2026-07-28, 08:17
Medlem
Som det där freaket som var med i farmen som typ iaktagit män på håll och kunde lajva kroppsspråk, hållning, lite sånt.. men som sen saknade all form av social komprtens så hon valde att känna sig hotad av alla faktiska mäns närvaro och existens att hon satt i alla synkar och snackade skit om som den lilla fulkärring det nu var.
Citera
2026-07-28, 09:02
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Att vilja knulla 14-åriga flickor är inte sexuellt avvikande. Det är någonting som människor har sysslat med i hundratusentals år innan apostlar som Sara och Patrik bestämde att det skulle vara syndigt, och är ett av skälen till att neandertalmänniskan "utavlades" i Europa eftersom att neandertalarna kom i puberteten senare än cro magnon. Och om det finns någon "subversiv pride-konspiration för att normalisera pedofili", varför har denna "pedofili" aldrig varit mer stigmatiserat än vad det är år 2026? Pedofilhatarnas långsiktiga ambition är att utrota mänskligheten genom att omöjliggöra mänsklig reproduktion. För ett samhälle där 45-åriga kvinnor genomgår hormonbehandling för att kunna skaffa barn kommer oundvikligen att gå under.

Frågan är väl, om vi ska hålla oss till ämnet, huruvida det finns flator som vill knulla 14-åriga tjejer, och huruvida bristen på "gaieté" inom pride-tågen, och quite frankly i samhället i stort, beror på denna lesbianska oförmåga. För jag förnekar inte att det förmodligen finns väldigt många bögar som har samma typ av fantasier om 14-åriga pojkar som mentalfriska män har om 14-åriga flickor. Man kanske skulle ha en gemensam hebefilparad där vuxna karlar går hand i hand med 14-åringar. Eller så kan man testa att bara avveckla staten.
Ja , 14 är inte 15 Men du är en pedofil som andänder din propaganda genom att citera mig.
Det finns ingen byxmyndighen på riktigt. de är underåriga i domstol tills de blir myndiga. Det är ett övergrepp beroende på utsattheten, våldtäkt har ingen åldersgräns. Vuxna kan omyndiga för se kan inte ta hand om sig själva. Och det handlar om just detta. Okej att det finns attraktion och att vi är födda med en drift att vilja föröka oss.

Men kan man inte kontrollera den, och blir en avvikare mot ett samhälle som har lagar och regler mot just avvikelser för att fungera som skydd mot de andra. i som propagerar på Flashback.
Runka och håll käft till era filmer, det är skillnaden du nu ser. Du har en agenda med att göra det, och den kan vara flera samtidigt, men du är en avvikare .

Enkelt att känna igen, för det är samma propaganda ni har satt upp att föra. 14, varför får vi inte knulla dem. bla bla bla. [barnsex är bra]
Citera
2026-07-28, 09:30
Avstängd
Bajsmoderatorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Var de männen förr i stil med typ village people?

90/80-talet verkade överlag mer glatt i de flesta samhällsgrupperna. Själv såg jag en transperson för första gången runt 2013.

När jag växte upp var tyvärr de klassiska bögarna som typ var klädda i skinnväst och vega mössa eller sjömans kläder utrotningshotade.

För knappt 10 år sen klassades man ju som psykiskt sjuk om man var en man klädd i klänning -men inte idag, nu glider man i finrummet.

Att klä ut sig till varg, katt eller en solros är ochså legitimt i dagsläget, förekom inte -förr förutom i ev 'pervisioner'- eller som växt och djur i det vilda.
Idag trendas det, uppmärksammas och glatt påhejandes av medier till de uppmärksamhetssökande/multidiagnoserna därute att ju mer skruvad du är desto mer värde får man, unik etc etc.
Citera
2026-07-28, 09:32
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Ja , 14 är inte 15 Men du är en pedofil som andänder din propaganda genom att citera mig.

Okej, men finns det flator som vill strapon-knulla och köra 69:an med fjortisar? Det kanske är bristen på dessa som har avradikaliserat HBTQ-rörelsen. Oavsett vad man tycker om pedofili så kan man väl inte hävda att pride år 2026 försöker normalisera pedofili?
Citera
2026-07-28, 09:41
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Jag har inget emot bögar. Det finns många kul killar som är bögar. Däremot har jag nog aldrig träffat en enda rolig lesbian. De tenderar att dela upp sig i två kategorier. Antingen tjejen du aldrig kunnat tro är lesbisk och som inte heller är det utan det är en "fas" och fem år senare har hon pojkvän. Den andra kategorin är precis den du trodde var lesbisk och med åren blir hon bara mer lesbisk. Side- eller undercutfrisyr, cargoshorts, rutig skjorta och bil- eller grillintresse. Totalt humorbefriad. De här butchkvinnorna försöker så hårt att bete sig som män men när man behandlar dem som män så blir det ett jävla liv. Jag föredrar en flamboyant bög alla dagar i veckan.

Det finns fler kategorier, åtminstone tre. Eva och Efva är bra exempel. Attling är den kvinnliga vackra som förmodligen vänder sig till kvinnor pga en svår kuk-fobi. Kanske har hon blivit rädd någon gång för dessa storlek och kraft, eller kan hon blivit illa behandlad. Dahlgren är den mer maskulina, hon är lesbisk på riktigt. Hon är säker i sin läggning och behåller delar av sina kvinnliga attribut, bara med lite kraftigare och kantigare uttryck.

