2026-07-27, 19:43
Medlem
På nittiotalet när bögarna regerade var pridetåget en festlig och upplyftande upplevelse….. sen kom flatorna och förvandlande pridetåget till tristess och depression. Så fantasilösa och tråkiga varelser finns inte. Nu är pridetåget totalförstört av musgråa meningslösa flator som inte ens är flator. Tjocka är dom också ofta.
Senast redigerad av lavsduns 2026-07-27 kl. 19:49.
Citera
2026-07-27, 19:48
Medlem
Jordgubbes avatar
Oj dynamiken mellan damer och herrar i det tåget verkar av naturliga skäl lite blek
Citera
2026-07-27, 19:51
Medlem
Tomtekukars avatar
Håller helt med. Det var fest, glamor, glimten i ögat, vänligt och inbjudande en gång i tiden. Den grupp som driver manifestationslogiken idag är inte homosexuella män vars kamp i stor utsträckning är vunnen. Det är identitetspolitiska aktivister för vilka Pride är en plattform, inte ett firande. Könsfördelningen i den gruppen är inte så lite skev mot lesbiska och queer-identifierade kvinnor.
Citera
2026-07-27, 19:59
Medlem
Straminskys avatar
Bears, hur är det med dom? Är dom färre eller fler?
Citera
2026-07-27, 20:03
Medlem
Jag tror att kvinnor överlag inte tål att män får ha nåt för sig själva, därför nästlar dom sig in överallt där det finns manliga domäner. Det är nån Slags svartsjuka. Kvinnor är av naturen inte lesbiska men ”blir” det i protest. Att vara man och bög är naturligt att vara kvinna och lesbisk är onaturligt.
Citera
2026-07-27, 20:07
Medlem
Zeusminhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavsduns
Jag tror att kvinnor överlag inte tål att män får ha nåt för sig själva, därför nästlar dom sig in överallt där det finns manliga domäner. Det är nån Slags svartsjuka. Kvinnor är av naturen inte lesbiska men ”blir” det i protest. Att vara man och bög är naturligt att vara kvinna och lesbisk är onaturligt.

Pride är ingen manlig domän och jo kvinnor är av naturen lesbiska precis som du som vill ha kuk i röven.
Citera
2026-07-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusminhund
Pride är ingen manlig domän och jo kvinnor är av naturen lesbiska precis som du som vill ha kuk i röven.
Pride VAR en manlig domän. Jag undrar om det inte är du som vill ha en kuk i röven.
Jag avstår tack.
Citera
2026-07-27, 20:17
Medlem
Suecotes avatar
Ännu värre är senare tiders påfund TQ+. Flator är aggressiva, men inte alltid psykiskt sjuka. TQ+ är indivier som har flera psykiska diagnoser, är aggressiva och arga på hela omvärlden. Vad de har bland hederliga bögar och flator att göra har jag aldrig fattat.

Nej, dela upp bögar, flator och allt det andra och låt dem köra sitt eget race. En glittrig, glammig fjollparad kan ju underhålla heterofamiljerna. Dykes on bikes som visar pattarna går ju också hem hos heteromännen. De könsförvirrade diagnosmänniskorna behöver inte visa upp sig offentligt alls.
Citera
2026-07-27, 20:19
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Pride tåget idag har inget med om du är gay eller inte
Det är 98% politiskt
2% gay
Citera
2026-07-27, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Nu slant du på tangenterna antar jag? Det är fan inte naturligt för män att vilja knulla andra män.
Faktiskt är det det.
Citera
2026-07-27, 20:25
Medlem
Citat:
Faktiskt är det det.
Du måste bo på Södermalm i Stockholm. Det är den enda platsen i landet där något så sinnessjukt skulle anses som normalt.
Citera
2026-07-27, 20:40
Medlem
Zeusminhunds avatar
Citat:
Pride VAR en manlig domän. Jag undrar om det inte är du som vill ha en kuk i röven.
Jag avstår tack.

Du får läsa på, "I maj 1971 gick tolv medlemmar i Gay Power Club en protestmarsch genom Örebro, från Järntorget till Stortorget, med plakat om lika rättigheter för homosexuella. Vanja Södergren arrangerade Europas första prideparad i Örebro 1971"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in