2026-07-28, 10:43
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Jo, det är moraliskt okej att ha sex med 16 år gamla kvinnor då 16 år gamla kvinnor är fullvuxna kvinnor. Dessutom så är det så att när vi pratar om "moral" så pratar vi om åsikter. Du uttrycker din åsikt.

Men i Sverige är det lagligt att ha sex med 16 åringar. Vad du tycker om detta är upp till dig. Men att ha sex med 16 åringar har inget med öknen eller Islam att göra utan med svensk lag. Vill du ha denna diskussionen får du diskutera om sex med 11-14 åringar, något man inte får lov att göra i Sverige

Nej en 16 åring är inte vuxen utan vuxen i Sverige är man vid 18 års ålder så man är ett barn fram tills den dagen man fyllt 18 oavsett vad du tycker.

Precis som du nu hävdar att lagen säger att man får ha samlag med 15 åringar så säger också lagen att du är ett barn i lagens ögon fram tills dess du fyllt 18 så har du som vuxen sex med en 16 åring har du sex med ett barn i lagens mening oavsett vad du anser och tycker.

Varför jag tar upp öknar och islam är för att det verkar vara ett återkommande tema med er som kommer ifrån öknar och bekänner er till islam att ni som vuxna män vill knulla barn och idogt försvarar er rätt att knulla barn för att eran pedofil profet knullade barn så då är det enligt er rätt och riktigt

Profeten blev ju för övrigt bögad av al-zutt under laylat al jinn så du kanske skulle satsa på att bli bögad av mörka män ist för att sukta efter småflickor, jag menar om det dög åt profeten så skall det väl duga åt dig.
Senast redigerad av Adolf.Shitler 2026-07-28 kl. 10:46.
Citera
2026-07-28, 10:56
Medlem
LKKINGENs avatar
Nu har jag bott i Tyskland i många år så är inte riktigt ajour med den svenska köttmarknaden.
Här är gränsen för könsumgänge 14, tyskar är vana vid nakna kroppar från stränder, parker, gym, simhallar etc.
Tyskarna är betydligt mer dekadenta och #metoo slog inte riktigt igenom här antagligen mycket för att tyskarna är några generationer bakom Sverige vad det gäller den sociala strukturen med hierarki, traditioner och patriarkat.

Allt detta skrivet, det finns inte någon direkt rädsla, oro, äckel bland kvinnor/flickor inför den nakna, både sin egen och den manliga, kroppen därmed är man betydligt närmare den punkt där fysiskt samröre blir verklighet.
Har själv svårt att se skillnad på olika åldrar, idag kan 12 åringar sminka sig och se ut som en äldre tonåring och en 20 åring kan lätt se ut som 30 om hon vill det medans alla 30 åringar vill se ut som 22.

TS, varför sätta gränser för dig själv?
Ganska uppenbart fr steg ett att en relation med ett större åldersglapp inte är jämlikt och dömt att inte bli långvarigt med mindre än att mannen har något, tex pengar och att hon har något förutom sin kropp som är av intresse för mannen.

Har själv trillat över dö halvan men är fortfarande vältränad och inte tappat vad det nu är som kvinnor finner attraktivt.
Detta plus att jag har det idag väldigt gott ställt samt aldrig varit intresserad av djupare relationer har utmynnat i en verklighet där jag gjort erfarenheter som lärt mig att när kvinnan passerar de 30 stiger chansen exponentiellt att hon börjat lukta illa, har flytningar, har en massa mentalt bagage plus att babylarmet tjuter.
Därav den enkla slutsatsen att jag bör gå ner i ålder och utan pengar, bilar, olika boende etc så hade mina möjligheter att leva som jag gör minskat markant.

Tror inte jag haft någon bekantskap de senaste 7 åren med någon över 24 där den yngsta var, skit du i det.
Nä jag köper inte dessa tjejer som tex prostituerade men i det tyska samhället, storstäderna speciellt, vimlar det av sociala medier beroende tyska tjejer som inte duckar för något för att få sitta i en bil för 2 miljoner eller flyga privat till Malaga en lång weekend.

Ett P.S dyra bilar som företagsbilar och dra av för privat flyg går utmärkt i Tyskland som har väldigt bra skatteregler för mindre företag som går med vinst.

