2026-07-30, 14:54
Medlem
XtraXs avatar
Kanske Anna Books dotter Felicia.
Citera
2026-07-30, 15:17
Medlem
Coolvid19s avatar
Man måste utgå från fakta! Så mycket fakta som nu Expressen kan leverera....
Föraren är en kvinna med en känd förälder. Hon är själv också verksam inom nöjesbranschen.
Tidigare stod det "känd mamma", vilket tyder på att antingen blev det för avslöjande, eller så var det fel och hon har en känd pappa. Men en känd förälder kan vi utgå ifrån.
Att hon själv är "verksam" i nöjesbranchen betyder ingenting, men man kan ana att det har med ett känt efternamn att göra. Verksam tyder på hon inte är så värst känd för någonting annat än sina föräldrar.

”NN upplevs som otroligt obrydd kring hela situationen. NN frågar hur lång tid detta kommer ta då hon vill vidare ut och träffa sina vänner. NN upplevs inte alls ångerfull eller liknade kring händelsen.” Skriver polisen själva.
Är man så nonchalant efter att blivit av med lappen och vill festa vidare, så är det inte första gången man har med polisen att göra. Förmodligen också något äldre och van vid uppståndelse. En bortskämd brud helt enkelt. Med kökort och tillgång till "lyxbil". Lyxbil i Expressen kan vara en ny Skoda hybrid, den är lyxig för den är ny.

"På polisstationen ville hon inte medverka i förhör utan advokat. Hon begärde en sådan, men fick nej av tingsrätten – och när hon kallades på nytt förhör dök hon inte upp. Nu åtalas hon för rattfylleri."
Hon bryr sig verkligen inte om rätt och fel. Anser uppenbarligen att det inte är så farligt att köra på fyllan heller. Det som förbryllar är att hon begärde advokat i polisförhör men fick nej av tingsrätten. Det är något fel i texten.
Det man kan killgissa på här är att hon fick lämna blodprov och svara på några frågor. Antagligen har hon sett för många dåiiga polisserier så hon svarar "inga kommentarer" och vill ha en advokat. Men eftersom hon inte är anhållen behöver hon ingen advokat. Hon är antagligen för dum eller för berusad eller både och för att inse detta. Nu är hon åtalad och då får vi snart veta vem det är.

Bortskämda kändisdöttrar på partyhumör finns det femton på dussinet av, så det är ingen idé att gissa såvida inte fler detaljer kommer fram.
Citera
2026-07-30, 15:20
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Kan de vara Gretas syster Beata?
Citera
2026-07-30, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhinder
Man kom aldrig fram till vem den 60-åriga sångerska som åkte dit för rattfylla i december 2025 var men det skulle kunna vara denna persons dotter.

(FB) Sångerska i 60-årsåldern körde omkring berusad i centrala Sthlm under mellandagarna 2025.

Det står att denna kvinna är Carola, men hon har ingen dotter med körkort. Hon är 17 år.
Citera
2026-07-30, 16:04
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Kan det vara Mona Sahlins dotterdotter?
Citera
2026-07-30, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Kan det vara Mona Sahlins dotterdotter?
Och artisten är?
Citera
2026-07-30, 16:25
Medlem
Ett riktigt långskott.. Men jag började direkt tänka på Petra Nielsen. Den kända modern Monica är ju dock död och Petra kanske inte skulle klassas som "kändisdotter". Kända alkoholproblem bakåt hos både dotter och moder.

Jag hoppas att Petra fortfarande är nykter vilket det skrevs om för något år sedan.
Citera
2026-07-30, 16:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Var befinner sig Dolph Lundgrens döttrar. Beteendet stämmer in på dem.

Eller Gunilla Perssons dotter?
Senast redigerad av Flor-Ida 2026-07-30 kl. 16:40.
Citera
2026-07-30, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzasalladlandet
Ett riktigt långskott.. Men jag började direkt tänka på Petra Nielsen. Den kända modern Monica är ju dock död och Petra kanske inte skulle klassas som "kändisdotter". Kända alkoholproblem bakåt hos både dotter och moder.

Jag hoppas att Petra fortfarande är nykter vilket det skrevs om för något år sedan.

Det var den sämsta gissningen idag Petra Nielsen är 61 år.
Citera
2026-07-30, 16:57
Medlem
Citat:

Du måste va riktigt korkad om du tror de skulle benämna Petra som "kändisdotter" . Att tanken ens kommer?
Citera
2026-07-30, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det är väl bara pengarna tillbaka på att detta är Pegga P. En bubblare är ju annars Thorsten Flinck och Annika Jankells dotter H*pp* Jankell. Hon har det ju i blodet från farsan. Det har i och för sig Perla M också från farsan Classe.
Skulle det vara nån av systrarna Jankell skulle det rimligen stått känd skådespelerska fast för rattfylla , inte att en kvinna med en känd förälder ( troligen mamma) åkt fast för rattfylla?!

Allt talar ju för att den dotter som åkt fast inte själv är kändis utan bara har en känd förälder.
Bilen kan för övrigt vara skriven på vem som helst , en förälder, ett syskon, en partner , en vän etc
Citera
2026-07-30, 17:05
Medlem
Citat:

Petra själv är ju också rätt känd , eller var en gång i tiden iaf. Då skulle det rimligen stått en känd skådespelerska eller musikalartist fast för rattfylla.

Petra är ju också i 60års åldern det är en betydligt yngre person vi söker efter här. In get talar väl för att den som åkte fast , själv är känd? Snarare talar det för att hon har en känd förälder bara helt enkelt.
Senast redigerad av BHJS 2026-07-30 kl. 17:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in