2026-07-28, 00:06
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Enligt dig så är det ju muslimernas fel.

Med den motivering jag skrev.
Citera
2026-07-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Med den motivering jag skrev.
Visst. Så är det säkert.
Citera
2026-07-28, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Här får du hemligheten bror:

Leta efter hårdrockare eller gotiska nymfomantjejer om du gillar sådana, de är så frigjorda att de ser åldersskillnader som en fördel. Tjejer GILLAR egentligen äldre män, bara det att de inte vågar erkänna det när andra tjejer kollar. Så kolla efter tjejer som känner sig lite utanför och därför inte känner sig tvungna att hänga i tjejgäng där en NPC-mentalitet råder (att man ska vara så "normativ" som möjligt). T ex såna som går ensamma när de går hem från skolan.

Emo däremot funkar inte, det är en annan kultur än goth. Undantag om de är autister, men det brukar inte såna emos vara som hänger i offentligheten. Så såna får man hitta på dejtingforum isåfall.

Tack bror, bra tips. Får lägga det på minnet, har tänkt på något liknande förut. Så du skulle säga att just gothbrudar är mycket enklare? men jag tänker mig mer första kontakt. Bara gå fram mitt på ljusa dagen? Har väldigt ofta sett 15-17 åringar checka in mig mycket både på stan och gymmet. Men känns lite skumt att göra det på gymmet när alla observerar. Hur gjorde du?
Senast redigerad av testingxrat3d 2026-07-28 kl. 00:17.
Citera
2026-07-28, 00:17
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Det är svårt för majoriteten, så jag kan köpa det. Framförallt idag med alla förvirrade Hen-män som inte alls vet vad manlighet innebär längre på grund av all propaganda som genomsyrar samhället. Grattis! Hur gammal är du nu? 45?
Jag förstår om det är svårt för majoriteten men det betyder inte att de inte får ligga alls för det.
På min tid fick alla mina kompisar också ligga om dom inte ljög såklart men jag såg ju själv hur de gick hem med damer.

Nej jag är 10 år yngre än så.
Citera
2026-07-28, 00:23
Medlem
auruns avatar

Som jag skrev från början så köper jag det inte så jag bad AI kontrollera källorna.
Sen läste jag också TS länk. Kass trådstart. Du ljuger ju.

”37 procent i åldern 18–29 år uppger att de aldrig har sex.” står det. Inte aldrig haft.

Citat:
Där valde 37 procent av männen 18–29 år svarsalternativet ”Aldrig”. Det kan betyda att de för närvarande inte har något sexliv, inte att de är oskulder eller aldrig haft sex tidigare.

Undersökningen innehöll faktiskt en separat fråga där svarsalternativet var ”Jag har aldrig haft sex”. Där var resultatet för samtliga män 8 procent. Tyvärr redovisas inte den siffran specifikt för män 18–29 år, så vi vet inte den exakta andelen i den gruppen.

Dessutom bygger hela undersökningen på 1 007 personer mellan 18 och 79 år. Gruppen män 18–29 lär därför bara bestå av ungefär 80–120 personer. Då kan 37 procent i praktiken vara runt 30–40 svarande, med ganska stor statistisk osäkerhet. Kantar Sifo kallar totalresultatet riksrepresentativt, men det innebär inte automatiskt att varje liten undergrupp är tillförlitligt skattad.

Så den korrekta beskrivningen är ungefär:

”37 procent av de tillfrågade männen mellan 18 och 29 år uppgav att de för närvarande aldrig har sex.”

Inte:

”40 procent av unga män har aldrig haft sex.”
Senast redigerad av aurun 2026-07-28 kl. 00:26.
Citera
2026-07-28, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
https://www.tv4.se/artikel/31QAhsSIqCvhJUF0LGUzN4/sexlusten-foersvinner-foer-naestan-haelften-stress-paverkar-jaettemycket

"Nästan varannan kvinna mellan 30 och 44 år har saknat intresse för sex det senaste året,"

Jo det tycks vara så. En anledning är att det är så lätt för kvinnor få sex ,så det blir inget värdefullt för dem. Intresset minskar. Det kanske heller inte finns inbyggt i dem genetiskt ,män har stått för sexlusten och kvinnor behöver inte vara speciellt intresserade av sex ,de får sex alla fall.

