2026-07-29, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Det är spännande att ha att göra med en främmande aktör. Vadå omöjligt? Du är inte jag.

Sen så tycker jag att spioneri är inte lika allvarligt brott som mord och våldtäkt.

Sen i sig vet du inte hela bilden om Teamveckan-20. För du var inte där. Men det finns information som man måste vara på plats för att lyssna och förstå.

Jag har inte sagt att någonting är omöjligt. Men nej det är inte särskilt spännande att ha att göra med främmande makt att göra, i synnerhet inte ens arvsfiende till nationen som borde med alla medel förstöras. Däremot är det synd att femtekolonnare som du får vistas ute i friheten. För vi alla vet att du hade hjälpt fienden vid ett väpnat angrepp mot Sverige

Nää, jag var inte på Teamveckan, men dom ryktena jag har fått ta del av har inte varit till din fördel direkt, och eftersom du konsekvent vägrar berätta vad som hänt och istället försöker bygga upp myten om vad som hände och i och med myten om dig själv. Och sen har du mage att bli irriterad på att folk hånar dig för det? Du har enbart dig själv att skylla.
Citera
2026-07-29, 17:50
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Tack för ditt freudianska erkännande.
Då har vi den saken avklarad, du ljuger alltså.
Nej. Jag skrev för fort och märkte inte av att jag glömde den viktiga ordet.

Jag ljuger inte. Jag kommer repetera samma sak.
Citera
2026-07-29, 17:58
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Jag har inte sagt att någonting är omöjligt. Men nej det är inte särskilt spännande att ha att göra med främmande makt att göra, i synnerhet inte ens arvsfiende till nationen som borde med alla medel förstöras. Däremot är det synd att femtekolonnare som du får vistas ute i friheten. För vi alla vet att du hade hjälpt fienden vid ett väpnat angrepp mot Sverige

Nää, jag var inte på Teamveckan, men dom ryktena jag har fått ta del av har inte varit till din fördel direkt, och eftersom du konsekvent vägrar berätta vad som hänt och istället försöker bygga upp myten om vad som hände och i och med myten om dig själv. Och sen har du mage att bli irriterad på att folk hånar dig för det? Du har enbart dig själv att skylla.
Jag är ingen sådan källa, eller s.k sovande agent/illegalist, för att kunna stödja sabotage för den angripande fiendens offensiva fördel.

Får man inte ha något spännande i ens liv? Hantera med främmande makt är visst spännande.

Rykten ja, men inte förstahands information direkt från källan. Plus, inget är dokumenterat om Teamveckan-20. Bara lösa indicier. Minnen kan förvrängas längs åren. Jag är den enda som faktiskt har dokumenterat allt som finns i min pärm och kopia pärmen som är på fri fot.

Jag vill ha en conspiracy cliffhanger cover up mysterium vibe. Det tycker jag om.
Citera
2026-07-29, 18:05
Medlem
Citat:
Jag är ingen sådan källa, eller s.k sovande agent/illegalist, för att kunna stödja sabotage för den angripande fiendens offensiva fördel.

Får man inte ha något spännande i ens liv? Hantera med främmande makt är visst spännande.

Rykten ja, men inte förstahands information direkt från källan. Plus, inget är dokumenterat om Teamveckan-20. Bara lösa indicier. Minnen kan förvrängas längs åren. Jag är den enda som faktiskt har dokumenterat allt som finns i min pärm och kopia pärmen som är på fri fot.

Jag vill ha en conspiracy cliffhanger cover up mysterium vibe. Det tycker jag om.

''inget är dokumenterat om Teamveckan-20''
'' Jag är den enda som faktiskt har dokumenterat''
Schrödingers dokument eller?

Absolut får du ha en cliffhanger cover up whatever i ditt liv, men då får du också ta konsekvenserna av det genom att folk kommer att fråga.

Precis som att folk kommer kalla dig för nazist när du vill ha ett renrasigt Tyskland igen.
Jag är faktiskt inte helt säker på att sociala medier är en så bra plats för dig, speciellt inte med att du inte verkar tänka igenom vad du skriver, inte vågar stå för det på alla plattformar och är besatt med tanken om att du inte är störst på tiktok i söderhamn, en paus kanske vore på sin plats?
Citera
2026-07-29, 18:15
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
''inget är dokumenterat om Teamveckan-20''
'' Jag är den enda som faktiskt har dokumenterat''
Schrödingers dokument eller?

Absolut får du ha en cliffhanger cover up whatever i ditt liv, men då får du också ta konsekvenserna av det genom att folk kommer att fråga.

