Igår, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nä, fy fan vad ÄCKLIGT! Han betalade inte underhåll för sin yngsta dotter och beter sig som ett a**hole mot Th*o. Vem fan tror han att han är? 😂

Spanar säkert på Bi*nca när han tror att hon inte ser och anklagar PW för att sätta barnen före honom!!

Hua, vad obehagligt...
Allt för att synas. Ytterligare ett pinsamt platt fall.
Han ger verkligen inte upp och har noll självinsikt. Han kan hålla sig till ICA. Ingen bryr sig ändå om vad han säger.
Citera
Igår, 18:00
Medlem
Skvistens avatar
Varför anlitar de cateringföretag att sköta Theos studentmottagning när ena sonen driver restauranger?

Är han för lat för att sköta detta eller är han bara ett ansikte utåt och inte har ett skit att säga till om beträffande vetksamheten?

Mkt konstigt tycker jag?
Citera
Igår, 18:00
Medlem
Har ni hört att Bauers mor- och farföräldrar var med i Gestapo och att Theos pappa går på anabola?
Citera
Igår, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsolav
Har ni hört att Bauers mor- och farföräldrar var med i Gestapo och att Theos pappa går på anabola?

Med tanke på att Theos pappa är polis så tror jag det är osannolikt.
Citera
Igår, 18:43
Medlem
Din sammanfattning är perfekt!
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Nu ska tydligen CB vara med i en pappapodd. Handlar om saker man inte pratar om😵. Han gör reklam själv på IG.Vad??? Har han förbjudna känslor eller? Elektrakomplex?
Han känns inte som ett pappaämne någonstans karln!. Ser ni honom framför er med två truliga och hormonstinna tonårsdöttrar? Nej tänkte väl det. Ska han nu göra någon form av avbön för att han varit en frånvarande pappa eller? Verkar inte ha speciellt bra kontakt med sina barn nu heller. Att han dessutom har barnbarn visste jag inte om förrän PW fick sina. Då jäklar steppade Moffa upp och nu verkar han tävla om vem som umgås med sina mest . Fjantarsel‼️🤬
Citera
Igår, 18:45
Medlem
Stämmer, han ändrar sitt mönster.
Citat:
Exakt - hans manér matchar inte alltid beteendet. Det kryper i kroppen på mig när han ska vara käck och trevlig.

När han bråkar och surar däremot... Då kommer hans autentiska jag fram.
Citera
Igår, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Varför anlitar de cateringföretag att sköta Theos studentmottagning när ena sonen driver restauranger?

Är han för lat för att sköta detta eller är han bara ett ansikte utåt och inte har ett skit att säga till om beträffande vetksamheten?

Mkt konstigt tycker jag?
Dom gör reklam för cateringföretaget och får en jäkla rabatt, eller allt gratis. Du vet gratis är gott även föe miljonärer‼️😁🥴
Citera
Igår, 18:59
Medlem
Citat:
Nä, fy fan vad ÄCKLIGT! Han betalade inte underhåll för sin yngsta dotter och beter sig som ett a**hole mot Th*o. Vem fan tror han att han är? 😂

Spanar säkert på Bi*nca när han tror att hon inte ser och anklagar PW för att sätta barnen före honom!!

Hua, vad obehagligt...
Hela han är creepy😬😱! Klart han spanar på Bianca. Hon verkar slicka marken han går på. Har erkänt att hon tycker han är skitsexig . Hon vill absolut inte se en skilsmässa så man undrar ju varför. Borde vara mer rädd om sin mamma tycker man men hon kanske nyttjar han också...vem vet?!
Citera
Igår, 21:10
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Nu ska tydligen CB vara med i en pappapodd. Handlar om saker man inte pratar om😵. Han gör reklam själv på IG.Vad??? Har han förbjudna känslor eller? Elektrakomplex?
Han känns inte som ett pappaämne någonstans karln!. Ser ni honom framför er med två truliga och hormonstinna tonårsdöttrar? Nej tänkte väl det. Ska han nu göra någon form av avbön för att han varit en frånvarande pappa eller? Verkar inte ha speciellt bra kontakt med sina barn nu heller. Att han dessutom har barnbarn visste jag inte om förrän PW fick sina. Då jäklar steppade Moffa upp och nu verkar han tävla om vem som umgås med sina mest . Fjantarsel‼️🤬

Pappapodd…😂 Alltså han har väl inte ens varit pappa åt sina döttrar? Inte den yngsta iallafall? Ingen närvarande pappa där inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in