Lägger man till detta alla förvirrade arab och neger flickor som växer upp vind för våg i storstäderna så finns det ett näst intill outömligt förråd att hämta ut, så länge man har förutsättningarna.

Glöm inte, Tyskland är ett land är ett där prostitution har samma juridiska status som vilket yrke som helst om horan väljer att betala skatt på sina inkomster.
Det går inte överföra svenska synsätt på det tyska så svensk moral och etik är inte alltid direkt överförbara, dvs det som räknas som moral och etik är inte universellt.

Sen att ha någon boende med mig ett tag som vill ha hjälp att begripa något i nån lärobok gör inte situationen sämre precis.
Ta tvånget ur situationen och låt dom frivilligt vandra in i fällan utan att låta den slå igen så dom kan lämna när som helst så kan det inte blir fel.
Som vi alla vet, bryter man inte mot lagen gör man inte fel?
Citera
2026-07-28, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Jag vill inte vara med en 16 åring och jag tycker inte man som en 47 årig man skall ha ambitioner på att vilja vara med någon som är 16 år.

I Sverige är en 16 årig ett barn oavsett vad du eller andra tycker och tänker, vi har i Sverige satt en juridisk gräns vid 18 och att när man når 18 år är man att anses som vuxen.

Om man nu är så besatt av att som en medelålders man få stoppa snoppen i tonåringar så kan man så snällt vänta tills 18 för då anses iaf personen som vuxen även om jag på ett personligt plan kan tycka att det är helt koko att som 47 åring vilja ha en 18 åring.

Nu vet jag ju att du är muslim och att profeten älskade att ha rajtantajtan med småflickor på 9 år så för er muslimer är en 16 åring mer än vuxen men detta är Sverige och vi svenskar har inga ambitioner på att uppföra oss retarderade ökenpedon.
Strunta i vad ökenapan skriver och håll dig till dina sunda värderingar.
Den får knappast någon tjej överhuvudtaget utan söker mest på bikinis och småbrudar på fjortisappen tiktok.
Samtidigt hur många fjortisar vill ha 40årigs gamla gubbar? Det är ungefär samma som alla bögar vill ha alla män för de är homosexuella! Ökenfolk alltså.
Citera
2026-07-29, 01:28
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ingetdera utan endast fantasier ifrån en sjuk gubbhjärna.

Vad hände sen kom mamman och minderåriga dottern på besök och så hade ni trekant.

Skulle inte tro det va, släpp kuken och sluta upp med fantasierna

Ditt liv måste vara mycket sorgligt om du tyckte det verkade otroligt, beklagar unge man men det positiva är att än finns det tid kanske du också kan bli en man en vacker dag
Citera
2026-07-29, 03:15
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Ditt liv måste vara mycket sorgligt om du tyckte det verkade otroligt, beklagar unge man men det positiva är att än finns det tid kanske du också kan bli en man en vacker dag

1:jag är inte ung

2: sluta upp med dina incel fantasier
Citera
2026-07-29, 12:12
Medlem
BorgeHs avatar
När åldersskillnaden blir för stor så blir det ofta svårt att prata. Om du pratar med en ung kvinna (tonåring) och är 20 år äldre än henne så har ni helt olika uppväxt och referenser.

Ofta känns det när vi äldre och de pratar som om det vore olika språk. De som är vana med tonåringar (föräldrar eller lärare) vet att barnen ibland pratar långsammare och tydligare för vi äldre skall förstå dem. På samma sätt förstår de inte våra ord ibland. Exempelvis musikartister som var populära på vår tid är ibland helt glömda nu för tiden.

Samhället förändras mycket på 20…30 år. Sovjet upphörde på 1991. Vid sekelskiftet var till exempel sociala medier inte lika vanligt och dominerande. Mobiltelefonerna var på mitten av 90-talet knapptelefoner, utan pekskärm.

