sedan.
Citera
2026-08-21, 10:34
Medlem
Tycker de fick till en bra avsnitt, även om Schyffert kändes lite stressad på slutet.
Citera
2026-08-22, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .---
Tycker de fick till en bra avsnitt, även om Schyffert kändes lite stressad på slutet.

Nää. Men på riktigt. Schyffert var fan lika löjlig som han alltid är. Klarar inte av hans humor eller hans röst. Bara tråkigt att det inte var han som var på båten.
Citera
2026-08-23, 17:38
Medlem
Jag tänker det här är en bra balans för att kunna fortsätta och också att vänner till Albin steppar in och hjälper till på sitt sätt.

Jag tyckte avsnittet var helt okej och credd att de fortsätter.
Citera
2026-09-12, 09:35
Medlem
Majavas avatar
Helt otroligt låg nivå på många av historierna de senaste veckorna, när de till och med hånar historierna i podden är det illa. Fia borde nog gräva i sin backlogg istället för att bara välja bland de allra senaste
Citera
2026-09-14, 06:45
Medlem
Vafan hände där - kafferepet avsnitt 250, 38 minuter in.. så jävla dålig tajming
Citera
2026-09-14, 06:45
Medlem
Johanna wagrell har tappat min respekt
Citera
2026-09-14, 07:44
Medlem
Stor-Eriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Johanna wagrell har tappat min respekt

Måsdiskussionen? Utveckla gärna.