Många flator på pride ramlar dock in i en tredje kategori - de som släppt allt. De tar helt avstånd från män som visat dem någon uppskattning då de var fula och feta och som reaktion slänger de alla kvinnliga attribut. Håret snaggas och färgas, allt övrig behåring får växa och frodas, klädstilen övergår till grova shorts, byggarboots och flanellskjorta. Det snusas, ibland även rejäla prisar med lössnus. Ett överdrivet grovt språk, gärna med svordomar ingår också i den nya stilen.

Inte konstigt att många äcklas av att tvingas se denna parad av mänskligt förfall, en parad från sopåkarna hade ju tett sig glamorös i jämförelse. Kunde de inte köra paraden på natten?
Citera
2026-07-28, 09:46
Medlem
Flator avskyr män ändå vill väldigt många se ut som män. Konstigt.
Citera
2026-07-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Så flatorna dominerar? Men det är väl främst männen (alltså bögarna) i pridetåget som svärjevännerna brukar gnälla om..
Om du syftar på SD så gnäller dom inte på homosexuella alls..inga problem med dom. Många SD:are i ledande ställning är homo.
Citera
2026-07-28, 09:56
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Det finns fler kategorier, åtminstone tre. Eva och Efva är bra exempel. Attling är den kvinnliga vackra som förmodligen vänder sig till kvinnor pga en svår kuk-fobi. Kanske har hon blivit rädd någon gång för dessa storlek och kraft, eller kan hon blivit illa behandlad. Dahlgren är den mer maskulina, hon är lesbisk på riktigt. Hon är säker i sin läggning och behåller delar av sina kvinnliga attribut, bara med lite kraftigare och kantigare uttryck.

Många flator på pride ramlar dock in i en tredje kategori - de som släppt allt. De tar helt avstånd från män som visat dem någon uppskattning då de var fula och feta och som reaktion slänger de alla kvinnliga attribut. Håret snaggas och färgas, allt övrig behåring får växa och frodas, klädstilen övergår till grova shorts, byggarboots och flanellskjorta. Det snusas, ibland även rejäla prisar med lössnus. Ett överdrivet grovt språk, gärna med svordomar ingår också i den nya stilen.

Inte konstigt att många äcklas av att tvingas se denna parad av mänskligt förfall, en parad från sopåkarna hade ju tett sig glamorös i jämförelse. Kunde de inte köra paraden på natten?
Du och jag pratar om samma grupp i våra inlägg. Undercut-lebborna med snus och cargoshorts. De är som små pseudomän, fast ändå inte. Med en man kan man dra ett bögskämt och även om den flamboyanta homon kommer att läxa upp dig så kommer han ändå att tycka att det är kul. Truckerflatan kommer att anmäla dig. Det är på den nivån. De här jävlarna har de sämsta egenskaperna hos männen och det sämsta egenskaperna hos kvinnorna på samma gång.
Citera
2026-07-28, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Det är en Hollywood myt ni gillar att tro på eller använder som försvar.

Det kom en film om Alexander den store för ett par år sedan. Och han skulle tvunget vara bög också såklart för att passa mytbildningen om det gamla Grekland. Och visst, säkert en av de som kunde skriva på den tiden ville lobba som bög den var i en bok. Som blev ett bevis såklart att peka på. Resten är fantasin som skapas av att tro att något är sant. Hallucination är det kliniska namnet, och jag räknar religiösa till den gruppen också . Man ska inte tro på allt man läser eller ser på tv. Vi gillar att göra det av samma orsak att det även används som propaganda .

Upptäcktes 1913. Sedan kom kommunismen och fascismen och tog över världen och förädlade konsten, och är i dag det som styr oss att göra allt vi gör omedvetet.
https://en.wikipedia.org/wiki/Behaviorism
Men ingen fattar detta ändå här, men jag vet vad ni sysslar med. Tänk på det när ni är ute att vi finns. Och det är inte vi som det är fel på. Vi är de andra.

Alexander den store höll sig med en ung arabisk älskare.
Turkarnas devis är också” boys for pleasure, women for duty” har jag hört.
Citera
2026-07-28, 10:11
Medlem
Har du sett några av de där tjocka ( s.k. bull dyckes) kvinnorna där ute? Herregud, jag skulle inte vilja hamna i bråk med dem. Några av de fulaste kvinnor jag någonsin sett på mina 65 år. Jag tror samhället har blivit lite för toleranta. Pride är lite överspelat nu, känns lite 90 talet "Jonas & Mark" m.m.
Citera
2026-07-28, 10:11
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Alexander den store höll sig med en ung arabisk älskare.
Turkarnas devis är också” boys for pleasure, women for duty” har jag hört.

Det verkar vara något speciellt med östra medelhavet. Alexander var ju makedon vilket är typ samma som att han var grek, och just grekerna är ju kända för sina tankar att män skulle ‘uppfostra’ unga pojkar. Inte bara accepterat från samhället, utan till och med önskvärt. Turkarna är ju grannar så att fäblessen för att med en kroppsdel peta i någon annans bajsiga tarm har väl överförts dit, kanske. Men bergis var grekerna först med detta otyg.
Citera
2026-07-28, 10:17
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Du och jag pratar om samma grupp i våra inlägg. Undercut-lebborna med snus och cargoshorts. De är som små pseudomän, fast ändå inte. Med en man kan man dra ett bögskämt och även om den flamboyanta homon kommer att läxa upp dig så kommer han ändå att tycka att det är kul. Truckerflatan kommer att anmäla dig. Det är på den nivån. De här jävlarna har de sämsta egenskaperna hos männen och det sämsta egenskaperna hos kvinnorna på samma gång.

Låter trist. Man längtar efter åttiotalsbögarna!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in