2026-07-21, 21:56
Medlem
Håller med om att hon håller på att spåra, det har varit lite väl många texter om hur bra hon är, hur snäll hon är mot sina nära och kära, hur mycket hon offrar för sina följare (att laga tanden bland annat, men hennes mamma shoppar varje dag??), hur mycket hon ställer upp för sin familj, hur mycket hon kämpar, hur elaka både vården och folk på Instagram är mot henne, osv osv i all oändlighet
Citera
2026-07-22, 02:10
Medlem
Kramkrams avatar
Är också sugen på att rota lite mer i företaget. Var hittade du att hon nolltaxat? Trodde reglerna ändrats för enskild firma. Hursom går väl hobbynivå fortfarande på ett basbelopp och det tjänar hon ju mer än så. Det hade ju (tyvärr) varit roligt att slänga in en brandfackla med Skatteverket utöver allt ”annat” som pågår 🤭
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Ja 100%. Misswox har även likeat inlägget, tror hon skrev från det kontot 😂 Hon känns desperat efter att skapa content för att få engagemang, tror hon tappat en hel del pga hon återanvänder ju i princip bara gamla recept? Dessutom det här med att inte kunna arbeta? Hon tjänar ju en slant på betalande prenumeranter, samt åker på sponsresor till Turkiet och spabad. Jag kallar det för arbete även om det inte är ett 8-17 jobb. Är f.ö nyfiken på hur hon skattar. Hon har ett företag som verkar ha nolltaxerat senaste året?
Citera
2026-07-22, 08:11
Medlem
Citat:
Ja 100%. Misswox har även likeat inlägget, tror hon skrev från det kontot 😂 Hon känns desperat efter att skapa content för att få engagemang, tror hon tappat en hel del pga hon återanvänder ju i princip bara gamla recept? Dessutom det här med att inte kunna arbeta? Hon tjänar ju en slant på betalande prenumeranter, samt åker på sponsresor till Turkiet och spabad. Jag kallar det för arbete även om det inte är ett 8-17 jobb. Är f.ö nyfiken på hur hon skattar. Hon har ett företag som verkar ha nolltaxerat senaste året?

Konstigt om inget finns skattat , för man ska väl skatta på sponsor saker?
Citera
2026-07-22, 08:43
Medlem
Jag kollade på bolagsfakta och där stod det 0 sek överallt men insåg nu att det är för att jag inte betalat för att få uppgifterna. Även på ratsit måste man vara betalande medlem för att få information.
Citera
2026-07-22, 10:26
Medlem
Hon skriver att hon fått nya besvär.. hon kan inte andas ordentligt, får inte luft. 4 minuter senare är hon ute på powerwalk med Leo och hunden??
Hade allt hon säger om sina besvär bara gått ihop med hur hon lever hade jag inte mistrott något överhuvudtaget.
Men man kan inte ha svårt att andas och samtidigt kunna gå en promenad i väldigt rask takt SAMTIDIGT som man pratar UTAN att ens höra lite andfåddhet.
Men den där andfåddheten lär hon väl lägga till nu på fortsatta promenader...
Citera
2026-07-22, 10:26
Medlem
Ja vad ska man säga, människor som inte ser igenom henne måste ju vara intelligensbefriade. Hon har sån värk och jätte mycket problem med andningen, men hur i helv….. kan man gå ut och gå i den takten och man hör ju inte att hon har problem med andnöd. Hon babblar på som vanligt.
Citera
2026-07-22, 10:29
Medlem
Citat:
Jag kollade på bolagsfakta och där stod det 0 sek överallt men insåg nu att det är för att jag inte betalat för att få uppgifterna. Även på ratsit måste man vara betalande medlem för att få information.

Jag betalade på ratsit och även där står den 0kr för 2025
Citera
2026-07-22, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avrae
Jag betalade på ratsit och även där står den 0kr för 2025
Nu börjar det bli intressant på riktigt!
Citera
2026-07-22, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dobledotte
Konstigt om inget finns skattat , för man ska väl skatta på sponsor saker?
Det finns tydliga regler för reklamsamarbete o.dyl ja.
Citera
2026-07-22, 12:34
Medlem
Skampis avatar
Inget brev. Som någon annan påpekade så är hon just nu besatt av att mala på om hur omtänksam och självuppoffrande hon är.

Och så lite snyftinlägg som att mamman och brodern ska till systern för att titta på videos från barndomen. Alice klarar inte av att följa med för hon blir för upprörd av att se sig själv som frisk. Snacka om offerkofta... Ju mer hon isolerar sig och inte medverkar i sociala sammanhang desto knäppare kommer hon att bli. Att umgås med sin katt och sin medberoende mamma 24/7 medan man skickar långa meddelanden till vårdcentralen och googlar diagnosen hade gjort vem som helst psyksjuk.
Citera
2026-07-22, 12:37
Medlem
Kramkrams avatar
Vafan då är det ju skattebrott ju. Låt mig gissa att bokföringsbrott inte ligger särskilt långt ifrån heller 😅
Citat:
Citera
2026-07-22, 13:46
Medlem
Skev hon inte tidigare idag att hon skulle till vc för att ta fler prover pga foten? Nu är det inlägget borta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in