2026-08-01, 13:32
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Du är avundsjuk helt enkelt.
Ja, AA tycks ha två riktigt goda vänner. Både dig och StayFrosty. Hexatronic har extrastämma 26 aug. varför inte samlas där och sedan gå 100 meter till Liseberg och få en riktig heldag i Kaninlandet med Farfars bilar.
Senast redigerad av Kontrollavgift 2026-08-01 kl. 13:40.
Citera
2026-08-01, 13:44
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Ja, AA tycks ha två riktigt goda vänner. Både dig och StayFrosty. Hexatronic har extrastämma 26 aug. varför inte samlas där och sedan gå 100 meter till Liseberg och få en riktig heldag i Kaninlandet med Farfars bilar.

Jag har inga aktier i Hexatronic, tänker inte köpa heller, jag har i andra aktier, inga som Aktieanalytikern äger. Jag tycker du låter lite avundsjuk på hans framgångar, du kan ju också starta Youtube kanal och lägga ut dina tips. Jag tror inte du är en Aktieguru likt Aktieanalytikern.
Citera
2026-08-01, 14:08
Medlem
Citat:
Jag har inga aktier i Hexatronic, tänker inte köpa heller, jag har i andra aktier, inga som Aktieanalytikern äger. Jag tycker du låter lite avundsjuk på hans framgångar, du kan ju också starta Youtube kanal och lägga ut dina tips. Jag tror inte du är en Aktieguru likt Aktieanalytikern.

Vad är det du syftar på med ”framgång”?
Citera
2026-08-01, 14:09
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
a) jag brukar glädjas åt andras framgångar, inte vara avundsjuk
b) ärligt talat vet jag inte vilka "framgångar" AA haft
c) det behöver varnas för AAs galna strategi. TÄNK SÄLV är hans mantra, och det är att inte göra som AA.
Citera
2026-08-01, 14:46
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Berätta mer om hans 'framgångar'.
Citera
2026-08-01, 15:03
Medlem
Aktiesnillets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift

Med tanke på att han är här hela tidrn och läser, så är det är väl inte frågan om, utan vilken som är AAs nick? StayFrosty är mitt bett.
Citera
2026-08-01, 15:29
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiesnillet
Med tanke på att han är här hela tidrn och läser, så är det är väl inte frågan om, utan vilken som är AAs nick? StayFrosty är mitt bett.
Jag håller på att det är en delad personlighet med tre ansikten.
Senast redigerad av Kontrollavgift 2026-08-01 kl. 15:48.
Citera
2026-08-01, 16:16
Medlem
Aktiesnillets avatar
Nya all time high, och 5 år av bullmarknad, då kan det vara på sin plats att påminna om vad AAs strategi kan innebära och hur det såg ut för bara 1 år sedan.

https://www.youtube.com/watch?v=IFOlJB8RcRc

Behövs inte mycket tankeverksamhet för att förstå hur det kommer sluta den dagen vi får ett trendbyte om han fortsätter i samma spår.

Bara hoppas för AA skull och familjen, att börsen fortsätter stiga kraftigt så han hinner skapa en rejäl buffert till dess.
Dessutom dra ner på skulderna, annars kommer han förr eller senare gula oavsett.
Tror man att det vi upplevt senaste åren är normalläge, så är det bara att backa till pandemiåret för att komma på andra tankar
Citera
2026-08-01, 16:50
Medlem
X3treams avatar
Ni har så små visioner, leva som en gamling hela livet är ju bortkastat, därför är det bättre att ta risker och njuta av sina frukter.
Citera
2026-08-01, 17:03
Medlem
Citat:
Ni har så små visioner, leva som en gamling hela livet är ju bortkastat, därför är det bättre att ta risker och njuta av sina frukter.

Risker ska man ta. Men normalt funtade personer sätter risker i relation till förväntad avkastning/nytta. Svårt att se den analysen i AAs beteende.

Ps. Kul att AA tycks vara inne och försöka trolla tråden med olika identiteter. Kontrasten förstärker på något sätt kontentan i tråden. Ds
Citera
2026-08-01, 17:13
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Äger han inte AMD längre ?
Citera
2026-08-01, 17:21
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
Tråden är väldigt bra om det gäller att avråda från att göra som AA. Hans risktagande har lett till att han har jättelika räntor, en caddy att sova i och att han blir nekad lån av banken. Det är ett föredöme det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in