2026-07-27, 23:23
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Inga konstigheter, Knullade en 37 åring och 29 åring för några veckor sedan u mad bro?
Inte ett dugg. Jag skrev ju också i mitt första inlägg i tråden att jag inte kan köpa statistiken just för att det inte är svårt att få ligga. Jag har legat med 100+ brudar när jag var 15-25 och det var ju aldrig någonsin ett problem. Tackade nej ofta också. Nu är jag dock lyckligt gift sedan tio år (och även nu förtiden kommer inviter på löpande band, men jag tackar såklart nej).

Men att ligga med en 19-åring när man är 33 som du är osmakligt, anser jag.
Citera
2026-07-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
1) Alla utlänningar är inte muslimer.
2) Jag får fitta. Jag svarade på TS fråga, så min kommentar handlade inte om mig. Jag är inte 18-29.
3) Den bästa fitta jag fått var persisk. Något så ovanligt som en icke-muslimsk invandrare faktiskt.
4) Din "superchad"-teori stämmer inte riktigt. Eller ja den stämmer när det gäller att ha sex på mäns vis, dvs att ha flera sexuella relationer med olika personer. Men om man verkligen vill ha sex kan ju en incel-man kompromissa genom att ha relationer på kvinnors vis, dvs att inleda en evighetsrelation med den man har sex med. Få män vill ju binda sig om man har möjlighet att välja.
Du skyller på utlänningar, och om du läser studien så inser du att ett gäng få män (sex av tio) får desto mer sex. Varför påverkar just muslimer de andras chans till sex? Tror mer det beror på dom än på muslimerna.
Citera
2026-07-27, 23:33
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Du skyller på utlänningar, och om du läser studien så inser du att ett gäng få män (sex av tio) får desto mer sex. Varför påverkar just muslimer de andras chans till sex? Tror mer det beror på dom än på muslimerna.

Tvärtom, det var du som tog ordet "utlänningar" i din mun eftersom du uppenbarligen har en agenda där du vill låta islam representera allt utländskt.

Jag är själv utlänning i landet jag flytt till.

Vad är det du inte fattar? JA sa jag ju, det stämmer att ett fåtal snygga män får många tjejer. Men det räcker inte som förklaring till att vanliga män inte kan få någon tjej alls. Antalet tjejer är lika stort som antalet killar. Så varför skulle en tjej ha lättare att få vad hon vill ha än en kille? Skillnaden mellan könen är bara en - att tjejer oftare vill ha långsiktiga relationer och familj, mellan killar oftare är öppna för lösa relationer.
Citera
2026-07-27, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Inte ett dugg. Jag skrev ju också i mitt första inlägg i tråden att jag inte kan köpa statistiken just för att det inte är svårt att få ligga. Jag har legat med 100+ brudar när jag var 15-25 och det var ju aldrig någonsin ett problem. Tackade nej ofta också. Nu är jag dock lyckligt gift sedan tio år (och även nu förtiden kommer inviter på löpande band, men jag tackar såklart nej).

Men att ligga med en 19-åring när man är 33 som du är osmakligt, anser jag.

Det är svårt för majoriteten, så jag kan köpa det. Framförallt idag med alla förvirrade Hen-män som inte alls vet vad manlighet innebär längre på grund av all propaganda som genomsyrar samhället. Grattis! Hur gammal är du nu? 45?
Citera
2026-07-27, 23:39
Medlem
Citat:
Tvärtom, det var du som tog ordet "utlänningar" i din mun eftersom du uppenbarligen har en agenda där du vill låta islam representera allt utländskt.

Jag är själv utlänning i landet jag flytt till.

Vad är det du inte fattar? JA sa jag ju, det stämmer att ett fåtal snygga män får många tjejer. Men det räcker inte som förklaring till att vanliga män inte kan få någon tjej alls. Antalet tjejer är lika stort som antalet killar. Så varför skulle en tjej ha lättare att få vad hon vill ha än en kille? Skillnaden mellan könen är bara en - att tjejer oftare vill ha långsiktiga relationer och familj, mellan killar oftare är öppna för lösa relationer.
Så här skrev du,
Citat:
1. Islamiseringen har medfört en normalisering av islams prydhetsnorm. Killar drar sig mer för att agera porrigt vilket minskar sannolikheten att de ska få någon tjej

Av män mellan 18 och 29 år har fyra av tio aldrig haft sex, samtidigt som kvinnor i den åldern är som mest sexuellt aktiva. Jag tolkar det som att det är sex av tio män som har sex med dessa kvinnor.
Citera
2026-07-27, 23:43
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Så här skrev du,

Ja. Som svar på frågan i trådstarten, dvs varför påfallande många unga aldrig haft sex.