De skulle frågat tjejer 15 - 25 istället. Det är ju där moder natur ämnat pippandet att hända...
Citera
2026-07-28, 00:45
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Tack bror, bra tips. Får lägga det på minnet, har tänkt på något liknande förut. Så du skulle säga att just gothbrudar är mycket enklare? men jag tänker mig mer första kontakt. Bara gå fram mitt på ljusa dagen? Har väldigt ofta sett 15-17 åringar checka in mig mycket både på stan och gymmet. Men känns lite skumt att göra det på gymmet när alla observerar. Hur gjorde du?

Ja enormt! Riktiga gothtjejer då, helst inte såna som hänger med andra gothbrudar. Plus att många gothbrudar helst vill att killen också ska ha goth-stil såsom blåsvart långt hår. Jag har inte det men har ändå fått napp.

Vad gäller första kontakten, ge bara en stark komplimang och få den att låta uppriktig. Säg på ett så icke-töntigt sätt som möjligt typ "ursäkta jag MÅSTE bara säga att jag ÄLSKAR din stil, det var helt ärligt det snyggaste jag sett i hela mitt liv". Om tjejen är din typ så borde den ju dessutom vara uppriktig så du behöver inte ens fejka. Annars kan du studera goth-mode så att du kan säga typ "fan jag ser att du har den senaste Marilyn Manson-tshirten, fan vad bra han var i videon" och sånt. Eller så kan du bara erbjuda en cigg, så startar ett samtal automatiskt - "hur visste du att jag rökte". Men de HATAR svaghet och allt som luktar svaghet så försök inte springa ikapp henne eller så utan försök istället stå där hon går förbi. Och gör inga misstag, tjejen vill att du ska vara Perfekt, iallafall inom de områden som hon uppskattar.

Personligen har jag oftast hittat tjejer på sexforum på nätet. Varav de flesta inte finns längre eller har förändrats och blivit annorlunda. Visst, det är svårt att som kille få napp på nätet, speciellt i sexforum. Man måste skriva till många hundra tjejer innan man ens får svar tillbaks.
Tinder har jag inte använt på länge men senast jag gjorde det var det en bra investering att köpa extra "superlikes". Då var det typ en på fyra som svarade tillbaks. Tjejer gillar att bli uppraggade och om de vet att man la en av sina fem (eller vad man nu fick) superlikes på just henne, känner hon sig utvald.
Citera
2026-07-28, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Så har det alltid varit. 20% av männen knullar 80% av kvinnorna. Så har det alltid varit.
Däremot har väl aldrig varit så lätt för unga grabbar att få till det som nu. (horköp)
Så, om det bara är sex du tänker på....

Å andra sidan är det ju inte möjligt att ha sex utan kondom med någon prostituerad, ofta samma med ONS, så egentligen är det ju inte "riktigt" sex. Det måste man ju nästan ha flickvän för.
Citera
2026-07-28, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun

Som jag skrev från början så köper jag det inte så jag bad AI kontrollera källorna.
Sen läste jag också TS länk. Kass trådstart. Du ljuger ju.

”37 procent i åldern 18–29 år uppger att de aldrig har sex.” står det. Inte aldrig haft.
Helt rätt! Ts hittar på och förvanskar så det passar hans världsbild.
Och varför uppmärksammar han inte de stackars äldre kvinnorna där knappt hälften, alltså fler än de unga männen, aldrig har sed?
Citera
2026-07-28, 02:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Du låter som en incel. Tjejer gillar sex minst lika mycket som män.
Nej finns inget som pekar på det
Citera
2026-07-28, 04:48
Medlem
Allt fler kvinnor är singlar och speciellt de mellan 18-29.

Fråga chat GPT om USA ,ett land som påverkar mycket.

1970 var 39% av kvinnorna singlar

1980 var det 41%

1990 var det 42 %

2000 var det 44%

2010 var det 46%

2020 var det 49%

2025 var det 50%

Kvinnor som är singlar ökar med ung. 2% var 10 år. vilket innebär att allt färre män får sex eftersom singlar har mindre sex och om de har sex blir det med någon som tillhör de 20% i toppen av skalan.

Vad jag tror så är mäns chans för att få sex i USA , är att de inte har så mycket invandring ,det var dåligt redan innan men invandringen gjorde det ännu sämre. Det finns en liten chans att fler män får sex i USA nu ,men det är mycket beroende på hur invandringen är.

Det är likadant i Sverige ,ska högre andel män få sex mellan 18-29 år måste vi hålla nere invandringen av män. Tidö partierna har gjort det och en liten ökning har skett av män som får sex 0,3 % ,det är lite men bättre än inget.
Citera
2026-07-28, 05:11
Medlem
OCH?! Sex är ingen mänsklig rättighet.

Ingen rättighet utan skyldighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in