2026-07-29, 10:24
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Hon är nog rätt hårt hållen nu verkar det som. Den vändning gör man inte på ett bevåg så lätt. Hon tror hon gör rätt genom att blidka och följa hans regler och hot, men det kommer inte att funka. Eller ja, det beror på hur stark han är......Finns de som går så i flera år tills allt motstånd är borta och psyket är i botten.
Undrar hur länge hon står ut med Bauer? Eller hur länge han står ut med henne? Han ställer krav och vill ha möten hela tiden och hon vill umgås med vänner och familjen. Sedan ska hon ju uppträda i land och rike. Pernilla skulle kanske trivas bättre som singel och ha en KK istället.
Citera
2026-07-29, 11:01
Medlem
Ja men precis, och sämre lär det ju inte bli än nuvarande situation. Verkar vara ett påtvingat äktenskap som bara måste få fortsätta. Oavsett vad, bara Bauern mår som fisken i vattnet.
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Undrar hur länge hon står ut med Bauer? Eller hur länge han står ut med henne? Han ställer krav och vill ha möten hela tiden och hon vill umgås med vänner och familjen. Sedan ska hon ju uppträda i land och rike. Pernilla skulle kanske trivas bättre som singel och ha en KK istället.
Citera
2026-07-29, 13:10
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Exakt! Blir spännande att följa. Kollat tillbaka i WV och jag tror att SurBauer tom friade när en ev dumpning låg i pipen. Dom verkade ha det riktigt dåligt även då så han passade på . Hur står man ut , om man som dom, egentligen inte har haft ett bra förhållande någonsin? Verkar ha varit tjafs och gnäll sedan han flyttade in.
Fattar inte att dom ens orkar se varandra. Nu håller hon på att rappa sina vänner med. Alltså är hon helt pucko? Kommer att bli ett bryskt uppvaknande till slut....kanske.
Citera
2026-07-29, 13:43
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Exakt! Blir spännande att följa. Kollat tillbaka i WV och jag tror att SurBauer tom friade när en ev dumpning låg i pipen. Dom verkade ha det riktigt dåligt även då så han passade på . Hur står man ut , om man som dom, egentligen inte har haft ett bra förhållande någonsin? Verkar ha varit tjafs och gnäll sedan han flyttade in.
Fattar inte att dom ens orkar se varandra. Nu håller hon på att rappa sina vänner med. Alltså är hon helt pucko? Kommer att bli ett bryskt uppvaknande till slut....kanske.
Det återstår att se vad som händer i deras förhållande. Men samtidigt tycker man ju att någon av dem borde få nog av den andre. Pernilla har ju gift sig och skilt sig förr. Så inte omöjligt att det blir så igen.
Citera
2026-07-29, 14:48
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Spelningen i Piteå ingen succé. Hon var dålig på riktigt.Såg ofräsch ut och gapade och skrek mest. Nästan ingen publik. Fått rapport från folk på plats.
Bauer passade på att " jobba" på ICA men ingen fattar vad han gjorde där. Flamsade omkring och påpekade för alla som ville höra att han minsann kom från HK. Viktigt att alla skulle veta det. Alla skulle stäĺla upp på fotografering. Nya specialintresset verkar vara att ta selfisar med personer från Glada Hudikgänget. Tydligen flera på Insta..
Kallar man resan för " jobb" så betalar väl ICA den men jobba i dess rätta bemärkelse gjorde han inte. Pinsam och trodde att alla skulle känna igen/till honom ,vilket ingen gjorde.

Åker sedan iväg på spa( som han också har snöat in på). Samma samma samma varje gång han ska hitta på en " hemlis".
Kallt , blåsigt och jävligt. I stort sett ensamma pga lågsäsong. Sponsresa som hon garanterat har fått när dom fick se att hon skulle uppträda norrut. Annars mest utlänska turister där.

