2026-07-20, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkj
Men det är väl bra att dom får vara i Spanien? Dom kanske aldrig skulle haft råd att åka till Spanien annars?
Som förälder skulle det kännas jättebra att kunna ge ens barn och barnbarn det. Om huset ändå står tomt varför inte låta familjemedlemmar nyttja det?

Bauers barn er jo mer i Pernillas hus i Spania enn Pernillas egne barn. Har Bauer betalt noe i husene i Spania? Hele Bauer klanen er golddiggers. Fatter ikke når Pernilla skal åpne øynene og se hva som skjer.
Citera
2026-07-20, 16:58
Medlem
Någon mer som tycker att Pernilla ser lite annorlunda ut nu mera? Kan inte sätta fingret på vad det är men något är det
Citera
2026-07-20, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Någon mer som tycker att Pernilla ser lite annorlunda ut nu mera? Kan inte sätta fingret på vad det är men något är det

Hennes dotter har väl stort inflytande på henne..?
Citera
2026-07-20, 19:19
Medlem
Citat:

Tyckte också det när jag såg en bild på henne härom dagen. Säger som du, vet inte riktigt vad det är....
Citera
2026-07-20, 19:19
Medlem
Citat:

Tyckte också det när jag såg en bild på henne härom dagen. Säger som du, vet inte riktigt vad det är...tyckte även att hennes röst inte lät som vanligt och att hon pratade annorlunda i senaste podavsnittet..
Citera
2026-07-20, 19:59
Medlem
Citat:

Hon har definitivt gjort något för på vissa bilder fick jag kolla flera gånger om det verkligen var PW men kan inte heller säga VAD som är förändrat, bara ATT ...
Citera
2026-07-21, 06:29
Medlem
Citat:

Jo, kan hon ha gjort något kring munnen, överläppen? Kanske fillers mot rynkorna där.
Citera
2026-07-21, 06:54
Medlem
Hon har förmodligen lagt både fillers och botox. Tittade tillbaka och visst är det skillnad. Har gått ner i vikt också en del syns det som.
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Hon har definitivt gjort något för på vissa bilder fick jag kolla flera gånger om det verkligen var PW men kan inte heller säga VAD som är förändrat, bara ATT ...
Citera
2026-07-21, 07:25
Avstängd
Citat:
Hon är väl full i tandläkarbedövning 🤣🦷.
Eller lagt in lite fillers. Många tandläkare gör ju även det på sidan om. Vet kliniker som lagar tänder och kör botox/fillersbehandlingar parallellt.
Sist jag såg henne på Allsången efter programmet så var hon jättesminkad men jätterynkig så då hade hon inget...
Kan det bara vara ny makeupartist?
Tycker hon är sminkad nu som en dragartist. Alldeles för mycket och för hårt.....
Citera
2026-07-21, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Eller lagt in lite fillers. Många tandläkare gör ju även det på sidan om. Vet kliniker som lagar tänder och kör botox/fillersbehandlingar parallellt.
Sist jag såg henne på Allsången efter programmet så var hon jättesminkad men jätterynkig så då hade hon inget...
Tycker hon är sminkad nu som en dragartist. Alldeles för mycket och för hårt.....

Ja det är för mörk makeup och för
mycket
Citera
2026-07-21, 15:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av spirv2026
Ja det är för mörk makeup och för
mycket
Exakt! Ser mer sminkad för en utekväll än Allsångsledare på Skansen en tisdag kl.20.00
Citera
2026-07-21, 21:11
Medlem
Det är den tjejen som är gammal polare med Bauer och fixade ihop dem. Ja det var mycket smink, blir nästan att man ser äldre ut i stället. Fick också tanken på dragshow.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in