Citat:
Ursprungligen postat av
Kirk03Lind
Jag är ingen sådan källa, eller s.k sovande agent/illegalist, för att kunna stödja sabotage för den angripande fiendens offensiva fördel.
Får man inte ha något spännande i ens liv? Hantera med främmande makt är visst spännande.
Rykten ja, men inte förstahands information direkt från källan. Plus, inget är dokumenterat om Teamveckan-20. Bara lösa indicier. Minnen kan förvrängas längs åren. Jag är den enda som faktiskt har dokumenterat allt som finns i min pärm och kopia pärmen som är på fri fot.
Jag vill ha en conspiracy cliffhanger cover up mysterium vibe. Det tycker jag om.
''inget är dokumenterat om Teamveckan-20''
'' Jag är den enda som faktiskt har dokumenterat''
Schrödingers dokument eller?
Absolut får du ha en cliffhanger cover up whatever i ditt liv, men då får du också ta konsekvenserna av det genom att folk kommer att fråga.
Precis som att folk kommer kalla dig för nazist när du vill ha ett renrasigt Tyskland igen.
Jag är faktiskt inte helt säker på att sociala medier är en så bra plats för dig, speciellt inte med att du inte verkar tänka igenom vad du skriver, inte vågar stå för det på alla plattformar och är besatt med tanken om att du inte är störst på tiktok i söderhamn, en paus kanske vore på sin plats?