2026-07-29, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Så då tycker du att den kvarvarande efterfrågan inte bör stävjas? - Du tror att på något magiskt sätt att en massa svenska kommer att börja langa knark istället?
Som sagt, det finns mycket pengar att tjäna och redan nu är många etniska svenskar inblandade.
Citera
2026-07-29, 19:50
Medlem
Smekarn87s avatar
Jag tror faktiskt att det är så att köpkraften hos Svensson är svagare. Inflation och dålig facklig verksamhet gjort livet svårt för arbetarklassen. Invandringen kan på sin höjd ge unga en sociolekt vilket kan ställa till det för visso.
Citera
2026-07-29, 19:50
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Som sagt, det finns mycket pengar att tjäna och redan nu är många etniska svenskar inblandade.
Det är väl ingen som har ifrågasatt att det även finns svenska Glenn, Connys och Kents. Dom kommer alltid att finnas kvar, men det blir mycket färre (och främst lågbegåvade busar) att hålla koll på, vilket innebär att det blir betydligt mycket lättare att mota Olle i grind.
Citera
2026-07-29, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Det är väl ingen som har ifrågasatt att det även finns svenska Glenn, Connys och Kents. Dom kommer alltid att finnas kvar, men det blir mycket färre (och främst lågbegåvade busar) att hålla koll på, vilket innebär att det blir betydligt mycket lättare att mota Olle i grind.
Se det som en affärsverksamhet. Uppstår vakanser söker sig folk till branschen.
Citera
2026-07-29, 19:59
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Se det som en affärsverksamhet. Uppstår vakanser söker sig folk till branschen.
Svar Nej! Inte till kriminell verksamhet.
Citera
2026-07-29, 20:03
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Japan är ju himeln.
Edit: Kanske dit jag ska flytta nu när tänker på det.
Kon'nichiwa. Yoi tsuitachi o osugoshi kudasai.

Japan är ju härligt.

De är mer etnocentriska. Lite som sverike hade kunnat vara om svenska kvinnor inte hade röstat sönder landet.
Citera
2026-07-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Japan är ju härligt.

De är mer etnocentriska. Lite som sverike hade kunnat vara om svenska kvinnor inte hade röstat sönder landet.

Ja men dom är lixom respektfulla och mer för sig själva, precis som jag är när tänker på det vilket känns motsägesefullt när man vill besöka dom, lära sig deras kultur, och bo i område som är fullsmockat! Haha. Men så låg brottslighet och man respekterar varandra. Älskar dom. Rent dessutom! vilket är motsattsen vad Miljöpartiet få det här.
Sen dricker jag ju också så hade passat rakt in, haha!
Senast redigerad av Freedom46 2026-07-29 kl. 20:09.
Citera
2026-07-29, 20:11
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Har bott i ett annat nordiskt land i 10 år och var på ett längre besök i Sverige under sommaren. Det var som en chock.

Svenska ungdomar skriker högt i kollektivtrafiken, spelar hög musik i telefonen och visar ingen som helst hänsyn till oss som småbarnsföräldrar med barnvagn. De tänker bara på sig själva och hänsyn finns inte över huvud taget.

Det är bara i Sverige jag upplevt detta. Är det invandringen som förstört de svenska ungdomarna/barnen? Man märker ingen skillnad på beteendet mellan MENA-ungdomar och svenska ungdomar längre ute i samhället. Så på något sätt har väl integrationen fungerat isåfall?

Vad jag också har lagt märke till är att svenska föräldrar helt plötsligt slutat sätta gränser för sina småbarn och låter de störa andra i offentligheten och även sparka/slå andra barn .

Min fru nordiska fru blev lika chockad som mig och mina barn.

Börjar du bli gammal? Desto äldre man blir desto mer glömmer man bort hur det var att vara ungdom.
Citera
2026-07-29, 20:15
Medlem
Gissar på att svenska ungdomarna integrerats istället för att invandrarungdomarna gjort det.
Citera
2026-07-29, 20:16
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Mellanöstern packets brist på respekt och hänsynslösa beteende har definitivt smittat av sig.
Sverige hade varit ett av de bästa länderna i världen om inga negrer eller araber hade kommit hit.

Håller med.
Citera
2026-07-29, 20:18
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Självhatande svenska snorungar utan svenska manliga förebilder apar efter utlänningarna beteenden.
Om man tar efter utlänningarnas beteenden så kan man undvika trakasserier och bli en del av gruppdynamiken.
Står man fast vid sin svenska identitet och inte viker sig så kan man bli hackkyckling för utlänningarnas dåliga självförtroende. Utlänningarna är stolta över sina fattiga kulturella ursprung, om en svensk ungdom uppvisar samma stolthet så försöker utlänningarna kuva denna individen i ren avundsjuka.
Man inser inte själv hur patetisk man är om låter sig kuvas av lägre stående kulturer och folkgrupper.
Massmedia och svensk skola uppfostrar svenska barn till självhat och dåligt självförtroende, man utmålar dessa utlänningar och deras beteenden som något häftigt i populärkulturen.
Svenska ungdomar som låter sig pressas av den sociala dynamiken och samhällspropagandan till detta är räddhågsna små syltryggar utan självrespekt.
Senast redigerad av StormuftinMagda 2026-07-29 kl. 20:21.
Citera
2026-07-29, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Har bott i ett annat nordiskt land i 10 år och var på ett längre besök i Sverige under sommaren. Det var som en chock.

Svenska ungdomar skriker högt i kollektivtrafiken, spelar hög musik i telefonen och visar ingen som helst hänsyn till oss som småbarnsföräldrar med barnvagn. De tänker bara på sig själva och hänsyn finns inte över huvud taget.

Det är bara i Sverige jag upplevt detta. Är det invandringen som förstört de svenska ungdomarna/barnen? Man märker ingen skillnad på beteendet mellan MENA-ungdomar och svenska ungdomar längre ute i samhället. Så på något sätt har väl integrationen fungerat isåfall?

Vad jag också har lagt märke till är att svenska föräldrar helt plötsligt slutat sätta gränser för sina småbarn och låter de störa andra i offentligheten och även sparka/slå andra barn .

Min fru nordiska fru blev lika chockad som mig och mina barn.
Tyvärr så har många svenskar ungdomar tagit efter blattarnas dåliga beteende i olika grad.
Som att t.ex hälsa som araber och negrer på varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in