2026-07-29, 19:00
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Har inte ungdomar alltid varit det fast det är klart det måste vara invandrarnas fel hur svenskar beter sig!
Du är antagligen ung själv som inte har några referenser alls till en annan tid. Men du kan fortfarande åka till Danmark/Norge för att se skillnaden i kollektivtrafiken.
Citera
2026-07-29, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror du de pallat äpplen utan invandring?

De hade då inte betett sig som sandnegrer varje fall.
Citera
2026-07-29, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
De hade då inte betett sig som sandnegrer varje fall.
Nu är ju Sveriges narkotikahandel rätt lukrativ. Kan lova att det finns folk av olika ursprung som gärna vill ha en del av den kakan
Citera
2026-07-29, 19:20
Avslutad
Citat:
Nu är ju Sveriges narkotikahandel rätt lukrativ. Kan lova att det finns folk av olika ursprung som gärna vill ha en del av den kakan

Verkligen inte, det är näst intill bara negrer och araber.
Citera
2026-07-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
Verkligen inte, det är näst intill bara negrer och araber.
Och om du magiskt trollar bort dem? Stor del av eterfrågan finns ju kvar.
Citera
2026-07-29, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Har bott i ett annat nordiskt land i 10 år och var på ett längre besök i Sverige under sommaren. Det var som en chock.

Svenska ungdomar skriker högt i kollektivtrafiken, spelar hög musik i telefonen och visar ingen som helst hänsyn till oss som småbarnsföräldrar med barnvagn. De tänker bara på sig själva och hänsyn finns inte över huvud taget.

Det är bara i Sverige jag upplevt detta. Är det invandringen som förstört de svenska ungdomarna/barnen? Man märker ingen skillnad på beteendet mellan MENA-ungdomar och svenska ungdomar längre ute i samhället. Så på något sätt har väl integrationen fungerat isåfall?

Vad jag också har lagt märke till är att svenska föräldrar helt plötsligt slutat sätta gränser för sina småbarn och låter de störa andra i offentligheten och även sparka/slå andra barn .

Min fru nordiska fru blev lika chockad som mig och mina barn.

Roligt märkt allt från det mostsatta! Ha hörlurar för fan ingen vill höra på eran skitmusik. Sen ska väl ni knulla oss och sätta på våra fruar och köra in i folkmassor?. Missar jag något?

Edit: Ja och ni skräpar ner värst av alla kolla era hemländer.
Senast redigerad av Freedom46 2026-07-29 kl. 19:25.
Citera
2026-07-29, 19:27
Medlem
Japan är ju himeln.
Edit: Kanske dit jag ska flytta nu när tänker på det.
Kon'nichiwa. Yoi tsuitachi o osugoshi kudasai.
Senast redigerad av Freedom46 2026-07-29 kl. 19:31.
Citera
2026-07-29, 19:33
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Har bott i ett annat nordiskt land i 10 år och var på ett längre besök i Sverige under sommaren. Det var som en chock.

Svenska ungdomar skriker högt i kollektivtrafiken, spelar hög musik i telefonen och visar ingen som helst hänsyn till oss som småbarnsföräldrar med barnvagn. De tänker bara på sig själva och hänsyn finns inte över huvud taget.

Det är bara i Sverige jag upplevt detta. Är det invandringen som förstört de svenska ungdomarna/barnen? Man märker ingen skillnad på beteendet mellan MENA-ungdomar och svenska ungdomar längre ute i samhället. Så på något sätt har väl integrationen fungerat isåfall?

Vad jag också har lagt märke till är att svenska föräldrar helt plötsligt slutat sätta gränser för sina småbarn och låter de störa andra i offentligheten och även sparka/slå andra barn .

Min fru nordiska fru blev lika chockad som mig och mina barn.

Inte så enkelt, i Sverige så har vi våra värderingar och grundläggande kunskaper. Men sedan så kommer det hit folk från somalia med IQ - 98 och börjar ladda. Klart detta leder till problem... Tjena Tjena!
Citera
2026-07-29, 19:40
Medlem
Ja det självklart att det är.
Svenskarna står inte för den största mängden våldsbrott inte heller för sexualbrott eller övrig brottslig verksamhet i Sverige.
Det är bara till att kika på våra nordiska grannländer och titta på statistik.
Väldigt enkelt man behöver inte vara raketforskare för att förstå skillnaderna.
Citera
2026-07-29, 19:41
Medlem
Citat:
Tror du de pallat äpplen utan invandring?
Ha ha, på min tid gick vi faktiskt förbi någon några kilometer bort och ringde på hos en och frågade om vi fick ta några. Visst, vi kunde ha pallat men det kändes artigare och modigare att ringa på. 😌
Citera
2026-07-29, 19:43
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Och om du magiskt trollar bort dem? Stor del av eterfrågan finns ju kvar.
Så då tycker du att den kvarvarande efterfrågan inte bör stävjas? - Du tror att på något magiskt sätt att en massa svenska kommer att börja langa knark istället?
Citera
2026-07-29, 19:44
Medlem
Pinoputchins avatar
Fri uppfostran. Utlänningar har ingen pli på sina ungar. Så ja, det är invandrarnas fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in