2026-07-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Pride VAR en manlig domän. Jag undrar om det inte är du som vill ha en kuk i röven.
Jag avstår tack.
Andelen män var högre förr, men det har aldrig varit en parad för enbart män. Redan från start fanns det både lesbiska och transpersoner.

Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Pride tåget idag har inget med om du är gay eller inte
Det är 98% politiskt
2% gay
Vad babblar du om? Politiskt har det alltid varit, och den politiska frågan är homosexuella och transpersoners rättigheter.
Senast redigerad av KamerunHunter 2026-07-27 kl. 21:45.
Citera
2026-07-27, 21:34
Medlem
idiamindadas avatar
Ah. Så det är flator. Trodde det var vanliga arga män.
Citera
2026-07-27, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Pride tåget idag har inget med om du är gay eller inte
Det är 98% politiskt
2% gay

Har inte priderörelsen alltid handlat om politik? De verkar ju för HBTQ-personers erkännande och lika rättigheter oavsett sexuell läggning och könsidentitet.
Citera
2026-07-27, 21:51
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armeria
Tycker kända lesbiska kvinnor som Anja Pärson och Alice Weidel ser betydligt stiligare ut än kända bögar som Jonas Gardell och Rickard Söderberg.

Det klart att du kan hitta undantag, du kan såklart gräva upp fler namn än så. Bilder är ofta tillrättalagda och visar mest politiker och det vackra gay-folket. Men en mer övergripande vy över spektaklet kan hittas i filmklipp på youtube. Tex den här: https://www.youtube.com/watch?v=H4PukozFkOs

Det ser väldigt illa ut!
Citera
2026-07-27, 21:53
Medlem
Uppfattat det som att det var flatorna som drog in mer av politiken också. Men kan ha fel
Citera
2026-07-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0moral
Vad ska vackra flator kämpa för, de har ju redan allt. De kan få vackra kvinnor, fördelar i livet, ingen är arg på eller hatar dem.
Tror dom mesta inte gillar flattor direkt om jag säger så.
Nästan alla lesbiska klubbar stängdes ned i USA hörde jag, coolare att vara transa dessa dagar.
Citera
2026-07-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
På nittiotalet när bögarna regerade var pridetåget en festlig och upplyftande upplevelse….. sen kom flatorna och förvandlande pridetåget till tristess och depression. Så fantasilösa och tråkiga varelser finns inte. Nu är pridetåget totalförstört av musgråa meningslösa flator som inte ens är flator. Tjocka är dom också ofta.

För 10-20 år sedan var vissa brudar ofta topless och gick runt med pattarna. Vissa av de var smala och snygga. Minns em blond tjej som kanske var 17-20 år. Hon hade solglasögon, och hårlängd till nacken. hon gick runt där med sina vänner, men bara hon visade brösten. Man fick till och med ta bilder. Borde frågat om man fick klämma..

Men de senaste åren på 2020 talet ser man inget sånt. Tråkigt.
Vet inte vad det beror på att de slutade. Mobiltelefoner, internet och massinvandring antagligen.
Citera
2026-07-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Redan de gamla grekerna sa för tusentals år sedan "män för nöje, kvinnor av plikt", och de syftade just på att knulla. Kvinnor begriper helt enkelt inte hur kuken ska hanteras för maximal njutning.

Gud gjorde njutningen vid homosex större just för att den är naturlig och önskvärd. Eller hur alla religiösa tokstollar, hell yeah!

Du är en tokstolle. Givetvis var det inte så, varken förr i tiden eller idag. Ett par tre procent av befolkningen är idag homo/bisexuella. Inga belägg för att de var fler förut. Det vore också märkligt om det vore annat än det naturliga.
Däremot har du lite rätt i att de sexuella utsvävningarna och svinerierna var större i Aten, och väl dokumenterade.
Citera
2026-07-27, 22:20
Medlem
Har aldrig brytt mig om de där tåget, låt dom böga bäst dom vill
Citera
2026-07-27, 22:24
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninomister
Har aldrig brytt mig om de där tåget, låt dom böga bäst dom vill

Oroa dig inte det kommer de att göra!
Citera
2026-07-27, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Oroa dig inte det kommer de att göra!

Ja så länge dom inte börjar böga på mig så är jag nöjd
Citera
2026-07-27, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Nu slant du på tangenterna antar jag? Det är fan inte naturligt för män att vilja knulla andra män.

för dom själva är det ju normalt, inget man ens behöver lägga sig i eller ha synpunkter på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in