2026-07-21, 17:07
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Andra jag känner har flyttat till Spanien.

Hur går det nu med Spanien nu när de spanska socialidemokraterna har utlyst amnesti för miljoner av invandrare från MENA? Spanien var tidigare ett mål för personer som var trött på blattekaosindustrin, speciellt folk från UK flyttade till Spamien i stora mängder. Kommer Spanien nu också vara besudlat för all framtid?

Tyvärr, de blir hela tiden färre ställen som är fredade för söndra och härska strategin av globalisterna.
Citera
2026-07-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag har ingen aning om var min mammas föräldrar kom ifrån och om de kom från Sverige så blir hon ju plötsligt "svensk" fast hon föddes i Finland och om du inte känner dig som idiot av det exemplet så finns inget hopp om dig.

Att du tycker min mamma var finska är genomhumoristiskt och hon jobbade med 1000-tals människor som alla visste att hon var svensk.

Jag tror du är MENA och om jag applicerar ditt sätt att tänka, dvs att vad andra hittar på är sant, så är du faktiskt MENA. Och det spelar ingen roll vad du tycker, du är MENA.

Jag har aldrig stött på någon som inte har kunnat svara på var deras föräldrars ursprung är. Du är alltså den första.

Det förklarar en hel del varför du är så förvirrad. Du vet alltså inte ens vad ditt eget ursprung är. Vet du inte vad din mors ursprung är så vet du heller inte ditt eget fullt ut.
Citera
2026-07-21, 20:26
Medlem
För varje person som lämnar Sthlm finns det minst 20 som vill flytta hit.
Citera
2026-07-21, 22:54
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Hur går det nu med Spanien nu när de spanska socialidemokraterna har utlyst amnesti för miljoner av invandrare från MENA? Spanien var tidigare ett mål för personer som var trött på blattekaosindustrin, speciellt folk från UK flyttade till Spamien i stora mängder. Kommer Spanien nu också vara besudlat för all framtid?

Tyvärr, de blir hela tiden färre ställen som är fredade för söndra och härska strategin av globalisterna.
Dom är inte glada, men oklart hur mycket dom drabbats i praktiken?
Citera
2026-07-22, 10:52
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Jag har aldrig stött på någon som inte har kunnat svara på var deras föräldrars ursprung är. Du är alltså den första.

Det förklarar en hel del varför du är så förvirrad. Du vet alltså inte ens vad ditt eget ursprung är. Vet du inte vad din mors ursprung är så vet du heller inte ditt eget fullt ut.
Definiera "ursprung", ett ord som du anvnder mycket men troligen inte fattar, och berätta sedan varifrån din mormorsmor kom ifrån. Hon bör ha varit född ca år 1900. Och tydligen är det oerhört intressant för dig om hon föddes väster om finska gränsen eller öster om.

Mitt ursprung är att jag är man, född i Danderyd, xyz utbildning, xyz jobb, har bott på 15 platser minst. Något annat ursprung behöver jag inte veta för att leva ett fullgott liv.

Jag spekulerar i att du bor i en liten bonnby på landet sedan du föddes, med staket runt, och som du adrig lämnat för du är lite rädd för vad som finns där utanför.

Ändå rätt kul att den som bott på samma ställe hela livet ser ner på den som sett världen. Förnekelse kan räcka långt.
Citera
2026-07-22, 11:21
Medlem
Citat:
Definiera "ursprung", ett ord som du anvnder mycket men troligen inte fattar, och berätta sedan varifrån din mormorsmor kom ifrån. Hon bör ha varit född ca år 1900. Och tydligen är det oerhört intressant för dig om hon föddes väster om finska gränsen eller öster om.

Mitt ursprung är att jag är man, född i Danderyd, xyz utbildning, xyz jobb, har bott på 15 platser minst. Något annat ursprung behöver jag inte veta för att leva ett fullgott liv.

Jag spekulerar i att du bor i en liten bonnby på landet ed staket runt som du adrig lämnat för du är lite rädd för vad som finns där utanför.

Min mormorsmor är finsk med finskt ursprung. Fattar du fortfarande inte att platsen saknar betydelse? Hon har finska gener det är allt som betyder något. Det är därför jag är delvis finsk. Det spelar ingen roll vilken sida av någon påhittad gräns hon var född, det är du som tycker detta har betydelse inte jag.

Det är helt ofattbart att vi är långt in i den här konversationen och du förstår fortfarande inte vad genetik är. Uppenbarligen är du någon som hör hemma på skruv och mutter-sorteringen på Samhall. Det kanske är dessa du sitter och räknar när du kallar dig matematiker.
Citera
2026-07-22, 13:42
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Min mormorsmor är finsk med finskt ursprung. Fattar du fortfarande inte att platsen saknar betydelse? Hon har finska gener det är allt som betyder något. Det är därför jag är delvis finsk. Det spelar ingen roll vilken sida av någon påhittad gräns hon var född, det är du som tycker detta har betydelse inte jag.

Det är helt ofattbart att vi är långt in i den här konversationen och du förstår fortfarande inte vad genetik är. Uppenbarligen är du någon som hör hemma på skruv och mutter-sorteringen på Samhall. Det kanske är dessa du sitter och räknar när du kallar dig matematiker.
Det är mycket som är ofattbart för dig.

