Igår, 08:53
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Nej varför skulle de vara det?

Men du kan fortfarande utgå att om de är superkåta, dyngsura i fittan och villiga så vill de ha sex!

Om du fortfarande kliar dig i huvudet och säger Näää det kan man inte fatta om de vill ha sex eller inte då har du PROBLEM!

Dumfan.

Det är helt otroligt att du kallar mig dumfan när du fortfarande inte fattar någonting efter typ 100 inlägg.

Du är den dummaste som finns på FB. Helt otroligt dumma svar.
Citera
Igår, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Nej de som är mest upprörda är de som förstår att kvinnor kan ljuga.

Och det kan inte män?
Citera
Igår, 08:56
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Till att börja med, vad har jag med saken att göra?

Du drar ner det hela till en infantil nivå. Även om inte båda är vrålkåta direkt från första sekund så finns det signaler som signalerar intresse.

Om man inte tydligt uppfattar intresse avstår man ifrån att utföra sexuella handlingar med hoppet att samtycke eventuellt uppkommer senare.

Och nej, jag vill inte följa med dig hem och ha sex påvisar inte att ja, jag vill bli torrknullad på toa.

Men läs Pipsis svar hela tiden så kanske du förstår varför jag vill be någon av er på er sida förklara för henne så kna hon sluta med sina idiotiska svar och kalla mig dumhuvud hela tiden.

Kolla hennes svar

Återigen visar du din dumhet igen, hon svarar inte att hon inte vill ha sex. Läs FUPen igen om du inte tror mig.
Citera
Igår, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
OK så vittnena i dessa fall, har de bevittnat något eller vems ord är det de återger?
Anmäler man våldtäkt är det obligatoriskt att läkarundersöka sig. I dessa fall så finns inga skador på målsäganden. Det som kanske kan konstateras är att de haft sex om nu anmälningen görs tätt inpå händelsen.

Så vad är det som skiljer uttrycket ord mot ord från muntligt bevisning i den här typen av fall?

Jag känner mig nödgad att citera Ingemar Stenmark här: ”Hä löns int förklara för den som int begrip”.

Förstår du ännu inte skillnaden bör du nog återvända till skolbänken.
Citera
Igår, 08:57
Medlem
Citat:
Till att börja med, vad har jag med saken att göra?

Du drar ner det hela till en infantil nivå. Även om inte båda är vrålkåta direkt från första sekund så finns det signaler som signalerar intresse.

Om man inte tydligt uppfattar intresse avstår man ifrån att utföra sexuella handlingar med hoppet att samtycke eventuellt uppkommer senare.

Och nej, jag vill inte följa med dig hem och ha sex påvisar inte att ja, jag vill bli torrknullad på toa.
Nej Guzman kan inte uppfatta om någon är intresserad av honom eller inte så han kör på direkt och blir den äcklad istället för uppkåtad så får den säga till.
Citera
Igår, 08:58
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jag känner mig nödgad att citera Ingemar Stenmark här: ”Hä löns int förklara för den som int begrip”.

Förstår du ännu inte skillnaden bör du nog återvända till skolbänken.

Men svara då. Har vittnena sett något? Har de varit i rummet bredvid och hört något?
Vems ord är det som de återger i sina vittnesmål?

Varför vågar du inte svara på en sådan enkel fråga?
Citera
Igår, 08:59
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nej Guzman kan inte uppfatta om någon är intresserad av honom eller inte så han kör på direkt och blir den äcklad istället för uppkåtad så får den säga till.

Sluta nu för fan annars anmäler jag dig till Soc eller något och föreslår att du behöver ha en god man.
Du är på en sjukt låg nivå
Citera
Igår, 09:01
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Har du läst de 2 fallen jag bifogat? Vad är dina kommentarer kring dem?
Inlägg #5844 och #5845
Citera
Igår, 09:03
Medlem
Citat:
Sluta nu för fan annars anmäler jag dig till Soc eller något och föreslår att du behöver ha en god man.
Du är på en sjukt låg nivå
Jag kan bara säga att om du aldrig haft sex där du varit 100% säker på att din sexpartner varit 110% kåt och villig så har du verkligen missat nåt i ditt sexliv.
Citera
Igår, 09:06
Avstängd
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jag kan bara säga att om du aldrig haft sex där du varit 100% säker på att din sexpartner varit 110% kåt och villig så har du verkligen missat nåt i ditt sexliv.

Vilken jävla blåst bimbobritta du är. Sluta spamma den här tråden med sådan här idiotiska inlägg.
Du är ett väldigt tydligt exempel och sinnebild för uttrycket "dont put your dick in crazy".
Citera
Igår, 09:07
Medlem
Citat:
Men läs Pipsis svar hela tiden så kanske du förstår varför jag vill be någon av er på er sida förklara för henne så kna hon sluta med sina idiotiska svar och kalla mig dumhuvud hela tiden.

Kolla hennes svar

Återigen visar du din dumhet igen, hon svarar inte att hon inte vill ha sex. Läs FUPen igen om du inte tror mig.

Nu projicerar du igen.

Hon har avvisat flera sexuella inviter vilket är fastställt då båda parter uppger det.

På tal om omvänd bevisbörda... Ett flertal nej, och inte en enda gång har varken ord eller handling påvisat sexuellt intresse från BO gentemot GM.

Förstår du verkligen inte att även om någon uttryckligen inte sagt "nej jag vill inte ha sex med dig under inga omständigheter alls" inte per automatik innebär samtycke?

Det krävs som sagt extrem dumhet för att tro att nej jag vill inte följa med dig hem och ha sex till att ja självklart vill jag bli torrknullad och sprutad i ögat.
Citera
Igår, 09:11
Medlem
Citat:
Vilken jävla blåst bimbobritta du är. Sluta spamma den här tråden med sådan här idiotiska inlägg.
Du är ett väldigt tydligt exempel och sinnebild för uttrycket "dont put your dick in crazy".
Bra, då har vi i a f rett ut att idiotfrågan ”Finns det sexuella handlingar som kan göra en person kåt?” inte har ett piss att göra med mitt påstående att ”Ja man kan veta 100% att en person är 110% kåt och villig”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in