2026-07-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Yes, Allsången är inte direkt det som är den stora inkomsten i det hela, snarare tvärtom. Programledare för Allsången gör man för äran.

Pernilla har även haft 3st shower som har varit utsålda var gång och nu är hon på turné runtomkring i Sverige. Så hon drar in bra med pengar.

Sedan så är inte Pernilla den som lägger pengarna på hög. Hon shoppar oerhört mycket, äter på dyra restauranger flera gånger i veckan, huset blev väldigt mycket dyrare än planerat osv
Citera
2026-07-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla har även haft 3st shower som har varit utsålda var gång och nu är hon på turné runtomkring i Sverige. Så hon drar in bra med pengar.

Sedan så är inte Pernilla den som lägger pengarna på hög. Hon shoppar oerhört mycket, äter på dyra restauranger flera gånger i veckan, huset blev väldigt mycket dyrare än planerat osv
Är ganska säker på att hon har någon utomstående som sköter hennes ekonomi.Hon sparar säkert en hel del. Sen måste jag säga att det är väl helt rätt av henne att leva upp pengarnaoch njuta av livet ...man lever bara en gång!!
Citera
2026-07-22, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Hon jobbar nästan jämt, förmodligen mest i branschen i detta land. Trots att hon skulle kunna vara mycket mer petig med valen av jobb.

Jag förstår fullt ut att hon inte lägger pengarna på hög, det vore helt onödigt och väldigt surt. Finns ingen anledning i världen för henne att göra det. Men visst har hon höga utgifter.

Hon gjorde tydligen en utdelning förra året på 18 miljoner, och året innan dess en på 39. Inga småpengar direkt.
Citera
2026-07-22, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Är ganska säker på att hon har någon utomstående som sköter hennes ekonomi.Hon sparar säkert en hel del. Sen måste jag säga att det är väl helt rätt av henne att leva upp pengarnaoch njuta av livet ...man lever bara en gång!!

Ja det klart att Pernilla ska njuta av sina pengar menar bara att visst har hon stora inkomster men även stora utgifter
Citera
2026-07-22, 19:25
Medlem
Citat:

Det är klart att hon har det, annars finns det en chans på miljonen att en enda faktura skulle bli betald i tid.
Citera
2026-07-22, 20:02
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Bauers barn er jo mer i Pernillas hus i Spania enn Pernillas egne barn. Har Bauer betalt noe i husene i Spania? Hele Bauer klanen er golddiggers. Fatter ikke når Pernilla skal åpne øynene og se hva som skjer.

Skulle inte Bauer vara hennes chaufför i sommar, de skulle väl göra Sverige tillsammans sa hon i någon intervju. Skulle ju bli en härlig sommar tillsammans.
Blev det så?
Verkar mest som att de är på varsitt håll. Inte verkar han vara chaufför iallafall.
Citera
2026-07-22, 20:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Skulle inte Bauer vara hennes chaufför i sommar, de skulle väl göra Sverige tillsammans sa hon i någon intervju. Skulle ju bli en härlig sommar tillsammans.
Blev det så?
Verkar mest som att de är på varsitt håll. Inte verkar han vara chaufför iallafall.
Han har kört 1 sväng till Söderköping. Thats it!
Att han skulle köra runt henne i sommar var nog bara en av hennes fantasier. Hon har varit i Kiruna och ska visst till Piteå så det är en bit. Han verkar mest bada med mammsen på Gotland. Fotbollen är ju slut nu så han har ju tid om man säger så....
Citera
2026-07-22, 20:47
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Han har kört 1 sväng till Söderköping. Thats it!
Att han skulle köra runt henne i sommar var nog bara en av hennes fantasier. Hon har varit i Kiruna och ska visst till Piteå så det är en bit. Han verkar mest bada med mammsen på Gotland. Fotbollen är ju slut nu så han har ju tid om man säger så....

Jaha okej då blev det inget med det. Tror jag såg henne hylla ”sin chaufför” på något Instagram inlägg. Men chauffören var inte CB…
Citera
2026-07-22, 21:56
Avslutad
Citat:

Det är nog PW bästa beslut, ’någon’ sköter finanserna. Hon är engagerad i 14 olika bolag, några kontrollerar hon till 100%. Bl a det som gjorde vinst på 16,5 msek förra året.
Dessutom äger hon ju tre hus, två av dessa i Spanien.

Tror inte jag läst att hon missat en p-bot ens under åren.

PW gör det hon är bäst på, sedan födsel och av ohejdad vana.

Men har inte det riktiga glittret och glädjen i hennes ögon försvunnit lite? Med jobbarkompisar och kollegor är det alltid där, äkta. Men 17 vet vid andra tillfällen på de bilder hon visar iaf ?
Citera
2026-07-23, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Det är nog PW bästa beslut, ’någon’ sköter finanserna. Hon är engagerad i 14 olika bolag, några kontrollerar hon till 100%. Bl a det som gjorde vinst på 16,5 msek förra året.
Dessutom äger hon ju tre hus, två av dessa i Spanien.

Tror inte jag läst att hon missat en p-bot ens under åren.

PW gör det hon är bäst på, sedan födsel och av ohejdad vana.

Men har inte det riktiga glittret och glädjen i hennes ögon försvunnit lite? Med jobbarkompisar och kollegor är det alltid där, äkta. Men 17 vet vid andra tillfällen på de bilder hon visar iaf ?

Vem orkar glittra med Sauer i sitt liv? Troligtvis får hon inte ens le mot andra……Tror att hon är hårt styrd av narcissisten Sauer.. Känner så väl igen mig..hoppas hon får hjälp, snarast !
Citera
2026-07-23, 09:19
Medlem
Tror jag också. Med en blandning av finlir, "jätteledsen" eller riktigt arg och nedvärderande och hotar om än det ena än det andra. PW är nog inte där än. Kan vara en procedur som tar tid, tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av Daiwa
Vem orkar glittra med Sauer i sitt liv? Troligtvis får hon inte ens le mot andra……Tror att hon är hårt styrd av narcissisten Sauer.. Känner så väl igen mig..hoppas hon får hjälp, snarast !
Citera
2026-07-23, 09:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Daiwa
Ingen orkar väl ens le med flinarslet Bauer. 🤮. Vänta ni så aka ni få se att han sakta men säkert tar över ekonomin mm. mer och mer. Tror dessutom att han tar betalt för saker hemmavid., som att te.x skjutsa henne till Söderköping . Hon har ju noll koll så jävligt enkel att lura. Han kommer absolut att sko sig på henne. Det gör han säkert redan.
Varför bjuder INTE HAN på en weekendtrip på tu man hand någon gång?
Han säger ju själv att han är jävligt romantisk. Inte sett ett tecken på det ännu.Ta lite initiativ karljävel. Så tråkig så tiden stannar 😡😱😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in