Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
NEEEJ. Det säger INGENTING om dig att veta att du är del-finne. Det finns INGENTING som ALLA finnar gör, ser ut, tänker, Människor är INDIVIDER. Din DNA är dessutom UTSPÄDD. Du har påverkats av din OMGIVNING.
Googla orden i versaler om de är oklara.
Svenska examenspapper är bland de mest trovärdiga i världen, men rumänska eller egyptiska skulle jag strunta i. Men det hindrar inte att jag känner en egyptisk matematiker och han är lika smart som en svensk så han måste ha svenska (finska) gener i sig och kanske är han bara solbränd för annars stämmer inte dina teorier om att alla som någonsin haft DNA från Egypten är lite dummare än svenskar (finnar). Utom egypterna för 3000 år sedan för då var svenskar (finnar) dummare.
Jag driver med dig. Du är en idiot. Eller finne (svensk).
I din värld blir svenskarna somalier om vi skulle placeras i Somalia. Och somalierna blir svenskar om de växer upp här. Vi märker ju att det blir så med andra och tredje generationens invandrare eller hur, de är precis som svenskarna. Eller hur var det nu med den biten?
Problemen med "omgivningspropagandan" som sådana som du sväljer med hull och hår är att det som inte nämns är att denna evolution av omgivningen tar hundratals och/eller tusentals år. Så för att dina somalier och indier ska förvandlas till svenskar så behöver de alltså leva i våra miljöer i åtminstone hundratals men troligtvis tusentals år för att bli liknande oss. Det räcker alltså inte att bara ta hit dem och sätta dem på tunnelbanan och sedan tro att allting är löst.
Gener styr med stor majoritet när det kommer till beteende och agerande. Omgivningen har minimal effekt på detta kortsiktigt. Därför är just somalierna som nu växer upp i Sverige, fortfarande somalier. De är inte svenskar, även fast de aldrig har satt sin fot i Somalia och är födda i Sverige.
Du kan sitta och tycka att jag har fel hur mycket du vill om detta. Massinvandringen och kaoset den orsakar är mitt bevis att jag har rätt. Hade sådana som dig haft rätt hade massinvandringen varit friktionsfri. Men det är den inte. För du har fel.