2026-07-25, 15:04
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alskart
Jag har följt tråden i tystnad men kan inte låta bli att skriva nu, det ser ut som L@r@ åker framlänges på bilden som lades ut på story nyss?!

Trodde du menade i vagnen och tänkte att ja vadå, hon är snart 3, borde knappt åka vagn ens, borde få gå mer! Sen såg jag vad du menade, herregud, inte ens en megalång 3-åring är lång och musklig nog att åka framvänd! De får ju massa toppenbra gratisstolar hela tiden, verkar inte så toppen om de redan måste vändas. Hur kan hon ha noll koll på exakt allt!
Citera
2026-07-25, 15:19
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Verkligen mother of the year 🙄 vilken jävla 🤡 hon är.
Eller hur? Börjar tro att hon verkligen saknar hjärncellerna för att ens kunna göra en enkel googling? Har man dessutom förlorat ett barn är man väl extra noga med rekommendationer kring barns SÄKERHET???
Citera
2026-07-25, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Alltid så otydlig och oklar 😅🫣 Det verkar ju vara samma "tips" som hon la upp när dom var i Turkiet? Hon har alltså inte gjort jobbet som hon utlovade?
Haha som vanligt gör hon inte sitt jobb 😅
Citera
2026-07-25, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Eller hur? Börjar tro att hon verkligen saknar hjärncellerna för att ens kunna göra en enkel googling? Har man dessutom förlorat ett barn är man väl extra noga med rekommendationer kring barns SÄKERHET???

Nu har hon lagt ut ett citat om att en själv som liten flicka är så stolt över den mamman man blivit.

Om Hanna är stolt över sitt föräldraskap så har hon nog haft det ganska tufft själv som barn, eller så har hon noll självinsikt.

Jag tror hon är så isolerad så hon lyckas intala sig själv att alla andra också tar alla idiotiska genvägar som hon själv gör i sitt föräldraskap. News flash Hanna - du presteras otroligt lågt och prioriterar din egen lathet/bekvämlighet eller vad det nu är, över din dotters hälsa, utveckling och SÄKERHET
Citera
2026-07-25, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Trodde du menade i vagnen och tänkte att ja vadå, hon är snart 3, borde knappt åka vagn ens, borde få gå mer! Sen såg jag vad du menade, herregud, inte ens en megalång 3-åring är lång och musklig nog att åka framvänd! De får ju massa toppenbra gratisstolar hela tiden, verkar inte så toppen om de redan måste vändas. Hur kan hon ha noll koll på exakt allt!

finns absolut noll anledning till att sätta en tvååring framåtvänd dessutom i framsätet……. Om Lars tex mår illa, skriker hysteriskt eller vad det skulle kunna va, hade de ju inte glatt sagt sig i bilen alla tre för att åka till rusta, Willys, öob, mm. Mm. Varje dag…. Då hade en stannat hemma med Lars
Citera
2026-07-25, 16:13
Medlem
Hon har gjort 2(1)??? Samarbeten med besafe med SÄKRA STOLAR.
Hur kan man låta en tvååring sitta framåt, och i framsätet. HJÄLP
Citera
2026-07-25, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frejaswen
Hon har gjort 2(1)??? Samarbeten med besafe med SÄKRA STOLAR.
Hur kan man låta en tvååring sitta framåt, och i framsätet. HJÄLP
Oansvariga och dåliga föräldrar från start.
Citera
2026-07-25, 17:29
Medlem
acebaces avatar
Livsfarligt och oansvarigt. Siktar de på två förlorade barn? Nu saknar jag ord faktiskt. Cancel. Finns inget att influera om längre.
Citera
2026-07-25, 17:31
Medlem
H var väl så exalterad inför shopping att hon gjorde ”missen” med fotot från bilen som säger allt. Fy fan, alltså. Det är oerhört ansvarslöst. Som någon skrev tidigare: är det så att L mår illa av bilåkning, ja då får man stanna hemma med en förälder… det där är bara ren idioti! Tänk en ev krock…
Citera
2026-07-25, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
H var väl så exalterad inför shopping att hon gjorde ”missen” med fotot från bilen som säger allt. Fy fan, alltså. Det är oerhört ansvarslöst. Som någon skrev tidigare: är det så att L mår illa av bilåkning, ja då får man stanna hemma med en förälder… det där är bara ren idioti! Tänk en ev krock…

Och däääär är den storyn borta
Citera
2026-07-25, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Jag har varit i Alanya för typ 15 år sedan och förstår vilken staty hon menat. Problemet är väl att de inte är självklart för alla. Mitt i staden står en jättestor staty på en av deras mest inflytande ledare under 1900-talet, Ataturk, han är även på deras sedlar och mynt. Enkelt att googla och förklara om HT hade känt för det. Tror dock inte hon vet vem statyn föreställer och hon har väl inte kollat upp de heller.
Nej och hon är nog totalt ointresserad av det också, vilket är typiskt henne. Men vore hon proffsig så hade hon ju förklarat vilken staty hon menar. Istället väljer hon att låta så obildad som hon är.
Citera
2026-07-25, 17:58
Medlem
Hjälp i framsätet också. Undra om airbagen är avstängd ens 😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här