2026-07-29, 18:09
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Ja det är faktiskt märkligt! Och alla armbanden han har, känns som nåt en 20-åring skulle kunnat ha, men en 60-åring, näe… Hela han lyser ju gay när man tänker efter 😅

Obs. generellt får självklart alla älska vem de vill, vill förtydliga det.
Exakt! Vad fyller ens alla armband för nytta och hur luktar dom?😆. Försöker se ut som en ungdom efter en fastivalsommar men totalt misslyckande. Tycker själv att han har en väldigt gubbig stil, både frisyr men även klädsel. Det lilla skägget förgyller ju ingenting.
Har folk i mitt umgänge som är i samma ålder eller äldre som är betydligt fräschare och mer ungdomliga i sin framtoning.
Bauer är verkligen en Dressmangubbe. Tror förresten dom har klippt med honom. Har ni sett nån ny Dressmanreklam med Bauer? Inte jag heller. Tror han är utbytt mot Tarek Taylor. Betydligt fräschare kille i typ samma ålder.
Citera
2026-07-29, 20:02
Medlem
Han har nog gett henne rejäla utskällningar och hotat med både det ena och andra. Men inte för öppen ridå, det vågar han nog inte längre.
PW verkar ju helkonstig. Och så snabbt blommar inte kärleken från något som verkar ha infekterat förhållandet under lång tid.
Men nu är det bara att gilla läget, för det är Bauern som styr nu. Med förmodad järnhand.
Citat:
Hon måste väl se vad han håller på med…? Som nån skrev så gör hon väl allt för att hålla uppe fasaden och vara honom till lags för att försöka få honom att förändras (vilket vi ju förstår är dömt att misslyckas). Hon höll ju fast väldigt länge vid Emilio. Theos pappa funkade det inte med. Hon skulle nog se det som ett rejält misslyckande om det blir ännu en skilsmässa. Tror hon verkligen vill ha nån att åldras tillsammans med, som sina föräldrar.
Jag är nyfiken på hur hon kommer prata om Bauer i synkarna i WV i kommande säsonger. Tidigare har hon ju alltid drivit och gjort sig rolig på hans bekostnad. Känns som det är slut på det nu…?
Citera
2026-07-29, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Han har nog gett henne rejäla utskällningar och hotat med både det ena och andra. Men inte för öppen ridå, det vågar han nog inte längre.
PW verkar ju helkonstig. Och så snabbt blommar inte kärleken från något som verkar ha infekterat förhållandet under lång tid.
Men nu är det bara att gilla läget, för det är Bauern som styr nu. Med förmodad järnhand.

Ja det har du nog rätt i 🥺

Man (jag) tänker att hon som offentlig person med sånt stort nätverk omkring sig borde lämna en sån person direkt. Känns så sjukt hur hon bjudit in honom i sitt liv och hus och han helt obehindrat får bete sig som han gör. Ingen av hennes nära vänner vill väl vara obekväm och uppfattas som missunnsam. Inom familjen är det väl bara Bianca som skulle kunna säga ifrån. Men hon tycker ju att CB är en toppenkille 😓
Citera
2026-07-29, 20:42
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
'Det vågar han nog inte längre" skrev du. Han har ju aldrig gett henne rejäla utskällningar eller hotat med olika saker öppet. Knappast privat heller. Vad du hittar på.
Citera
2026-07-29, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
'Det vågar han nog inte längre" skrev du. Han har ju aldrig gett henne rejäla utskällningar eller hotat med olika saker öppet. Knappast privat heller. Vad du hittar på.

Med tanke på hur illa han betett sig flertalet gånger framför kameran i WV så är det självklart att han beter sig ännu värre i det privata. En aning naivt att tro att det vi faktiskt ser är den sanna bilden av honom.
Citera
2026-07-29, 21:37
Medlem
Han har hotat med skilsmässa, flera ggr. Han har även skällt ut henne, att hon ska ge sig med sina " skådespelarfasoner", gjort sig lustig över henne, varit raljerande i sina berättelser mm. Så ta och öppna gluggarna, både under pannan och de på sidorna av din skalle så kanske du kan hänga med lite!
Citat:
Citera
2026-07-29, 21:45
Medlem
Ja det är tragiskt att se, OCH höra, för han är inte trevlig mot henne alla gånger.
Nej Bianca skulle aldrig säga till honom, det är hennes mamma som får de tillrättavisningarna. Önskar att någon av hennes barns pappor kunde ta och konfrontera honom. Där tror jag aldrig han skulle våga visa det som han gör till PW.
Citat:
Ja det har du nog rätt i 🥺

Man (jag) tänker att hon som offentlig person med sånt stort nätverk omkring sig borde lämna en sån person direkt. Känns så sjukt hur hon bjudit in honom i sitt liv och hus och han helt obehindrat får bete sig som han gör. Ingen av hennes nära vänner vill väl vara obekväm och uppfattas som missunnsam. Inom familjen är det väl bara Bianca som skulle kunna säga ifrån. Men hon tycker ju att CB är en toppenkille 😓
Citera
2026-07-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det återstår att se vad som händer i deras förhållande. Men samtidigt tycker man ju att någon av dem borde få nog av den andre. Pernilla har ju gift sig och skilt sig förr. Så inte omöjligt att det blir så igen.
Jag tror att Pernilla är väldigt trött på att vara singel, som hon nu varit en tid.Gör nu vad som helst för att få det här förhållandet att fungera.Kan till och med lura si själv att hon är lycklig.Vill vara en gift kvinna nu. Det kan nog bli bra också
Citera
2026-07-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Jag tror att Pernilla är väldigt trött på att vara singel, som hon nu varit en tid.Gör nu vad som helst för att få det här förhållandet att fungera.Kan till och med lura si själv att hon är lycklig.Vill vara en gift kvinna nu. Det kan nog bli bra också
Nej det kan aldrig bli bra tillsammans med en narcissist.
Citera
2026-07-29, 23:19
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Han har hotat med skilsmässa, flera ggr. Han har även skällt ut henne, att hon ska ge sig med sina " skådespelarfasoner", gjort sig lustig över henne, varit raljerande i sina berättelser mm. Så ta och öppna gluggarna, både under pannan och de på sidorna av din skalle så kanske du kan hänga med lite!
Jag tror inte på att han hotat med skilsmässa flera gånger och jag har sett alla WV.
Citera
2026-07-30, 07:42
Medlem
Då får du nog checka igen. Han gillar hot om skilsmässa och samtalsterapi. Och det sistnämnda vet han att PW inte gillar. Han är uträknat elak. Men tyck vad du vill, du har fel i din lilla rosa bubbla om Bauer. Den gubben är duktig på att manipulera lättlurat folk.
Citat:
Jag tror inte på att han hotat med skilsmässa flera gånger och jag har sett alla WV.
Citera
2026-07-30, 08:55
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Ja, tror också att det ligger till så. Hoppas att det blir bra för henne. Men jag förstår henne att hon vill umgås med barn och barnbarn, Bauer tycker inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in