2026-07-27, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Du menar att du tror att fertila/unga/singlar som tjejer tröttnar på sex?
De tröttnar inte, de har aldrig gillat sex. Finns faktiskt många studier som visar att tjejer gillar glass mer än sex. Hur många killar skulle välja glass före sex? Hmm på den nivån är tjejer
Citera
2026-07-27, 21:26
Medlem
Citat:
Du menar att du tror att fertila/unga/singlar som tjejer tröttnar på sex?

https://www.tv4.se/artikel/31QAhsSIqCvhJUF0LGUzN4/sexlusten-foersvinner-foer-naestan-haelften-stress-paverkar-jaettemycket

"Nästan varannan kvinna mellan 30 och 44 år har saknat intresse för sex det senaste året,"

Jo det tycks vara så. En anledning är att det är så lätt för kvinnor få sex ,så det blir inget värdefullt för dem. Intresset minskar. Det kanske heller inte finns inbyggt i dem genetiskt ,män har stått för sexlusten och kvinnor behöver inte vara speciellt intresserade av sex ,de får sex alla fall.
Citera
2026-07-27, 21:41
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
https://www.tv4.se/artikel/31QAhsSIqCvhJUF0LGUzN4/sexlusten-foersvinner-foer-naestan-haelften-stress-paverkar-jaettemycket

"Nästan varannan kvinna mellan 30 och 44 år har saknat intresse för sex det senaste året,"

Jo det tycks vara så. En anledning är att det är så lätt för kvinnor få sex ,så det blir inget värdefullt för dem. Intresset minskar. Det kanske heller inte finns inbyggt i dem genetiskt ,män har stått för sexlusten och kvinnor behöver inte vara speciellt intresserade av sex ,de får sex alla fall.
Precis. Även om jag hade råd att äta på trestjärniga Michelin-restauranger, lunch och middag dagligen, så skulle jag inte göra det, för blase. Så ser sexutbudet ut för rimligt attraktiva fertila kvinnor.

Klart de tröttnar. Som att fiska med dynamit, jävligt osportsligt och inte särskilt spännande.
Senast redigerad av trewq 2026-07-27 kl. 21:44.
Citera
2026-07-27, 22:21
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Vad beror det på att 40% av män 18-29 år aldrig har haft sex samtidigt som kvinnor i samma ålder är de mest sexuellt aktiva?

1. Islamiseringen har medfört en normalisering av islams prydhetsnorm. Killar drar sig mer för att agera porrigt vilket minskar sannolikheten att de ska få någon tjej

2. Gen Z-effekten (lathet). Att hitta sin första tjej kräver idogt arbete, man måste slipa på sin stil och så, för få tjejer gillar omogna killar. Men sedan när man väl får den tjejen så kan man få många tjejer. För att komma över den tröskeln krävs tålamod och ambition och många spiller istället sina dagar genom att scrolla planlöst på mobilen.
Citera
2026-07-27, 22:29
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
De tröttnar inte, de har aldrig gillat sex. Finns faktiskt många studier som visar att tjejer gillar glass mer än sex. Hur många killar skulle välja glass före sex? Hmm på den nivån är tjejer
Du låter som en incel. Tjejer gillar sex minst lika mycket som män.
Citera
2026-07-27, 22:30
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Okej. Men ålderspannet är utanför vad tråden handlar om, jag menade också tjejer i samma åldrar. (18-29)
Citera
2026-07-27, 22:46
Medlem
Sorry grabbar men jag snor era svenska brudar. Knullar med en 19 åring nu, är 33
Citera
2026-07-27, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
1. Islamiseringen har medfört en normalisering av islams prydhetsnorm. Killar drar sig mer för att agera porrigt vilket minskar sannolikheten att de ska få någon tjej

2. Gen Z-effekten (lathet). Att hitta sin första tjej kräver idogt arbete, man måste slipa på sin stil och så, för få tjejer gillar omogna killar. Men sedan när man väl får den tjejen så kan man få många tjejer. För att komma över den tröskeln krävs tålamod och ambition och många spiller istället sina dagar genom att scrolla planlöst på mobilen.
Såklart att det är utlänningarnas fel att du inte får fitta.

Inget i studien tyder dock på att det förekommer lite sex, snarare att färre män än flickor knullar runt. Fler kvinnor per aktiv man.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-07-27 kl. 23:09.
Citera
2026-07-27, 23:06
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Sorry grabbar men jag snor era svenska brudar. Knullar med en 19 åring nu, är 33
Beklagar. Försök åtminstone 25 om du får napp där - vilket jag betvivlar.
Citera
2026-07-27, 23:17
Medlem
Citat:
Beklagar. Försök åtminstone 25 om du får napp där - vilket jag betvivlar.

Inga konstigheter, Knullade en 37 åring och 29 åring för några veckor sedan u mad bro?
Citera
2026-07-27, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Njaee, Snarare 62-48....Men då måste man räkna in för tidig utlösning. Innan inträng i vaginan.

62-48? 110%
Citera
2026-07-27, 23:23
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Såklart att det är utlänningarnas fel att du inte får fitta.

Inget i studien tyder dock på att det förekommer lite sex, snarare att färre män än flickor knullar runt. Fler kvinnor per aktiv man.

1) Alla utlänningar är inte muslimer.
2) Jag får fitta. Jag svarade på TS fråga, så min kommentar handlade inte om mig. Jag är inte 18-29.
3) Den bästa fitta jag fått var persisk. Något så ovanligt som en icke-muslimsk invandrare faktiskt.
4) Din "superchad"-teori stämmer inte riktigt. Eller ja den stämmer när det gäller att ha sex på mäns vis, dvs att ha flera sexuella relationer med olika personer. Men om man verkligen vill ha sex kan ju en incel-man kompromissa genom att ha relationer på kvinnors vis, dvs att inleda en evighetsrelation med den man har sex med. Få män vill ju binda sig om man har möjlighet att välja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in