2026-07-29, 19:08
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Ja, du är väl colombian? Och som vi tidigare kom överens om så är du ju också en del av folkutbytet som du och Kasselstrand (som själv är invandrare) är så rädda för
Jag går inte runt och säger bror, wallah och de. Har inte heller Gucci kläder på mig.
Citera
2026-07-29, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag går inte runt och säger bror, wallah och de. Har inte heller Gucci kläder på mig.
Nej det stämmer, men tror du på riktigt att dom som vill kasta ut alla invandrare stannar vid klädseln?
Citera
2026-07-29, 20:40
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Nej det stämmer, men tror du på riktigt att dom som vill kasta ut alla invandrare stannar vid klädseln?
Nu ska vi inte dra alla över en kam. De som har anpassat sig och beter sig som en exemplar svensk och bygger upp bra rykte och bra jobb får stanna. Men det är de andra som man är orolig över. "Gapa din svennejävel", såna som han skall utvisas.

Har du inte märkt att de som beter sig bra och har gott rykte om sig blir utvisad och de som begår våldtäkt och mord får stanna? Det stör jag mig på.
Citera
2026-07-29, 20:47
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Jag är ingen sådan källa, eller s.k sovande agent/illegalist, för att kunna stödja sabotage för den angripande fiendens offensiva fördel.

Får man inte ha något spännande i ens liv? Hantera med främmande makt är visst spännande.

Rykten ja, men inte förstahands information direkt från källan. Plus, inget är dokumenterat om Teamveckan-20. Bara lösa indicier. Minnen kan förvrängas längs åren. Jag är den enda som faktiskt har dokumenterat allt som finns i min pärm och kopia pärmen som är på fri fot.

Jag vill ha en conspiracy cliffhanger cover up mysterium vibe. Det tycker jag om.

Intressant att du vill ha "conspiracy cliffhanger cover up mysterium vibe", fast du blir rasande så fort folk diskuterar situationen eller kommer på teorier om vad som hänt. Ganska dåligt mysterium om ingen får försöka klura ut det eller prata om det.
Citera
2026-07-29, 20:50
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
För att, kom igen, en ung autistisk gymnasieelev som har ett litet samröre med ryssarna med att förmedla lite papper tar man ju inte på allvar. De må känna till det, men de inte lägger så stor energi och resurser i mitt fall. Sen behöver man ju naturligtvis ha bevismaterial för att kunna frihetsberöva mig och kunna väcka åtal. De ba "ärh, låt det gå med grabben". Eftersom min information som jag förmedlade inte har något värde eller offensiv fördel.

Därför är jag rätt så lugn med det hela att uttala det offentligt. Det är ju inte riktigt hot mot rikets säkerhet när man förmedlade information om en gymnasieklass. Bara få medborgare.

Såklart Säpo skulle vara intresserade om den ryska ambassaden sitter och anlitar gymnasieelever till att bli spioner. Det skulle ju vara något av det sjukaste och potentiellt farligaste som hänt på länge. Anledningen till att myndigheten inte blandar in sig är för att de, precis som alla andra, förstår att allt du säger bara är påhitt.
Citera
2026-07-29, 20:51
Medlem
Citat:
Nu ska vi inte dra alla över en kam. De som har anpassat sig och beter sig som en exemplar svensk och bygger upp bra rykte och bra jobb får stanna. Men det är de andra som man är orolig över. "Gapa din svennejävel", såna som han skall utvisas.

Har du inte märkt att de som beter sig bra och har gott rykte om sig blir utvisad och de som begår våldtäkt och mord får stanna? Det stör jag mig på.

Det förstår jag och det stör jag mig också på.
Det är du som drar alla över samma kam när du påpekar rätt frekvent att muslimer är grunden till kaoset i europa.

Och fortfarande så kommer vissa politiska partier inte bry sig om hur integrerad en invandrare är, för dom vill inte ha dom här.