Bauer med handen innanför Pråmells skjorta är precis där han vill vara. Visst är han smygbög tysken. Han håller om PW som en dotter men när han får krama om en bög blir blicken "elektrisk".
När Jöbacks kom på besök så slängde han sig ner och körde sit-ups som en tok. Garanterat för att få flukta litet och så krama om hud mot hud och lite svettigt. Myyysigt!
Sjuk på riktigt och kommer att göra PW till en drängalkis.Hon verkar vara på god väg redan nu ...
Haha 😅 Jag var tvungen att leta upp bilden med handen. De ser lyckliga ut båda två.
https://www.instagram.com/p/DbVd_Zet7_x/
Citera
2026-07-29, 15:20
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Haha 😅 Jag var tvungen att leta upp bilden med handen. De ser lyckliga ut båda två.
https://www.instagram.com/p/DbVd_Zet7_x/
Jag tror Bauer är überglücklich‼️ Dom är ju inte ens vänner så hur i helvitti tänker han ? Rätt intimt om du frågar mig och knappast av misstag om man hinner knäppa en bild.
Helt utstuderat för nu fick han visa att han minsann är mer vän med Pråmell än vad PW är. Maktutövning. Hon har knappast varit innanför skjortan.
Bauer ser rätt dragen ut eller bara skitlöjlig.
Ett riksfjantarsel är han oavsett. Äcklig🤮🤢
Citera
2026-07-29, 15:34
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Jag tror Bauer är überglücklich‼️ Dom är ju inte ens vänner så hur i helvitti tänker han ? Rätt intimt om du frågar mig och knappast av misstag om man hinner knäppa en bild.
Helt utstuderat för nu fick han visa att han minsann är mer vän med Pråmell än vad PW är. Maktutövning. Hon har knappast varit innanför skjortan.
Bilden finns ju på Johan Pråmells IG så han var väl nöjd 😊.
Det är en väldigt väldigt intim gest att sticka handen innanför skjortan på någon och väl inget man gör av misstag.
Citera
2026-07-29, 15:37
Medlem
Citat:
Pernilla skulle kanske trivas bättre som singel och ha en KK istället.
Flera tycker jag, en eller två i Sthlm, en i Göteborg, en i Malmö och sedan en i Eskilstuna (undertecknad).
Citera
2026-07-29, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Hon har heller inte gillat eller kommenterat något på Wistam sedan den 16 juli. Zoe och andra, å andra sidan, fick precis några hjärtan....

Både Susanne och Wistam har varit tydliga med vad de tycker om Surbauer och det verkar inte gå hem i god jord.

Är det nåt som är konstigt och annorlunda? Brukar Pernilla vara generös med kommentarer/gilla? Känner att jag har dålig koll på det.
Citera
2026-07-29, 17:06
Medlem
Undrar hur det känns för PW att läsa allt som skrivs här på fb. Alla , utom möjligen hon , har genomskådat CB.
Citera
2026-07-29, 17:11
Medlem
Citat:

Ja det är faktiskt märkligt! Och alla armbanden han har, känns som nåt en 20-åring skulle kunnat ha, men en 60-åring, näe… Hela han lyser ju gay när man tänker efter 😅

Obs. generellt får självklart alla älska vem de vill, vill förtydliga det.
Citera
2026-07-29, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Undrar hur det känns för PW att läsa allt som skrivs här på fb. Alla , utom möjligen hon , har genomskådat CB.

Hon måste väl se vad han håller på med…? Som nån skrev så gör hon väl allt för att hålla uppe fasaden och vara honom till lags för att försöka få honom att förändras (vilket vi ju förstår är dömt att misslyckas). Hon höll ju fast väldigt länge vid Emilio. Theos pappa funkade det inte med. Hon skulle nog se det som ett rejält misslyckande om det blir ännu en skilsmässa. Tror hon verkligen vill ha nån att åldras tillsammans med, som sina föräldrar.
Jag är nyfiken på hur hon kommer prata om Bauer i synkarna i WV i kommande säsonger. Tidigare har hon ju alltid drivit och gjort sig rolig på hans bekostnad. Känns som det är slut på det nu…?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in