Citat:
Ursprungligen postat av
testingxrat3d
Tack bror, bra tips. Får lägga det på minnet, har tänkt på något liknande förut. Så du skulle säga att just gothbrudar är mycket enklare? men jag tänker mig mer första kontakt. Bara gå fram mitt på ljusa dagen? Har väldigt ofta sett 15-17 åringar checka in mig mycket både på stan och gymmet. Men känns lite skumt att göra det på gymmet när alla observerar. Hur gjorde du?
Ja enormt! Riktiga gothtjejer då, helst inte såna som hänger med andra gothbrudar. Plus att många gothbrudar helst vill att killen också ska ha goth-stil såsom blåsvart långt hår. Jag har inte det men har ändå fått napp.
Vad gäller första kontakten, ge bara en stark komplimang och få den att låta uppriktig. Säg på ett så icke-töntigt sätt som möjligt typ "ursäkta jag MÅSTE bara säga att jag ÄLSKAR din stil, det var helt ärligt det snyggaste jag sett i hela mitt liv". Om tjejen är din typ så borde den ju dessutom vara uppriktig så du behöver inte ens fejka. Annars kan du studera goth-mode så att du kan säga typ "fan jag ser att du har den senaste Marilyn Manson-tshirten, fan vad bra han var i videon" och sånt. Eller så kan du bara erbjuda en cigg, så startar ett samtal automatiskt - "hur visste du att jag rökte". Men de HATAR svaghet och allt som luktar svaghet så försök inte springa ikapp henne eller så utan försök istället stå där hon går förbi. Och gör inga misstag, tjejen vill att du ska vara Perfekt, iallafall inom de områden som hon uppskattar.
Personligen har jag oftast hittat tjejer på sexforum på nätet. Varav de flesta inte finns längre eller har förändrats och blivit annorlunda. Visst, det är svårt att som kille få napp på nätet, speciellt i sexforum. Man måste skriva till många hundra tjejer innan man ens får svar tillbaks.
Tinder har jag inte använt på länge men senast jag gjorde det var det en bra investering att köpa extra "superlikes". Då var det typ en på fyra som svarade tillbaks. Tjejer gillar att bli uppraggade och om de vet att man la en av sina fem (eller vad man nu fick) superlikes på just henne, känner hon sig utvald.