Citat:
Av män mellan 18 och 29 år har fyra av tio aldrig haft sex, samtidigt som kvinnor i den åldern är som mest sexuellt aktiva. Jag tolkar det som att det är sex av tio män som har sex med dessa kvinnor.

Ja du sa det. Den teorin är ju vanlig. Men av skälet jag angav, kan den inte stämma speciellt bra.
Citera
2026-07-27, 23:47
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Sorry grabbar men jag snor era svenska brudar. Knullar med en 19 åring nu, är 33

Amatör! Jag hade 15-åringar när jag var 33-38, en 19-åring när jag var 44 och en 21-åring när jag var 45. Mitt nästa mål är att ha sex med någon som jag är tre gånger så gammal som, så att alla moraltanter får något att spy över.
Citera
2026-07-27, 23:48
Medlem
Citat:
Ja. Som svar på frågan i trådstarten, dvs varför påfallande många unga aldrig haft sex.
Unga män. Unga kvinnor har sex.

Citat:
Ja du sa det. Den teorin är ju vanlig. Men av skälet jag angav, kan den inte stämma speciellt bra.
Fortfarande är kvinnor i den åldern som mest sexuellt aktiva medans fyra av tio män inte ens någonsin har haft sex.

Vilka har kvinnorna då sex med om inte med de där männen som faktiskt har och har haft sex. Såklart handlar det även lite om att äldre män har sex med yngre kvinnor.
Citera
2026-07-27, 23:49
Medlem
Citat:
Amatör! Jag hade 15-åringar när jag var 33-38, en 19-åring när jag var 44 och en 21-åring när jag var 45. Mitt nästa mål är att ha sex med någon som jag är tre gånger så gammal som, så att alla moraltanter får något att spy över.

Jävlar på riktigt alltså? HELVETE ligger fan efter HORA också. Hur lyckades du fixa de? På gymmen? Utanför högstadiet? Ge mig all info
Citera
2026-07-27, 23:58
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Jävlar på riktigt alltså? HELVETE ligger fan efter HORA också. Hur lyckades du fixa de? På gymmen? Utanför högstadiet? Ge mig all info

Här får du hemligheten bror:

Leta efter hårdrockare eller gotiska nymfomantjejer om du gillar sådana, de är så frigjorda att de ser åldersskillnader som en fördel. Tjejer GILLAR egentligen äldre män, bara det att de inte vågar erkänna det när andra tjejer kollar. Så kolla efter tjejer som känner sig lite utanför och därför inte känner sig tvungna att hänga i tjejgäng där en NPC-mentalitet råder (att man ska vara så "normativ" som möjligt). T ex såna som går ensamma när de går hem från skolan.

Emo däremot funkar inte, det är en annan kultur än goth. Undantag om de är autister, men det brukar inte såna emos vara som hänger i offentligheten. Så såna får man hitta på dejtingforum isåfall.
Citera
2026-07-28, 00:02
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Unga män. Unga kvinnor har sex.

Fortfarande är kvinnor i den åldern som mest sexuellt aktiva medans fyra av tio män inte ens någonsin har haft sex.

Vilka har kvinnorna då sex med om inte med de där männen som faktiskt har och har haft sex. Såklart handlar det även lite om att äldre män har sex med yngre kvinnor.

Vad trög du är!

Ja det stämmer att den som är ung och snygg tycker om att ha sex. Och om man dessutom är tjej har man som bekant också möjlighet att få sex. Det har jag inte förnekat.

Men det var ju inte det som var frågan. Frågan var väl varför såpass få av yngre män inte vill eller inte lyckas få sex?
Citera
2026-07-28, 00:04
Medlem
Citat:
Vad trög du är!

Ja det stämmer att den som är ung och snygg tycker om att ha sex. Och om man dessutom är tjej har man som bekant också möjlighet att få sex. Det har jag inte förnekat.

Men det var ju inte det som var frågan. Frågan var väl varför såpass få av yngre män inte vill eller inte lyckas få sex?
Enligt dig så är det ju muslimernas fel.

Citat:
1. Islamiseringen har medfört en normalisering av islams prydhetsnorm. Killar drar sig mer för att agera porrigt vilket minskar sannolikheten att de ska få någon tjej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in