Jag kallar mig inte matematiker, jag är en matematiker, står i mitt examensbrev.

Så du är finsk och jag är finsk och vi bor i Sverige men borde kallas finnar enligt dig pga våra gener som du inte vet något om, och jag antar att du ändå har en t-shirt på dig med en finsk flagga för att hedra din mormorsmor annars kommer massor av människor inte att förstå din genetik och den är viktig för dig fast tydligen inte viktig.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-22 kl. 13:46.
Citera
2026-07-22, 14:06
Medlem
Citat:

Ja det där är oroväckande. Så fort ett område är bra, så hittas det och förstörs.
Det är som att någon sitter på toppen och bara ska sabba exakt hela Europa?
Varför? Vad är målet? Totalt försvagning av Europa? Är det för en kommande framtida take over?
När någon väl invaderar framöver så har Europa inget att sätta emot om vi är helt splittrade inifrån.
Citera
2026-07-22, 14:12
Medlem
Citat:
Det är mycket som är ofattbart för dig.

Jag kallar mig inte matematiker, jag är en matematiker, står i mitt examensbrev.

Så du är finsk och jag är finsk och vi bor i Sverige men borde kallas finnar enligt dig pga våra gener som du inte vet något om, och jag antar att du ändå har en t-shirt på dig med en finsk flagga för att hedra din mormorsmor annars kommer massor av människor inte att förstå din genetik och den är viktig för dig fast tydligen inte viktig.

Jag är delvis finsk ja, de flesta kan inte se det. Hade jag varit en kines hade det varit mer synligt men nu är det inte på det viset. Det förändrar dock inte faktumet att jag fortfarande är delvis finsk och det har naturligtvis betydelse för vem jag är.

Ditt examensbrev anser jag vara lika mycket värt som det svenska medborgarskapet, dessa papper duger inte ens till skithuset. Du vet ju själv inte om du är finsk då du sa att du inte vet vad din mor är. Hon kan alltså lika gärna vara somalier, hon har ju flyttat till Sverige och då förvandlas hon till en svensk i din fantasivärld.

Enligt din egen logik är du lika svensk som en indier som kom till Sverige igår och använde din trappuppgång som toalett.
Ni är ju båda i Sverige, den magiska platsen där alla förvandlas till svenskar så fort man rör marken eller åker tunnelbana.
Citera
2026-07-22, 14:17
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Du har rätt, precis som alla som köpte bostadsrätt trodde att de skulle vara fria från invandrare. Samma sak gäller så klart landsbygden också. Svenskar fattar inte att de måste samarbeta utan ser varandra som fiender hela tiden, de kommer aldrig komma ur den mentaliteten. Ett sådant folk kommer att försvinna och med all rätt.

Sant.

Det är för Svenskar är uppdelade, grovt, i människor som vill ta hit så många blattar som möjligt, samt de som vill slänga ut de vi redan har.

Oavsett, det blir som du förespår.

Tyvärr.
Citera
2026-07-22, 14:37
Medlem
Citat:

Han är en ragebaiter, han trollar dig bara, det finns ingen poäng annat än att han vill se hur långt han kan fortsätta trolla dig med märkliga argument som aldrig leder någonvart.
Lite som dom där människorna som håller igång ett samtal med telefonförsäljare så länge de bara absolut kan.
Citera
2026-07-22, 14:47
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Jag är delvis finsk ja, de flesta kan inte se det. Hade jag varit en kines hade det varit mer synligt men nu är det inte på det viset. Det förändrar dock inte faktumet att jag fortfarande är delvis finsk och det har naturligtvis betydelse för vem jag är.

Ditt examensbrev anser jag vara lika mycket värt som det svenska medborgarskapet, dessa papper duger inte ens till skithuset. Du vet ju själv inte om du är finsk då du sa att du inte vet vad din mor är. Hon kan alltså lika gärna vara somalier, hon har ju flyttat till Sverige och då förvandlas hon till en svensk i din fantasivärld.

Enligt din egen logik är du lika svensk som en indier som kom till Sverige igår och använde din trappuppgång som toalett.
Ni är ju båda i Sverige, den magiska platsen där alla förvandlas till svenskar så fort man rör marken eller åker tunnelbana.
NEEEJ. Det säger INGENTING om dig att veta att du är del-finne. Det finns INGENTING som ALLA finnar gör, ser ut, tänker, Människor är INDIVIDER. Din DNA är dessutom UTSPÄDD och du har påverkats av din OMGIVNING.

Googla orden i versaler om de är oklara.

Svenska examenspapper är bland de mest trovärdiga i världen, men rumänska eller egyptiska skulle jag strunta i. Men det hindrar inte att jag känner en egyptisk matematiker och han är lika smart som en svensk så han måste ha svenska (finska) gener i sig och kanske är han bara solbränd för annars stämmer inte dina teorier om att alla som någonsin haft DNA från Egypten är lite dummare än svenskar (finnar). Utom egypterna för 3000 år sedan som byggde pyramider för då var svenskar (finnar) lite dummare.

Jag driver med dig. Du är en idiot. Så finsk (svensk) du är.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-22 kl. 14:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in