2026-07-30, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Lyxbil???? Hallå den familjen cyklar väl, tänk på jorden och utsläppen

Har nog leasingbilar i företagen. Glöm inte att Greta åkte Tesla till någon protest i Tyskland för några år sedan.
Citera
2026-07-30, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Nej, hon har inget körkort utan har privatchaufför. Framför allt så skulle hon aldrig befinna sig på Södermalm!

https://imgflip.com/i/axqw0x

Jo då, hon vistas visst på Södermalm!
Citera
2026-07-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Programledaren Rickard Olsson har åkt dit för rattfylla. Hans dotter Asta arbetar enligt ChatGPT inom mediebranschen. Vet dock inte om nån av dem äger en lyxbil?

Citerar mig själv. Dottern är 23 år och bor på Södermalm i Stockholm. Jag tycker det känns solklart!
Citera
2026-07-30, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hon är själv också verksam inom nöjesbranschen.

Nu är ju journalisternas texter ofta under alla kritik men om texten är rätt så är ju både föräldern och dottern i nöjesbranschen - inte inom sport eller politik eller allt som spekulerats i.

Det är så jag också uppfattade det; att båda var kända från nöjesbranschen -- mamman kanske mest eftersom hon lyfts fram. Tänkte först på P*tra N. som tidigare haft rejäla problem med alkohol men tänker att hon nog inte har något lyxåk då hon nobbats roller i flera års tid. Däremot vistas hon ute på Södermalm då hon bor där.

Hon har en syster också som vad jag förstår är någon sorts sångerska.
Citera
2026-07-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagasliv
Hajpat, omöjligt att de e nån Wahlgrenare?

Det är bara Benjamin som försökt få körkort av barnen. Han har dock kuggat teoriprovet 5 ggr för att ”det är ju helt omöjligt, man måste typ vara Einstein”.
Citera
2026-07-30, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Petra bor i Bagarmossen.

Hon är skriven på Södefmalm. Jag vet var hon bor.
Citera
2026-07-30, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Kollar man in fler nyhetssidor så kan man se att dottern arbetar i nöjesbranschen och har en förälder som är en känd profil.
Ja exakt det är dottern som jobbar i nöjesbranschen , och det behöver ju inte betyda att hon är känd utan det är snarare en av hennes föräldrar som är känd!
Citera
2026-07-30, 21:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Skulle det vara nån av systrarna Jankell skulle det rimligen stått känd skådespelerska fast för rattfylla , inte att en kvinna med en känd förälder ( troligen mamma) åkt fast för rattfylla?!

Allt talar ju för att den dotter som åkt fast inte själv är kändis utan bara har en känd förälder.
Bilen kan för övrigt vara skriven på vem som helst , en förälder, ett syskon, en partner , en vän etc

Japp exakt. Bli bara ett antagande att föräldern åkt fast och lånat ut kärran. Men kan ju vara pojkvännen eller vem som.

Återstår om detta blir känt. Den för kändiskvinnan som åkte rattfull under julhelgen är ju fortsatt okänd.
Citera
2026-07-30, 21:46
Medlem
Men vad är problemet? Detta är flashback. Varför kan inte den/de som tror sig veta vem det är skriva ut det?? Med * om så behövs, men ändå.
Varför bara antyda någonting luddigt som gemene man (i a f utanför 08) inte kan tyda?
Citera
2026-07-30, 22:36
Medlem
Jag tror knappast att Gr*ta Th*nberg festar eller dricker alkohol.
Citera
2026-07-30, 22:47
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Alltså nu är jag ju semesteruttråkad som släswr en sådan här tråd, men hir kan det vara så många sidor med gissningar på kända personer vars föräldrar också är kända.

Kändisars familjer intresserar mig egentligen inte alls, men ändå kul att se hur folk gissar på Bianca och Greta. Om de åkt dit för något sådant skulle väl kvällspressen ha buffefrossa i detta i veckor?
Citera
2026-07-30, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
eller inte.
Gretas syrra kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto