2026-07-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Sämsta vloggen jag sett. Klipp klipp och klipp i ljudet i vanlig ordning, suck. Och ingenting som visas är av nåt värde när man vill se något av Leksands resort.
Varför inte filma innifrån restaurangen, när man spelar minigolf osv.

INGEN blir inspirerad att åka dit.
Det kunde lika gärna varit från en liten sunkig camping var som helst i landet. Finns inget hon visar som man blir sugen på

Det ska visst komma en del 2 av vloggen där hon ska visa mer av attraktionerna. Jag var in på deras hemsida och den visar ju en hel massa saker man kan göra, så vi får väl se hur många hon har fått med.

Stör mig mycket på att hon alltid måste klippa när hon pratar. Det hörs så väl att det är inspelat vid olika tillfällen för ibland låter det som att hon sitter i en låda och ibland som att hon sitter på toa och pratar.
Citera
2026-07-03, 19:23
Medlem
[quote=Offtopic1995|95340517]
Jag mailade.. Dom svarade att dom skulle ta det vidare till din avdelning för marknadsföring. Fick inget mer svar.

Jag har också mailat in min kritik angående detta. Väntar på svar men lär få samma som Offtopic1995 fick.
Citera
2026-07-03, 19:26
Medlem
Men vad oväntat att det blev fail igen. Det hade lika gärna kunnat vara inspelat på Råå vallar, ser inget unikt med denna campingen. Pratar om en massa saker som hon inte visar. Hur svårt skulle det vara att få med maten på restaurangen eller golfbanorna och lekplatsen? Det är ju sånt man vill se om man åker med barn.
Citera
2026-07-03, 20:00
Medlem
Jag fick följande svar från Leksand.

"Hejsan!
Vi gör alltid en samlad bedömning inför de samarbeten vi väljer att genomföra och tar löpande emot synpunkter från våra gäster. Den feedback vi fått kring årets influencersamarbeten kommer att tas med i vår utvärdering och planering inför sommaren 2027.
Vi väljer att inte kommentera enskilda profilers prestationer, innehåll eller avtal. De samarbeten som redan är inplanerade för den här sommaren kommer att genomföras enligt avtal".
Citera
2026-07-03, 20:01
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Som vanligt- extremt osynkat med ljud, tonläge och "melodi" i kass voiceover 🤡

Som vanligt- filmar inte det hon säger.

Som vanligt- nått litet fniss (vi slapp aa aaAA) där det framgår att hon känner sig löjlig när hon pratar.

Som vanligt!
Citera
2026-07-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Som vanligt- extremt osynkat med ljud, tonläge och "melodi" i kass voiceover 🤡

Som vanligt- filmar inte det hon säger.

Som vanligt- nått litet fniss (vi slapp aa aaAA) där det framgår att hon känner sig löjlig när hon pratar.

Som vanligt!
Dessutom alltid en liten svordom, den här gången inleder hon med Jäklar! Hon kan verkligen inte låta bli!
Och som någon sa, vad har det med saken att göra att dom hade två hela resdagar för att komma dit och att hon aldrig varit så långt upp i landet.
Senast redigerad av MissDolphin 2026-07-03 kl. 20:43.
Citera
2026-07-03, 20:18
Medlem
Chinospullans avatar
Det var ett skruttigt sammarbete. Väntade hela tiden på att det skulle komma något mer, var faktiskt lite nyfiken då vi ska åka dit i sommar. Klippet från campingen gav mig INGENTING. Noll ”köplust” från denna reklam.
Såg att några kommenterat att det är ett dåligt sammarbete 😅 Men de kommentarerna är nog borta snabbare än Hannas promenader 😂
Citera
2026-07-03, 20:59
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dessutom alltid en liten svordom, den här gången inleder hon med Jäklar! Hon kan verkligen inte låta bli!
Och som någon sa, vad har det med saken att göra att dom hade två hela resdagar för att komma dit och att hon aldrig varit så långt upp i landet.
Jag TROR hon försöker vara lite relaterbar, dvs berätta saker om sig själv som hon tycker passar in i samarbetet. Jag tycker bara det blir konstigt, speciellt när hon hade kunna göra nån kul grej av det istället.
Citera
2026-07-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinospullan
Det var ett skruttigt sammarbete. Väntade hela tiden på att det skulle komma något mer, var faktiskt lite nyfiken då vi ska åka dit i sommar. Klippet från campingen gav mig INGENTING. Noll ”köplust” från denna reklam.
Såg att några kommenterat att det är ett dåligt sammarbete 😅 Men de kommentarerna är nog borta snabbare än Hannas promenader 😂

Hahah hon har behållt och svarat på en sån kommentar med ”Tack för feedback ☺️”
Citera
2026-07-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Kul det var att se det en vecka senare då, sjukt ointressant. Man hör att det är olika ljud, det är nog saker hon fått ändra i efterhand.

Undrar om det är därför hon alltid har massa konstiga klipp och olika ljud i sina voiceovers?? Företagen godkänner inte och hon får göra om flera gånger och byter bara ut ord här och där? Haha
Citera
2026-07-03, 22:13
Medlem
Varför envisas Hanna med att göra dessa ”vloggar”? Lever hon kvar i 2015? Varför kan hon inte visa saker i realtid så att man får hänga med i stunden? Allt som visas i efterhand känns verkligen som yesterday's news.
Citera
2026-07-03, 22:47
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Undrar om det är därför hon alltid har massa konstiga klipp och olika ljud i sina voiceovers?? Företagen godkänner inte och hon får göra om flera gånger och byter bara ut ord här och där? Haha
SÅ KAN DET JU VARA 😂😂😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in