Låt därför de yngre vara för sig själva. Det är inte så roligt med en yngre som inte förstår vad man pratar om eller har helt andra referenser. Det är som att konversera med en alien. Att utnyttja dem för deras unga och vackra kroppar känns sjukt. Det påminner lite om äcklet Epstein i USA….
Citera
2026-07-29, 12:14
Medlem
Antagligen dom som är över 15? Om du inte är småsugen på att skaka galler?
Citera
2026-07-29, 12:28
Medlem
halaltarzans avatar

Måste ju bara fråga, eftersom du är en snubbe som har dragningskraft på det kvinnliga könet så antar jag att det också gäller tonårsbrudar, så hur många har nobbat bara för att du inte vill utnyttja dem då?
Citera
2026-07-29, 12:31
Avstängd
Jag är nästan 55 men tappar fortfarande ögonen när jag ser perfekta tjejer .. Att dom råkar va 17-23 är inte mitt fel. Ser ibland en tjej som jobbar på citygross. .. skulle tippa på hon är 18, men inte varit det så länge. Hennes ansikte är supermodell-kvalitet .. perfekt hy ..alltid håret på ett väldigt snyggt sätt. Från vad jag kan se är henne kropp helt perfekt .. Jag har många gånger funderat på om hon är
ett AI-hologram.
Hennes leende är sjukt charmigt och gör henne ännu vackrare.. Om hon märker man tittar på henne så ser hon bara blyg/generad ut och ler tillbaks.
Alltid väldigt trevlig.

Hon råkar ibland ut för gubbar som blockerar kön , som inte kan sluta tjata om hur vacker hon är .. såg till och med en 80+ gubbe en gång framför mig haha .. Hon verkar ha väldigt hög social kompetens, och vet exakt hur man neutraliserar såna situationer och får dom att gå vidare, utan att va dryg.

Jag har inte blivit en av dom ännu .. varit nära flera gånger, men lyckats stoppa mig själv i sista sekunden.
Citera
2026-07-29, 14:01
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Måste ju bara fråga, eftersom du är en snubbe som har dragningskraft på det kvinnliga könet så antar jag att det också gäller tonårsbrudar, så hur många har nobbat bara för att du inte vill utnyttja dem då?

Låter personligen det aldrig gå så långt att det är nära en fortsättning. Försöker alltid hålla en viss distans men ändå vara vänlig och korrekt.

De flesta kvinnor och även unga sådana är ofta mycket bra på att läsa små signaler att man inte är intresserad. Men är de berusade så fungerar signaler inte ibland, då gäller det att hålla sig undan eller undvika att vara ensamma med dem. På jobbet undviker jag att vara ensam i ett rum med stängd dörr med dem. En del unga kvinnor kan vara väldigt ”på” när inga andra är närvarande. Tyvärr kan en del inte ta ett avvisande, utan det kan leda till tråkigheter….

Det är säkrast att helt undvika situationer där du är ensam med dem. Ge dem inte några möjligheter att jävlas om de inte får som de vill. Om du är förman eller chef så är detta mycket viktigt.
Citera
2026-07-30, 00:46
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
1:jag är inte ung

2: sluta upp med dina incel fantasier

Du har förståelse och en världsuppfattning som en barnrumpa så 1 2 3 på dig med lille vän Bara för att du inte är åtrådd av det motsatta könet betyder inte att det är så för alla oss andra, jag får dagligen avböja flera sexinviter eftersom jag inte har tid och ork för "alla" som vill ligga så "incel fantasier" tror jag knappast definierar mig, lycka till nu
Citera
2026-07-30, 03:45
Avstängd
Adolf.Shitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Du har förståelse och en världsuppfattning som en barnrumpa så 1 2 3 på dig med lille vän Bara för att du inte är åtrådd av det motsatta könet betyder inte att det är så för alla oss andra, jag får dagligen avböja flera sexinviter eftersom jag inte har tid och ork för "alla" som vill ligga så "incel fantasier" tror jag knappast definierar mig, lycka till nu

Du låter som en riktig incel som aldrig sett en fitta så som du uttrycker dig.

Jag har förövrigt en fru så någon har jag ju lyckats attrahera.

Här näst har du väl utöver alla tonårsbrudar som suktar efter dig också en herrgård,10 lamborghinis i garaget, 300 miljoner på banken och 30 cm penis vid slakt tillstånd och på fredagar så är du hembjuden på grogg till kungen.

Sluta fantisera nu och kom ut från mammas källare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in