Det kan vara bra att ta ett steg tillbaka och utvärdera sin åsikter ibland Kirk.
Citera
2026-07-29, 20:57
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Såklart Säpo skulle vara intresserade om den ryska ambassaden sitter och anlitar gymnasieelever till att bli spioner. Det skulle ju vara något av det sjukaste och potentiellt farligaste som hänt på länge. Anledningen till att myndigheten inte blandar in sig är för att de, precis som alla andra, förstår att allt du säger bara är påhitt.
Jag känner inte till någon annan gymnasieelev ha haft kontakt med ryska underrättelsetjänsten på ambassaden.

Allt jag säger är inte påhitt. Vet inte hur många gånger jag ska säga det.
Citera
2026-07-29, 21:00
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:

Kirk kan du förklarar vilka invandrare det är du vill ha ut?

Låt mig måla upp en person för dig lite snabbt, så kan vi klura ut om du tycker den personen ska få stanna kvar.

Det handlar om en ung man med utländsk bakgrund. Han uttrycker öppet att kvinnor är underställda män och avfärdar våldtäkt och sexuell övergrepp som bagateller. Han hyllar konstant utländska ledare som bombar civila och som är våldtäktsmän, och han säger rakt ut att han arbetar för utländska grupper i syfte att försvaga Sverige. Han firar ickesvenska högtider offentligt och dyrkar utom Europeiska makter som går direkt emot svenska värderingar. Majoriteten av de svenskar han möter känner obehag och anser att han utgör ett direkt hot mot tryggheten.

Ska den här personen få stanna kvar i landet, eller faller han under dina kriterier för utvisning?
Citera
2026-07-29, 21:00
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Intressant att du vill ha "conspiracy cliffhanger cover up mysterium vibe", fast du blir rasande så fort folk diskuterar situationen eller kommer på teorier om vad som hänt. Ganska dåligt mysterium om ingen får försöka klura ut det eller prata om det.
Jag blir inte rasande. Bara så att jag blir irriterad på folk påstår saker som inte är sant om vad som egentligen hände på Teamveckan-20. Ingen utomstående än mig och gymnasieklassen årgång-20 var där. Inget där smygfilmades av någon. Ingen tog smygbilder. Ingen skrev ned vad som hände. Och det var för sex år sedan.
Citera
2026-07-29, 21:05
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Kirk kan du förklarar vilka invandrare det är du vill ha ut?

Låt mig måla upp en person för dig lite snabbt, så kan vi klura ut om du tycker den personen ska få stanna kvar.

Det handlar om en ung man med utländsk bakgrund. Han uttrycker öppet att kvinnor är underställda män och avfärdar våldtäkt och sexuell övergrepp som bagateller. Han hyllar konstant utländska ledare som bombar civila och som är våldtäktsmän, och han säger rakt ut att han arbetar för utländska grupper i syfte att försvaga Sverige. Han firar ickesvenska högtider offentligt och dyrkar utom Europeiska makter som går direkt emot svenska värderingar. Majoriteten av de svenskar han möter känner obehag och anser att han utgör ett direkt hot mot tryggheten.

Ska den här personen få stanna kvar i landet, eller faller han under dina kriterier för utvisning?
Inte så att du beskrev om mig, va? Om det vore annan, nä. Personen får vara kvar. Det är ju bara ord. Inte fysisk handlingar, misshandel eller våldtäkt.

Jag gör utgör inget hot mot tryggheten. Le och säga hej.
Citera
2026-07-29, 21:59
Medlem
Hej Kirk,

Nu har jag beställt sverigekaka med zyklon B-fyllning av Tewes. Jag skickade med din tweet som inspirationskälla.
Citera
2026-07-29, 22:30
Medlem
0perators avatar
Citat:
Jag blir inte rasande. Bara så att jag blir irriterad på folk påstår saker som inte är sant om vad som egentligen hände på Teamveckan-20. Ingen utomstående än mig och gymnasieklassen årgång-20 var där. Inget där smygfilmades av någon. Ingen tog smygbilder. Ingen skrev ned vad som hände. Och det var för sex år sedan.

Citat:
Ingen tog smygbilder. Ingen skrev ned vad som hände.

Så varför i helvete ska någon tro på ett enda ord av din bajsblöja till historia om tv-20?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in