2026-07-27, 22:30
Medlem
Kokkashugis avatar
Dom tjocka och fula flatorna har upptäckt att dom kan få fortsätta spela offer om dom identifierar sig som t ex sexuellt avvikande eller med en npf-diagnos. Tråkigt för resten av befolkningen.
Citera
2026-07-27, 22:44
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Andelen män var högre förr, men det har aldrig varit en parad för enbart män. Redan från start fanns det både lesbiska och transpersoner.
Var de männen förr i stil med typ village people?

90/80-talet verkade överlag mer glatt i de flesta samhällsgrupperna. Själv såg jag en transperson för första gången runt 2013.

När jag växte upp var tyvärr de klassiska bögarna som typ var klädda i skinnväst och vega mössa eller sjömans kläder utrotningshotade.
Citera
2026-07-27, 23:28
Medlem
Åh nej, jag trodde det var i augusti så att jag kunde få se lite fina lesbiska tuttar i öppenhetens namn? 🫣
Citera
2026-07-28, 01:16
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Åh nej, jag trodde det var i augusti så att jag kunde få se lite fina lesbiska tuttar i öppenhetens namn? 🫣

Paraden är väl i helgen så du hinner nog!
Citera
2026-07-28, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Paraden är väl i helgen så du hinner nog!
Åh vad nice! För mig är det fint att se tjejer våga visa tuttarna!
Citera
2026-07-28, 07:10
Medlem
Bilderberg78s avatar
HBQTX som är Pride är samtliga som har avikande sexuellt beteende, än normala hetro.
varför de känner en gemenskap, är för som en stor massa kan de gömma sina extrema avvikelser, och är ett folk / klass /offer som lyckats väldigt bra från 1979 då det inte ansågs vara avvikande kliniskt slutet av 70-talet, det svenska synden kallades utomlands, och pedofiler skapade RFSL, idag lobbygrupp som vill påverka valet.
https://www.rfsl.se/aktuellt/rfsl-valrapport-2026/

Och ser ut såhär i verkligheten
https://x.com/polscientistNG/status/2033989952720056365

Många samkönade är inte med i pride alls, men de är pedofiler, det ser man jämt i media, politiker höger till vänster, att de har med barnsex att göra. Eller tvunget måste hamna i Dumpens fälla.
Det är vi som har tillåtet det. Men i många länder så fattar de bättre och slår ihjäl dem straffritt.

Detta är det tydliga signalen av människor som är avvikande. Och ta bort dem först, alltså Pride. Så räddar vi många barn samtidigt mot att behöva bli utsatta för dem. Flatorna är som de är av samma anledning som resten av avvikelserna. Avskummet .
Citera
2026-07-28, 07:17
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Jag har inget emot bögar. Det finns många kul killar som är bögar. Däremot har jag nog aldrig träffat en enda rolig lesbian. De tenderar att dela upp sig i två kategorier. Antingen tjejen du aldrig kunnat tro är lesbisk och som inte heller är det utan det är en "fas" och fem år senare har hon pojkvän. Den andra kategorin är precis den du trodde var lesbisk och med åren blir hon bara mer lesbisk. Side- eller undercutfrisyr, cargoshorts, rutig skjorta och bil- eller grillintresse. Totalt humorbefriad. De här butchkvinnorna försöker så hårt att bete sig som män men när man behandlar dem som män så blir det ett jävla liv. Jag föredrar en flamboyant bög alla dagar i veckan.
Citera
2026-07-28, 07:38
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Redan de gamla grekerna sa för tusentals år sedan "män för nöje, kvinnor av plikt", och de syftade just på att knulla. Kvinnor begriper helt enkelt inte hur kuken ska hanteras för maximal njutning.

Gud gjorde njutningen vid homosex större just för att den är naturlig och önskvärd. Eller hur alla religiösa tokstollar, hell yeah!

Det är en Hollywood myt ni gillar att tro på eller använder som försvar.

