Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug69
Inte ett dugg, dock verkar du hellre ägna dig åt hypotetiska scenarion kring vad som hänt utifrån några meningar.
Ja, om det är styrkt att han fingerpullat henne under stark berusning, eller annan utsatt position. Vilket vi nu inte vet något om just nu
Nej, dock verkar du vara det då du hellre bygger upp ett scenario än att tänka och dra slutsatser kring kända fakta.
Att fantisera är i och för sig att tänka. Men att resonera kring spekulativa ingresser visar inte på en enaståend förmåga att tänka fritt. Det visar mer på att man helst av allt vill lufta och bekräfta sina egna fördomar.
Du förstår väl att alla ser vad du håller på med? Slappna aaaaaav lite, annars är det ingen idé att du är här.
Har du aldrig fått frågor om scenarior som inte är sanna förut?
- "Humbug, vad skulle du göra om du vann en miljon?"
- "Ja du, det är lönslöst att sitta och spekulera, ingen vet om jag kommer vinna en miljon, det frågar du nog bara för att du vill bekräfta dina fördomar.."
- "Humbug, vem mördade Olof Palme?"
- "Nej du, det är lönslöst att sitta och spekulera, vi har inte alla fakta, det är ingen idé.."
- "Humbug, smakade maten bra?"
- "Det kan jag inte veta, det är lönslöst att ha åsikter om det när jag inte sett receptet.."