2026-07-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Håller med dig, hon gör sitt bästa och man kan inte klanka ner på allt

Det definierar Hanna rätt så bra haha, " gör så gott hon kan"
Citera
2026-07-25, 10:34
Medlem
Hon har väl dragiiiiit ut på tipsen från Turkiet för att ha något att fylla en annars tom/händelselös dag med. Smart! Minsta ansträngning då jobbet redan var klart därnere. Ska bli spännande att se vad mer det tipsas om, är väl bara helt vanliga restauranger som på alla turistställen, men för H ett fantastiskt unikt ställe 🙄
Citera
2026-07-25, 11:14
Medlem
Tips om lekpark "bredvid statyn." Och "bredvid finns ett bra fikastunder." Så specifikt 😏

och "priserna är lite billigare än Sverige, så det är ett bra tips om man vill LYXA till det." Vad babblar hon om? Lyx för henne är alltså om priserna är ungefär som i Sverige men billigare?

Hon är queen av otydlighet.
Citera
2026-07-25, 12:14
Medlem
Finns det bara en staty i Alanya centrum? Varför inte skriva ut adressen eller vara mer specifik angående vilken staty? Om jag säger ”statyn i centrala Stockholm” så finns det ju ett gäng statyer att välja på… Det gäller typ de flesta städer…
Citera
2026-07-25, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousJane
Finns det bara en staty i Alanya centrum? Varför inte skriva ut adressen eller vara mer specifik angående vilken staty? Om jag säger ”statyn i centrala Stockholm” så finns det ju ett gäng statyer att välja på… Det gäller typ de flesta städer…
Haha ja det låter så..fånigt och inkompetent typ, när hon skriver så
Citera
2026-07-25, 12:48
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Tips om lekpark "bredvid statyn." Och "bredvid finns ett bra fikastunder." Så specifikt 😏

och "priserna är lite billigare än Sverige, så det är ett bra tips om man vill LYXA till det." Vad babblar hon om? Lyx för henne är alltså om priserna är ungefär som i Sverige men billigare?

Hon är queen av otydlighet.
Alltid så otydlig och oklar 😅🫣 Det verkar ju vara samma "tips" som hon la upp när dom var i Turkiet? Hon har alltså inte gjort jobbet som hon utlovade?
Citera
2026-07-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousJane
Jag har varit i Alanya för typ 15 år sedan och förstår vilken staty hon menat. Problemet är väl att de inte är självklart för alla. Mitt i staden står en jättestor staty på en av deras mest inflytande ledare under 1900-talet, Ataturk, han är även på deras sedlar och mynt. Enkelt att googla och förklara om HT hade känt för det. Tror dock inte hon vet vem statyn föreställer och hon har väl inte kollat upp de heller.
Citera
2026-07-25, 13:28
Medlem
Jag har följt tråden i tystnad men kan inte låta bli att skriva nu, det ser ut som L@r@ åker framlänges på bilden som lades ut på story nyss?!
Citera
2026-07-25, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alskart
Jag har följt tråden i tystnad men kan inte låta bli att skriva nu, det ser ut som L@r@ åker framlänges på bilden som lades ut på story nyss?!
Helt jäkla korrekt! Va fan…
Citera
2026-07-25, 14:06
Medlem
Hannas tips:

Tips på restaurang! God mat. Billigare än i Sverige men värt det om man vill lyxa till det lite (??). Ligger vid statyn. (?)

Mitt emot finns en stor lekplats för barn. Den har jag tipsat om förr. Mittemot finns mat. Den ligger vid statyn.

Orkar inte😭😭😭😭😅😅😅 sluta bara!
Citera
2026-07-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alskart
https://imgur.com/a/2m6Zpcz

Japp.

Bra där Hanna.
Citera
2026-07-25, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
https://imgur.com/a/2m6Zpcz

Japp.

Bra där Hanna.

Verkligen mother of the year 🙄 vilken jävla 🤡 hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in