Det kom en film om Alexander den store för ett par år sedan. Och han skulle tvunget vara bög också såklart för att passa mytbildningen om det gamla Grekland. Och visst, säkert en av de som kunde skriva på den tiden ville lobba som bög den var i en bok. Som blev ett bevis såklart att peka på. Resten är fantasin som skapas av att tro att något är sant. Hallucination är det kliniska namnet, och jag räknar religiösa till den gruppen också . Man ska inte tro på allt man läser eller ser på tv. Vi gillar att göra det av samma orsak att det även används som propaganda .

Upptäcktes 1913. Sedan kom kommunismen och fascismen och tog över världen och förädlade konsten, och är i dag det som styr oss att göra allt vi gör omedvetet.
https://en.wikipedia.org/wiki/Behaviorism
Men ingen fattar detta ändå här, men jag vet vad ni sysslar med. Tänk på det när ni är ute att vi finns. Och det är inte vi som det är fel på. Vi är de andra.
Citera
2026-07-28, 07:40
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Nu slant du på tangenterna antar jag? Det är fan inte naturligt för män att vilja knulla andra män.

Finns dokumenterat att homosexualitet finns hos omkring 1500 arter. Definiera naturligt.
Citera
2026-07-28, 07:42
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
HBQTX som är Pride är samtliga som har avikande sexuellt beteende, än normala hetro.
varför de känner en gemenskap, är för som en stor massa kan de gömma sina extrema avvikelser, och är ett folk / klass /offer som lyckats väldigt bra från 1979 då det inte ansågs vara avvikande kliniskt slutet av 70-talet, det svenska synden kallades utomlands, och pedofiler skapade RFSL, idag lobbygrupp som vill påverka valet.
https://www.rfsl.se/aktuellt/rfsl-valrapport-2026/

Och ser ut såhär i verkligheten
https://x.com/polscientistNG/status/2033989952720056365

Många samkönade är inte med i pride alls, men de är pedofiler, det ser man jämt i media, politiker höger till vänster, att de har med barnsex att göra. Eller tvunget måste hamna i Dumpens fälla.
Det är vi som har tillåtet det. Men i många länder så fattar de bättre och slår ihjäl dem straffritt.

Detta är det tydliga signalen av människor som är avvikande. Och ta bort dem först, alltså Pride. Så räddar vi många barn samtidigt mot att behöva bli utsatta för dem. Flatorna är som de är av samma anledning som resten av avvikelserna. Avskummet .

Att vilja knulla 14-åriga flickor är inte sexuellt avvikande. Det är någonting som människor har sysslat med i hundratusentals år innan apostlar som Sara och Patrik bestämde att det skulle vara syndigt, och är ett av skälen till att neandertalmänniskan "utavlades" i Europa eftersom att neandertalarna kom i puberteten senare än cro magnon. Och om det finns någon "subversiv pride-konspiration för att normalisera pedofili", varför har denna "pedofili" aldrig varit mer stigmatiserat än vad det är år 2026? Pedofilhatarnas långsiktiga ambition är att utrota mänskligheten genom att omöjliggöra mänsklig reproduktion. För ett samhälle där 45-åriga kvinnor genomgår hormonbehandling för att kunna skaffa barn kommer oundvikligen att gå under.

Frågan är väl, om vi ska hålla oss till ämnet, huruvida det finns flator som vill knulla 14-åriga tjejer, och huruvida bristen på "gaieté" inom pride-tågen, och quite frankly i samhället i stort, beror på denna lesbianska oförmåga. För jag förnekar inte att det förmodligen finns väldigt många bögar som har samma typ av fantasier om 14-åriga pojkar som mentalfriska män har om 14-åriga flickor. Man kanske skulle ha en gemensam hebefilparad där vuxna karlar går hand i hand med 14-åringar. Eller så kan man testa att bara avveckla staten.
Citera
2026-07-28, 07:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Så flatorna dominerar? Men det är väl främst männen (alltså bögarna) i pridetåget som svärjevännerna brukar gnälla om..
Citera
2026-07-28, 07:59
Medlem
Bisexuella & bögar = snygga
Flator = aldrig. Ingen vill ha nån som försäker se ut som en man framförallt inte de som tänder på kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in