2026-08-01, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Vill hon vara delaktig i ditt?

Vi pratar mycket om allt möjligt, så i någon mån ja. Men jag är väl mer intresserad av hennes.
Citera
2026-08-01, 21:48
Medlem
Citat:
Silent treatment funkar dåligt. Hon kommer att ta det som bevis på att hennes beslut var rätt.
fel fel fel fel. GONE treatment är det bästa som finns. att du konstant är närvarande 247 är det värsta som slocknar gnistan. hon måste börja sakna din röst, leende, lukt, värme och närhet. har alltid funkat bäst för mig. (även när jag har fel)
Citera
2026-08-01, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Lider med dig. Din fru har hittat en annan och tror att han är mer spännande. Kvinnor separerar inte utan en back up plan. Försök fokusera på din dotter och se till att skydda din ekonomi.
Skitsnack. Är mer regel än undantag att kvinnor hellre lämnar och är ensamma än att leva i en dålig relation till skillnad från män som inte klarar att vara ensamma och väntar in en ny innan de lämnar. Markservice och en varm kropp väger högre för män än att lämna en dålig relation.
Citera
2026-08-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Vi pratar mycket om allt möjligt, så i någon mån ja. Men jag är väl mer intresserad av hennes.
där ligger ju lite av problemet. det måste vara lite av en invers typ. sluta bry dig i hennes och låt henne börja bry sig i ditt. du måste vara i en aning "viktigare" så att säga. kan va fejk, funkar hursom
Citera
2026-08-01, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Lider med dig. Din fru har hittat en annan och tror att han är mer spännande. Kvinnor separerar inte utan en back up plan. Försök fokusera på din dotter och se till att skydda din ekonomi.
det här är inte usa direkt. finns ingen child care som ett parti måste betala. även gift i sverige så är ditt ditt, vilket är skönt
Citera
2026-08-01, 21:53
Avslutad
Citat:
Varför är din fru inte intresserad av dig och ditt?

Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7
fel fel fel fel. GONE treatment är det bästa som finns. att du konstant är närvarande 247 är det värsta som slocknar gnistan. hon måste börja sakna din röst, leende, lukt, värme och närhet. har alltid funkat bäst för mig. (även när jag har fel)
Håller med i att det är bra att få sakna varandra. Håller inte med i att lämna spår för att sedan försvinna utan ett ord eller förklaring. Det kommer bli som bevis för henne att du är omogen eller störd.
Citera
2026-08-01, 21:53
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Min fru vill gå vidare utan mig. 20 år. Vi har ett barn.

Vafan gör man? Jag älskar henne, hennes lukt, hennes leende, hennes födelsemärken. Allt. Hon vill inte ha mig något mer.

Hon skyller på massa vardagsgrejer och tjafs, men det känns som svepskäl.

Verkar som att hon har bestämt sig.

Behöver lite stöd och tips från folk om hur jag håller mig ovanför ytan.

Vad gör man ens med vårt barn? Vår dotter kommer bli helt jävla förstörd av detta. Kanske mer än mig.

Du borde ha lyssnat på "gnället" istället för att bortförklara det som svepskäl.
Citera
2026-08-01, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nippfitt
Skitsnack. Är mer regel än undantag att kvinnor hellre lämnar och är ensamma än att leva i en dålig relation till skillnad från män som inte klarar att vara ensamma och väntar in en ny innan de lämnar. Markservice och en varm kropp väger högre för män än att lämna en dålig relation.
Jag tycker att det är jag som bidragit till markservicen men hon kanske har avvikande åsikt.

Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7
där ligger ju lite av problemet. det måste vara lite av en invers typ. sluta bry dig i hennes och låt henne börja bry sig i ditt. du måste vara i en aning "viktigare" så att säga. kan va fejk, funkar hursom

Hon är introvert, jo visst. Men jag tror det är kört.
Citera
2026-08-01, 21:54
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
. En kvinna lämnar ALDRIG om de inte redan har en vid sidan om.

De lämnar om de fått uppfattningen att det är deras kille, som gör henne olycklig.

Det är det såklart ytterst sällan. Men kvinnor tar aldrig eget ansvar för sitt låga humör, utan skyller alltid på sin kille.

Och ja, det är vanligare att kvinnor som lämnar redan har en ny man redo att kliva in. Kvinnor söker trots allt inte kärlek, utan de söker en tjänare.
Citera
2026-08-01, 21:55
Medlem
Citat:
Håller med i att det är bra att få sakna varandra. Håller inte med i att lämna spår för att sedan försvinna utan ett ord eller förklaring. Det kommer bli som bevis för henne att du är omogen eller störd.
omogen och störd i en kontrollerad nivå är ju ändå bra. att hon kommer använda det som bevis hjälper knappast således hon inte hämtar argumentet till domstolen vilket jag tvekar på att hon har orken att göra.
Citera
2026-08-01, 21:56
Medlem
Citat:
Varför är din fru inte intresserad av dig och ditt?

Ja det låter stört.

Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Du borde ha lyssnat på "gnället" istället för att bortförklara det som svepskäl.
Jag försökte säga att jag kan göra precis vad som krävs. Men det finns inget konkret.
Citera
2026-08-01, 21:58
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Vafan gör man? Jag älskar henne, hennes lukt, hennes leende, hennes födelsemärken. Allt. Hon vill inte ha mig något mer.

Du illustrerar väl ordspråket

"Du saknar inte henne, du saknar bara hennes kropp".

Det enda du kunde beskriva du saknar är hennes kropp, inget alls om henne som person. Precis som kvinnor bara uppskattar män för vad män gör för kvinnan, aldrig vad mannen är.

Det finns tiotusentals andra kvinnor därute, med bättre kroppar än ditt ex. Och varenda kvinna, 100%, har en lukt, ett leende, födelsemärken, och fitta, mun och anus.

Man måste vara en idiot om man "älskar" en kvinna som inte respekterar en, eller rentav i hemlighet föraktar en. Ditt barn kommer se hur pinsam du är, och förakta dig för resten av ditt liv.

Det bästa sättet att komma över en kvinna, är att komma under en ny kvinna....
Senast redigerad av Din-gamla-mamma 2026-08-01 kl. 22:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in