Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Jadu Pipsi. Du har tydligen lärt mig och många andra något nytt här i tråden. Tjejer kvinnor är tydligen alltid superkåta och våta i alla sexuella situation från start. Om inte så ska man låta bli att inleda något sexuellt närmande.
ALLA KILLAR ALLA MÄN DÄRUTE. OM DEN TJEJ/KVINNA SOM NI ÄR PÅ VÄG ATT INLEDA EN SEXUELL SITUATION MED INTE ÄR DYNGSUR I FITTAN; INTE STÖNAR ELLER BER OM KUK; INTE ÄR RÖDBLOMMIG OM KINDERNA OCH HAR EN KÅT BLICK; OM HON INTE TYDLIGT REDAN LIGGER MED BENEN PÅ VID GAVEL, ALLRA HELST SKA HON HA SIGNERAT ETT DOKUMENT DÄR DET FRAMGÅR ALLT VAD HON SAMTYCKER TILL, OM HON INTE TAR FÖR SIG OCH TAR INITIATIV, OM DET INTE STÅR JAG VILL ATT DU SKA KNULLA MIG I PANNAN, OM DET INTE RINNER SALIV UR MUNNEN PÅ HENNE AV UPPHETSNING, OM HON INTE HAR DET DÄR KÅTSUGET I BLICKEN M:M SÅ LÅT BLI ATT RÖRA HENNE.
LÅTBLI ATT TA NÅGRA INITIATIV. BACKA TILLBAKA. BLI PASSIV OCH VÄNTA OCH SE OM HON ISTÄLLET ÄR BEREDD ATT TA INITIATIV OCH FÖRA HELA DEN SEXAKT SOM DU TRODDE SKULLE SKE FRAMÅT. OM HON INTE GÖR DET SÅ GÅ DÄRIFRÅN.
Nej hon behöver verkligen inte vara dyngsur eller be om kuk för att vilja ha sex.
Men OM hon är dyngsur i fittan, stönar och ber om kuk med benen på vid gavel och det rinner saliv av upphetsning så kan du utgå från att du har samtycke.
Är det ÄNDÅ nåt som skaver som gör att du blir osäker på om hon verkligen vill ha sex med dej så avstå eller checka av.
För att säga Jag vet inte om jag hade samtycke eller inte är ingen bra strategi när polisen frågar.