Precis som att folk kommer kalla dig för nazist när du vill ha ett renrasigt Tyskland igen.
Jag är faktiskt inte helt säker på att sociala medier är en så bra plats för dig, speciellt inte med att du inte verkar tänka igenom vad du skriver, inte vågar stå för det på alla plattformar och är besatt med tanken om att du inte är störst på tiktok i söderhamn, en paus kanske vore på sin plats?
Näst störst, inte störst.

Jag dokumenterade händelsen så det inte uppstår missförstånd i framtiden om man ska försöka ta reda på vad som hände. Det har inte anordnats en utredning om fallet.

Jag begick ett misstag som jag ångar mig. En impulsiv provocerande reaktion om vad som hände i Tyskland. Terror, av en muslim. Jag gick för långt. Men ärligt talat så är jag inte för den ideologin. Vilket folk kommer ha svårt att ta in det svaret och vara förblindad och bara anklaga mig för att vara nazist. Vilket som jag INTE ÄR. Vore det skillnad om jag hade uttryckt mig Stalin kommunism?

Jag vill ha sociala medier, på Tik Tok uttrycker jag mig inte kontroversiellt. Så den kanalen är oskyldig. Vad jag skriver på twitter är en annan femma, men jag får skärpa mig att inte gå för långt med mina ärliga åsikter.
Citera
2026-07-29, 18:23
Medlem
Citat:
Näst störst, inte störst.

Jag dokumenterade händelsen så det inte uppstår missförstånd i framtiden om man ska försöka ta reda på vad som hände. Det har inte anordnats en utredning om fallet.

Jag begick ett misstag som jag ångar mig. En impulsiv provocerande reaktion om vad som hände i Tyskland. Terror, av en muslim. Jag gick för långt. Men ärligt talat så är jag inte för den ideologin. Vilket folk kommer ha svårt att ta in det svaret och vara förblindad och bara anklaga mig för att vara nazist. Vilket som jag INTE ÄR. Vore det skillnad om jag hade uttryckt mig Stalin kommunism?

Jag vill ha sociala medier, på Tik Tok uttrycker jag mig inte kontroversiellt. Så den kanalen är oskyldig. Vad jag skriver på twitter är en annan femma, men jag får skärpa mig att inte gå för långt med mina ärliga åsikter.
`
Jag skrev inte att du var ''störst'' Hur är det med läskunnigheten egentligen?

Det är ju inte direkt första gången du uttrycker dig ''kontroversiellt'' heller

Men till något helt annat
Vilka kommer du rösta på i valet? Kommer du skriva dig i Örebro så du kan rösta på hycklaren Allard? Eller kommer du rösta på invandraren i Afs?
Citera
2026-07-29, 18:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
`
Jag skrev inte att du var ''störst'' Hur är det med läskunnigheten egentligen?

Det är ju inte direkt första gången du uttrycker dig ''kontroversiellt'' heller

Men till något helt annat
Vilka kommer du rösta på i valet? Kommer du skriva dig i Örebro så du kan rösta på hycklaren Allard? Eller kommer du rösta på invandraren i Afs?
Men där ser du, är not your business!😊
Citera
2026-07-29, 18:41
Medlem
Citat:
Men där ser du, är not your business!😊
Känner jag dig rätt så kommer du säkert skriva det på X som all annan skit du väller ur dig.
Det blir säkert Afs även fast du helst skulle rösta på ÖP och Allard
Citera
2026-07-29, 18:44
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Känner jag dig rätt så kommer du säkert skriva det på X som all annan skit du väller ur dig.
Det blir säkert Afs även fast du helst skulle rösta på ÖP och Allard
Jag är inte så mycket för AFS.
Citera
2026-07-29, 18:52
Medlem
Citat:
Jag är inte så mycket för AFS.
Men ändå delar du konspirationsteorier, vurmande för Ryssland och åsikter?
Känns ju ändå som att ni passar som handen i handsken.
Men Kasselstrand kanske inte gillar att du är halvsvensk
Citera
2026-07-29, 18:57
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Men ändå delar du konspirationsteorier, vurmande för Ryssland och åsikter?
Känns ju ändå som att ni passar som handen i handsken.
Men Kasselstrand kanske inte gillar att du är halvsvensk
Latinamerikansk? Jag är inte höger.
Citera
2026-07-29, 19:05
Medlem
Citat:
Latinamerikansk? Jag är inte höger.
Ja, du är väl colombian? Och som vi tidigare kom överens om så är du ju också en del av folkutbytet som du och Kasselstrand (som själv är invandrare) är så rädda för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in